[İzmir MT]14 Eylül Cuma Tayfa Balıktayız

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu Cuma Alsancak Kıbrıs Şehitlerindeki TAYFA Balık restauranttayız arkadaşlar.

Ramazanın da gelmesi dolayısıyla (daha sonra ayrı bir iftar organizasyonu yapacağız,bu tam bir iftar organizasyonu değil sadece buluşma) bizim için uygun olan Tayfa balıktayız.
Buluşma saatimiz dolayısıyla niyetli olan (niyetten kasıt oruç tabi,iyi niyet değil :)) arkadaşların buluşmaya geç kalmaması halinde iftarı birlikte açma gibi bir şansımız olacaktır.

Dileyen tabi ki iftarını evde açıp da gelebilir,karar size kalmış...

Yer : Alsancak Kıbrıs Şehitleri Caddesi - Tayfa BALIK Restaurant -

Tarif:
Kıbrıs şehitlerinin ortalarına doğru,tansaş ın olduğu sıranın karşı tarafında kalıyor yani kıbrıs şehitlerinde girişteki Yes ayakkabı nın olduğu sırada kalıyor,kıbrıs şehitlerinden girişte sağ kolda ara sokakta kalıyor,cadde üzerinde değil hemen cadde arasında tabelası görülecek şekilde duruyor(Kıbrıs Şehitleri ortalarına doğru).
Zaten Kıbrıs Şehitlerinde bir yeri sorarak bile kolayca bulabilirsiniz,çok zor olmaz.

Saat: 19:30 (İftar açacak arkadaşların en azından 15 dakika önce gelmesi iftar saatinde yemeklerin hazır olması açısından iyi olacaktır).


Görüşmek üzere...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ben orda olmaya calısıcam ama balık yemıyorum:( baska ne var acaba???

bıde resımlı anlatım koyabılırsen sevınırım sevgılı moderatorum.... balıktan baska bısey yoksada sıze ayak uydururum MT İZMİR ıcın pısmısını sevmezken cığ balık bıle yerım
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Balıktan başka şeyler de var.

Earth den baktım ama pek belli olmuyor fotolardan,kıbrıs şehitlerinin ortasına doğru gel,sağ kolda bulursun Tayfa Balık ı.Zor değil,kasma kendini bu kadar:)Kıbrıs Şehitlerinde bir yeri bulmak cidden zor değil,hele ki tayfa balık gibi eski bir yeri.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ege palas otelinin önünden yani güldoğdu meydanından devam ederseniz 200 metre sonra sağda kilise sokağı var motor girişi için idealdir ve tayfa balığın az gerisine çıkar bilginize sunulur

not; tayfa balığın binası izmirli sanatçı ali kocatepe nin doğduğu evdir ( ne alakası var demeyin bilginiz artsın diye yazdım ):queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ege palas otelinin önünden yani güldoğdu meydanından devam ederseniz 200 metre sonra sağda kilise sokağı var motor girişi için idealdir ve tayfa balığın az gerisine çıkar bilginize sunulur

not; tayfa balığın binası izmirli sanatçı ali kocatepe nin doğduğu evdir ( ne alakası var demeyin bilginiz artsın diye yazdım ):queen:


Arada bir de olsa ampul gibi aydınlattığın için teşekkür.....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
şimdi kıbrıs şehitleri neresi diycem olmuycak biliyorum, yok yok ben bulurum zaten hep adını duyduğum bi semt kesin bi iki kez kaybolmuşumdur oralarda da adını bilmiyorumdur...
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
işin içine balık girince güzel bir iftar olacak. Aksilik olmadığı sürece ben de gelmek istiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Punta'yı sorun, karşısında bir yerde ya da (tam emin değilim) aşağıdaki resimde 2 kırmızı çarpıdan birisi olması lazım:

 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
bu sefer aranızda olmaya çalışacağım ama iftara yetişmem zor gibi...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kıbrıs şehitlerinde tansaşa gelmeden punto var onun tam karşı sokağıdır tayfa balık. cumaya görüşmek üzere
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Arkadaşlarr aksilikk olmazsaaa bendee oradayımmm görüşmekk üzeree selamlarr saygılarrr....:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarif:Kıbrıs şehitlerinin ortalarına doğru,tansaş ın olduğu sıranın karşı tarafında kalıyor yani kıbrıs şehitlerinde girişteki Yes ayakkabı nın olduğu sırada kalıyor,kıbrıs şehitlerinden girişte sağ kolda ara sokakta kalıyor,cadde üzerinde değil hemen cadde arasında tabelası görülecek şekilde duruyor(Kıbrıs Şehitleri ortalarına doğru).
Zaten Kıbrıs Şehitlerinde bir yeri sorarak bile kolayca bulabilirsiniz,çok zor olmaz.


Forrapcım...Tuncerim..... Annem sen kıbrıs gazisimisin.... Bir paragrafta ne kadar kıbrıs şehidi kullanmışın....:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
alp_tunay,ben Kıbrıs Gazisi değilim de sen Kıbrıs geyiğisin sanırım :pHakkaten fazla kullanmışım... :)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
ege palas otelinin önünden yani güldoğdu meydanından devam ederseniz 200 metre sonra sağda kilise sokağı var motor girişi için idealdir ve tayfa balığın az gerisine çıkar bilginize sunulur

not; tayfa balığın binası izmirli sanatçı ali kocatepe nin doğduğu evdir ( ne alakası var demeyin bilginiz artsın diye yazdım ):queen:

Abem ; aydınlattığın için saol...

BEN BUNU GERÇEKTEN DE BİLMİYORDUM...

Bu arada kawa ile ancak ben sahura yetişirim senin yüzünden tırsık kullanıyom da azcık...
Beklemeyin yiyin siz...

:)

Saygılar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abem ; aydınlattığın için saol...

BEN BUNU GERÇEKTEN DE BİLMİYORDUM...

Bu arada kawa ile ancak ben sahura yetişirim senin yüzünden tırsık kullanıyom da azcık...
Beklemeyin yiyin siz...

:)

Saygılar


Emir öyle demiyo...Uzayıp gidiyomuşsun.......:silent::silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geç gitmek hiç gitmemekten iyidir hakkını ayırırız aç kalmazsın daha çok kopacağımız yollar var önümüzde nasıl olsa lastikler biraz yol yapsın yolu tanısın zaten kendi gitmek isteyecek jawa ( şey pardon kawa )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yokmu başka gelicek eleman?..Güncel tutalım da görülsün başlık......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst