[Ankara] "Ilgaz Anadolu'nun Sen Yüce Bir Dağısın" Gezisi :P

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
ANKARA MT
Yaazzz:

1. Her gezide mutlaka 1 adet çakmak taşınacak, aramızda sigara içen arkadaşlar var ne de olsa onlar getirir diye düşünülüp onlar gelmediğinde popo gibi kalınmayacak;

2. Biz mangalı her türlü yaparız denilip güzelim etler mundar edilmeyecek, hiç yoktan birkaç temiz şiş bulundurulacak;

3. Depo kapakları benzincilere kapattırılmayacak, lakin biz yetişemeden kapattıysa birkaç kez aç-kapa denemesi yapılacak;

4. Kavunlar alındıktan sonra çürük olan var mı diye bakılacak.

5. Sağa sola işemeden önce paparazi var mı diye kontrol edilecek.

Arz ederim :mrgreen:

evet pro ben kendi adıma dersimi çıkardım :p biz o kavunu adama atacaktık aslında benim içimde kaldı , 90 la gidiyoduk ama olsun bayağı bir etkisi olurdu:mrgreen:...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet pro ben kendi adıma dersimi çıkardım :p biz o kavunu adama atacaktık aslında benim içimde kaldı , 90 la gidiyoduk ama olsun bayağı bir etkisi olurdu:mrgreen:...

avusturalya da silah var abicim kafa üstü çevrilerek atılan , kavunları bi ipe bağlamışlar döndür döndür fırlat :cherry:

bir dahaki gezimizde ne yaşayacığız kimbilir, vida falan gevşetsemde nostalji mi yapsak :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Abi keşke thumbnail'leriyle yükleseydin de tıklayınca açılsaydı. Çok büyük olmuşlar sayfa zor açılıyor :cyclopsan
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Daha resim var ama imageshack de yükleyince büyük oluyor.Birde böyle deneyeyim


 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Daha resim var ama imageshack de yükleyince büyük oluyor

Imageshack'e yüklerken RESIZE yazan yerin başındaki kutucuğu işaretleyip boyut olarak da 800*600 falan seçersen kendi otomatik küçültür. Ya da imageshack'ın sana verdiği kodların arasında "thumbnail" yazan kod var onu kopyala direkt.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Prometheus arkadaş:cat:
siz beni kesin deli etmek istiyorsunuz yaavv:pale:
Biri orayı gezer açar bir topic, öteki öbürsünü gezer açar bir topik:pale: Ben hankı birine bakayım da cevaplar yazayım ooooyyy oyyyyy:pale:
Teşekkürlerimi kabul ediniz, biz de geleceğiz bundan kelli ama:silent:

Iıııılgaaazzzz Hanadooolunuuuunn sen yüce biiirrr daaaasııınnn:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaaav ben daha bir girmem bu foruma,i dedemden kalma PC zapıttı gitti.
Bişey değil, taklalara gelecek diye tırsıyom, elimden kaçöıvereck zavallı eğlencem :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
bu süper işte

s6000150op4.jpg


"YARANLAR DİYARI" :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyi yarıyor abi bu adamlar :p
tabelayı görmemize rağmen devam etmişiz iyi cesaret valla

caya abi teşekkür
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağ şeritte de "doğa ve tarih şehri çankırıya hoşgeldiniz" yazıyordu :)

gelenlere hoşgeldiniz diyorlar, çıkarken "yaranlar" şehrine hoşgeldiniz diye kafabuluyorlar :cherry: matrak adamlar şu çankırılılar :p
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
neyi yarıyor abi bu adamlar :p
tabelayı görmemize rağmen devam etmişiz iyi cesaret valla

caya abi teşekkür
İşin ucunda yarılmak vardı yani? :queen:
Amasraya gittiğimde "Kaçma Kurtulma Birliği" görmüştüm, bildiğiniz askeri bölge. Seviyom ben ülkemi :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
12
Bende aranızda olmak isterdim Cuma günü başlayan ishal cumartesi keser gibi oldu ama cumartesi gece 39-40 derece ates ve istifra ile zor yetiştim gazi acile.. Kan testi mesti yaptirdim sindirim sistemi alt üst olmuş alla alla dedim..
Sudan diyorlar iyide ben cesme suyu icmiyorum ki, aman arkadaşlar özellikle ankara bahceli cevresinde (belki diger yerlerde de vardır) dişinizi bile fırçalamayin yoksa benim gibi olursunuz. Hala ateş ve halsizlik ishal devam ediyor.

Sabah pro aradi geliyormusun diye ama ben du bi wc ye gideyim siz gidin dedim kendisine.. Bilmiyorum bu halde geziye gelseydim halimiz ne olurdu :p

Ama kıskandımm yaaaaa. Helal olsun... Ilgazdan Gastamonu'ya da dep dep derdik:p artik Pro ya daş mı düşerdi R3N'e ayuu mu cukabulluuydu bilmemm :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
onur valla dediğin gibi güzel gezi olmuşşş...
inşaat mangalı ayrı güzellk katmış:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
st nörüyon len :) akşam gel de bi yüzünü görelim :p

xcop ankarada yaz bitti biz sezonu açtık :mrgreen: sağlık olsun ,ilerde çok gezi var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst