Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Bu akşam bu kadar balık tutacağımı hiç tahmin etmiyordum.:queen::queen::queen: Karakız kardeşimizi de alet ettiniz şakamıza:queen:
Metehan sana diyom (Böyle direkt yazmayınca anlamıyon demek ki) Bağyan yengemizi niye bizle tanıştırmadın diyom sana:pale:
Karakız aradan çekil:queen:


hahahahahahahah:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
14
bayanlar baylar kusura bakmayın...geç intikal ettik..ama söz bir dahaki sefere zamanında gelcez...

hararetle diğer buluşmayı bekliyoruz..
doğum günü çocuğununda tekrar yeni yaşı kutlu olsun..sağlık ve sıhhatle..nice mutlu senelere..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sorma hemde aynalı sazan :queen::queen::queen:

kanka bu gecenin şaşkınoğlanları biz olduk...:salut:

Bu akşam bu kadar balık tutacağımı hiç tahmin etmiyordum.:queen::queen::queen: Karakız kardeşimizi de alet ettiniz şakamıza:queen:
Metehan sana diyom (Böyle direkt yazmayınca anlamıyon demek ki) Bağyan yengemizi niye bizle tanıştırmadın diyom sana:pale:
Karakız aradan çekil:queen:


abi valla tanımıyom...ben dul bir erkeğim...korkuyom artık bağyanlardan...bana uzak Mars gezegenine yakın olsunlar...cıss...kaka onlar...:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
İşte ne güzel bahane, Mehmet kardeşimizin doğum gününü sebep yapıp biraraya geldik.Forumda şamata bu kadar oluyor ama gerçek şamata biraraya geldiğimizdeydi:)
Herkeze bu güzel İstanbul sahil akşamı için teşekkürlerr:cat:
Pandaya teşekkür etmiyorum, ta ki yengemizi bize takdim edene kadar:queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bu arada Mehmet'in doğum günü topiği komple gümbürtüye gitmiş gibi gözüküyor:queen:Tekrar Mehmet kardeşimize eşiyle birlikte sonsuz mutluluklar:rendeer:
Tanıştığım bütün arkadaşlarıma selamlar:)
Denizcieylem (kendi adresime girmeye üşendim de:queen:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İşte ne güzel bahane, Mehmet kardeşimizin doğum gününü sebep yapıp biraraya geldik.Forumda şamata bu kadar oluyor ama gerçek şamata biraraya geldiğimizdeydi:)
Herkeze bu güzel İstanbul sahil akşamı için teşekkürlerr:cat:
Pandaya teşekkür etmiyorum, ta ki yengemizi bize takdim edene kadar:queen::queen::queen:

bende teşekkür ediyorum herkese...çok mutlu oldum...

hüzün kelebeği üzülme olm bu kadar:queen::queen::queen:



Hayat bir şovdur...Mete Han Show'da hayatın bir parçasıdır...:rendeer:

W ile yazdımki karizmatik olsun...:p


AYE gelsinde fotoları çaksın please...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@mete_han
abi 25 deyince ben dumur oldum ya...ben 30 um benden olgunsun...
Ne yirmibeşi abicim otuziki olduk beeee, tamam genç görünüyor olabiliriz ama 25 de değildir herhalde. Bugün de muhabbeti oldu, eski resimleri koymuştum foruma, Erhan'ın çocukluğu falan var ER-5 kullanırken, Mehmet o zaman da bu zaman da aynıymış diye yorum yapmışlardı. Zaman geçiyor ama bende bir değişiklik yok sanıyorum. En azından yorumlar öyle :)

@LesPaul
mehmet, buluşmaya geldiğimde doğum gününü kutlamayı düşünüyordum ama daha sonra katılmamamın benim için daha iyi olacağına karar verdim. doğum günün kutlu olsun
Çok teşekkürler, gelseydin güzel olurdu da kutlaman yeter :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar eve şimdi geldim ve resimleri yüklüyorum.Mehmet kardeşim doğum günün kutlu olsun tebrikler.:rendeer:
Arkadaşlar sitemizin medarı iftiharı Mete'nin ısrarıyla birlikte Bülent kardeşimizin
nişanına gittik önce ve Metenin ilk oyununa orda geldim.Bana abi biz motorcuyuz
kıyafet önemli değil deyip kendisi gömlek pantolonunu kapıda değiştirince ben
salondaki tek mahlukat gibi kaldım,ardından takı takılırken hadi abi biz aradan
girelim dedi tamam deyip yürüdüğümde bide baktım sıranın en arkasına gidiyo
yaktın beni Mete bu yapılırmı bana bende lacileri çekip gelirdim nişana ya:)


Birbirlerine gerçekten çok yakışıyorlar,allah tamamına erdirsin


Naif bir kelebek ruhlu Pandamızın bir an için kelebek tarafının ağır basarak
kanat çırpmaya başladığı an allahtan özüne döndü hemen:queen::queen:

Arkadaşlarımıza mutluluklar dileyip Boy(Mehmet) kardeşimizin doğumgününe
yetişmek için gaz açtık


Mehmet kardeşimize nice yılara deyip genel istek üzerine DenizciMuzaffer
önderliğinde Pendikte nefis manzaralı bir yerde günü noktaladık



Mete ne yapıyor anlamadım ama:queen:





Bir sonraki organizasyonda görüşmek ümidiyle:rendeer:

 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@Boy

Hayat daima yüzün kadar içten gülümsesin sana, Allah Leyla ablamızı sana, seni ona bağışlasın. Nice yıllara... :rendeer::rendeer::rendeer:

@Herkese:p

Arkadaşlar henüz az önce şuan dönmüş bulunmaktayım.:p

Bu güzel gün için herkese teşekkürler.

Gözdağına da geliyorduk ama Cerrahi kalkıyoruz diyince yarım kaldı.:pale:

Biz tuzla maltepe baya bir gezdik.

Biz? ekürim(r0CC0), Görkem ve Discordian anca onları kandırabildim. :queen:

Korkut senide aradım ama telefonunu sanırım telefonun açtı, aloo alooo manyaa oldum sonunda pes ettim, bir sonraki buluşmaya zamanında gelmessen uçak kaçırcaz, bilginize.:p

Şimdi resimlerden bazılarını seçip, ebatlarıyla oynayıp, foruma eklemem lazım.

Az biraz müsade...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz? ekürim(r0CC0), Görkem ve Discordian anca onları kandırabildim. :queen:

@BOY Mehmet, Ailen ve sevdiklerin ile beraber daha nice nice mutlu yillara...

Mustafa (eküri ) :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
saol..
yaa ben yan çantaları naapıcam zaten anadolu yakasındayım hadi geçebildim karşıya diyelim
yarın buluşma var benim izin günüm
bütün haftanın tek izin günü ve eve hapsolucam.
oturup ağlamak istiyorum yaaa :(

Ayıpsın be ablacım! Yarın ara beni, arabayla tamirci kovalarız, gerekirse karşıya çantalarını taşırız, ne gerekiyorsa yaparız, hep çaya yok çorbayada gidicez.

Yardım etmemi istersen 0555 459 14 94'den sms atarsın, uyanır uyanmaz ben sana dönerim.

Bugün son mesajımı yazıp çıktım, o yüzden yeni gördüm mesajını yoksa gelir alırdık seni, ben karşıdasın sanmıştım.:pr:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aYe yaz 2232'ye gönder... :p

Bu arada fotoları ne zaman alabiliciğiz abi?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aYe yaz 2232'ye gönder... :p

Bu arada fotoları ne zaman alabiliciğiz abi?

Armut cebine gelsin mi :queen:

Bazılarını seçtim, mümkün olduğunca küçülttüm ve yüklemeye çalışıyorum.

Bazılarını da yarın yüklerim.

Tamamı 500MB civarı, CD ile isteyenlere ücretsiz dağıtıcam.

Kampanyamız stoklarla sınırlıdır.:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
murat oturdu foto diziyo heralde :)


Abi inan bugün gözlerim hep seni aradı.

Niye gelmedin? Sus bahane sayma bana.:p

Bir sonraki buluşmada muhakkak bulun, ayak üstü 5 kelime konuştuk, doya doya sohbet edemedik, olmuyo böyle. :pr:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tamam abi sen müsait oldukça atarsın fotoları...
Ben sadece şu gün batarken olan fotoları istiyorum :p
O fotoları zipleyip http://www.rapidshare.com/ sitesine de upload edebilirsin... nasıl kolay olursa.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aman Tanrım! Önümde kopan grup nişan'a gitmiş.Alacağınız olsun.:)

Ben az önce eve girdim.Ancak yazıyorum.Yarın devam ederiz artık.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar resimlerin üzerine tıklarsanız daha büyük hallerini görebilirsiniz.

Mümkün olduğunca ufalttım dosyaları.

Biraz kestim biçtim ama zaten CD ile de orjinal hallerini vericem isteyene.

Yarın eklemeye devam ederim, şimdilik bu kadar...

Buluşma yeri 216'dan toplu görünüm;
dsc00698suz8.jpg


Doğum günü çocuğunun karizmatik pozları;
dsc00729sha6.jpg


dsc00785sto9.jpg


dsc00783sqf4.jpg


dsc00844sto0.jpg


dsc00852sxk3.jpg


dsc00854siz1.jpg


Cerrahinin şirin bakışı:cat:
dsc00736srs7.jpg


Bu nasıl karakız? Bariz yeşil işte:p
dsc00750sse0.jpg


Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen::queen::queen:
dsc00741sxr0.jpg


Karizma binbeşyüz :cat:
dsc00712sad5.jpg


Görkem'in güneş batarkeneli resmisi:queen:
dsc00886spo9.jpg


Buda ben:wiinkk:
dsc00870sjo7.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst