Aile gezisi.. Pikniğe gittik.. (Resimli)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Serhat kardeş eline sağlık,güzel bir aile ortamını çok güzel resim ve yorumlarla
aktarmışsın,sağolasın.Bu arada Ümmet hocanın dediği gibi tok adamı acıktırır bu
köfteler be:queen:

Teşekkürler abicim..
Ben zaten acıktım.. En iyisi mutfağa doğru gideyim.. :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
:salut:Benim de Annem,Babam ve abilerimle gittiğim piknik günleri aklıma geldi:salut:
Paylaşım için çok teşekkürler...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok güzel gezi olmus. İnsan ailesi ile bu kadar güzel mutlu bir tablo cizmesi ve onlarla bu denli baglı olması cok guzel birşey.
Umarım bu hep böyle sürer. Gezi guzelde ben simdi acıktım serhat kardesim. İnsan yollardı bi iki porsiyonda bize dimi ama :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayır ne münasebet.Sadece çook eskide kaldı o günler.O yüzden biraz hüzünlendim...:)
Tamam o zaman sorun yok.. :p

Cok güzel gezi olmus. İnsan ailesi ile bu kadar güzel mutlu bir tablo cizmesi ve onlarla bu denli baglı olması cok guzel birşey.
Umarım bu hep böyle sürer. Gezi guzelde ben simdi acıktım serhat kardesim. İnsan yollardı bi iki porsiyonda bize dimi ama :)
Teşekkür ederim abicim.. :rendeer:
Ee Erhan abi MSN'den soruyorum işte? Neli istiyorsun? :silent:
Hem Bi kere ben o etleri yiyoken sen Mehmet abi'nin doğumgünü pastasını yiyodun.. :queen::queen:

güzel olmuş serhat ıspartayada beklerim
yaw ah işte bi yese gelicem de ehliyet yok, motora güvenemiyorum.. Aile izin vermiyor.. Doğal olarak o iş yaş.... :pale::pale:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
en son pikniğe 2 sene önce gittim ,allah ailene ve sana uzun ömürler versin nice pikniklere .....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
uhff o mangaldan nasıl canım çekti şimdi bi bilseniz...olcak patlayana kadar yicez şöyle.ormanlık alan güzelmiş beğendim...:)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
fotolar için teşekkürler sedarekinci ne güzel bi ortam sıcak sıcak :cat:

gezilerin en güzeli
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
kankam o motor sana yakışmıyor..o geziyi birde cbf yle yaptığını düşün...senin karizmayı bozuyor bu motor be kankam:)hoşca kal
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
uhff o mangaldan nasıl canım çekti şimdi bi bilseniz...olcak patlayana kadar yicez şöyle.ormanlık alan güzelmiş beğendim...:)
Güzeldir.. Benim nacizane mekanım.. :mrgreen:

kıllıtarkan;807714' Alıntı:
fotolar için teşekkürler sedarekinci ne güzel bi ortam sıcak sıcak :cat:

gezilerin en güzeli
SEDAR kim tarkan abi yaw??

cemal yortanlı;808081' Alıntı:
kankam o motor sana yakışmıyor..o geziyi birde cbf yle yaptığını düşün...senin karizmayı bozuyor bu motor be kankam:)hoşca kal
Yakışmıyor demi abiiii..
Boşver abicim CBF'yi.. CBR 125R alacam.. Bir tane de Kross alacam ufak bişey.. Onlarla gidecez öyle yerlere.. :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay vay vayy...kardeşim ve ailesi...anne babanın ellerinden öperim kardeşim...yanlış bişi dicem..kanka artık manitayla gez ya...aileyle pikniğe gitme yaşını çoktan geçirdin sen...:queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yanlış bişi dicem..kanka artık manitayla gez ya...aileyle pikniğe gitme yaşını çoktan geçirdin sen...:queen:

gitmeyin kardeşimin üstüne zaten dertli :p

topik almış başını gitmiş. 60. mesaja yaklaşıyor. sevdik biz bu pikniği :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst