- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Abi inan bugün gözlerim hep seni aradı.
Niye gelmedin? Sus bahane sayma bana.
Bir sonraki buluşmada muhakkak bulun, ayak üstü 5 kelime konuştuk, doya doya sohbet edemedik, olmuyo böyle.r:
iide abi bahane saymak gibi olmasın ama
açık öğretim sınavları malum
yoksa gelirdim, bi dahaki sefere ordayım ama:cat: