Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Abi inan bugün gözlerim hep seni aradı.

Niye gelmedin? Sus bahane sayma bana.:p

Bir sonraki buluşmada muhakkak bulun, ayak üstü 5 kelime konuştuk, doya doya sohbet edemedik, olmuyo böyle. :pr:

iide abi bahane saymak gibi olmasın ama:p
açık öğretim sınavları malum
yoksa gelirdim, bi dahaki sefere ordayım ama:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi fotolar için çok teşekkürler....
Bu arada nereden hatırlattın bunu bana yaa... 2 saattir kopuyorum burda :mrgreen:
http://www.duslersokagi.com/yigitozgur/index.php?id=416

Bu arada o fotodaki benim kolum mu :silent: Biraz garip çıkmış sanki :queen:

Evet abi, sıyırık bu adam :queen:
index.php


Sahiden abi kolun erimiş senin :p

Koptum buna be :queen::queen::queen:
index.php
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi ben kaydettim resmi silebilirsin... :p
Valla tövbe tövbe bişey olmuş koluma be böyle :queen:
Sil ben onu photoshoplayıp koyayım :cherry:

Bu arada 2. gönderdiğine ben de koptum....

Bak aYe.... :p
http://www.duslersokagi.com/yigitozgur/index.php?id=509

Bende tam ona kopuyordum bide bunları gördüm bunlara koptum:queen:
http://www.duslersokagi.com/yigitozgur/index.php?id=504
http://www.duslersokagi.com/yigitozgur/index.php?id=511

Abi cidden sileyim mi ya? Korumalar yüzünden öyle bence gayet hoş:silent:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Yaw Muratcım resimleri küçülttüm dediğin bu mu? Eşşek kadar çıkmış kafam. Neyse sen CD'ye çek de orjinalleri, bu aralar görüşürüz nasıl olsa.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yaw Muratcım resimleri küçülttüm dediğin bu mu? Eşşek kadar çıkmış kafam. Neyse sen CD'ye çek de orjinalleri, bu aralar görüşürüz nasıl olsa.

Mehmet inan %60-70 küçülmüş halleri.:wiinkk:

Hem ilk iki resmine bayıldım ben, hatta dördüncü resmini masaüstü arkaplanı yaptım.:cherry:

Görkem de fotosuna bakınca kötü hissetti, bende bana bakınca kötü hissediyorum, sanırım sende sana bakınca kötü hissettin.:silent:

Demekki gereksiz hisler bunlar.:p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Yaw Muratcım resimleri küçülttüm dediğin bu mu? Eşşek kadar çıkmış kafam. Neyse sen CD'ye çek de orjinalleri, bu aralar görüşürüz nasıl olsa.

Ben eger bu işi biliyorsam o kafa degil photoshop hiçbir programla duzeltilemeyecek kadar yamuk :p
Saka bir yana gayet güzel cıkmıs abi nesini begenmiyorsun :silent:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
mehmet doğum günün kutlu olsun, bu buluşmayı kaçırmak istemezdim ama istanbulda dışındaydım . resimlerde güzel vakit geçirdiğiniz belli oluyor.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Erdem abi gözlerimiz seni arıyor buluşmalarda... Yeniden toplanalım bir ara...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Hem ilk iki resmine bayıldım ben, hatta dördüncü resmini masaüstü arkaplanı yaptım
Resimlerimi masaüstü resmi yapıp durmayın lennnn :p Bu işi ilk müridim ELINT başlatmıştı, gidin Rossi'nin resmini falan koyun olmm masaüstünüze :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@aYe

Resimlerimi masaüstü resmi yapıp durmayın lennnn :p Bu işi ilk müridim ELINT başlatmıştı, gidin Rossi'nin resmini falan koyun olmm masaüstünüze :)

Rossi aye canlısına benziyor abi, sen yakışıklısın karizman yeter.:cherry:

Bu arada akşam gelicek misin Bakırköy'e?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
@aYe

Resimlerimi masaüstü resmi yapıp durmayın lennnn :p Bu işi ilk müridim ELINT başlatmıştı, gidin Rossi'nin resmini falan koyun olmm masaüstünüze :)

evet bu işin patenti bana ait:p
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara..
Bu arada mehmet masaüstündeki resim eskidi rengi soldu yenileri lazım:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bu resmi wallpaper yaptım :) şaka bi yana da keşke gelebilseydim yav :(

dsc00783sqf4.jpg
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Bu arada akşam gelicek misin Bakırköy'e?
Yok abi nerdeee.. Bekarlık günleri bitti. İyi ki tatile gittik, bir geldim deli gibi iş birikmiş, mailler şişmiş, işyeri birbirine girmiş. Toparlamak ancak bir haftamı alır. Bu arada büyük ihtimalle 23 Eylül tarihindeki yarışa gireceğim. SLR makinası ve iyi zoomu olan arkadaşlar aranıyor. 1000cc ile gireceğim son yarış olabilir. Güzel fotolar çekmek lazım.

@ELINT
Bu arada mehmet masaüstündeki resim eskidi rengi soldu yenileri lazım
Eğer illa siyah olmayacaksa bunlar olabilir...

IMG_2376.jpg


IMG_2407.jpg


IMG_1997.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst