Arkadaşlar eve şimdi geldim ve resimleri yüklüyorum.Mehmet kardeşim doğum günün kutlu olsun tebrikler.:rendeer:
Arkadaşlar sitemizin medarı iftiharı Mete'nin ısrarıyla birlikte Bülent kardeşimizin
nişanına gittik önce ve Metenin ilk oyununa orda geldim.Bana abi biz motorcuyuz
kıyafet önemli değil deyip kendisi gömlek pantolonunu kapıda değiştirince ben
salondaki tek mahlukat gibi kaldım,ardından takı takılırken hadi abi biz aradan
girelim dedi tamam deyip yürüdüğümde bide baktım sıranın en arkasına gidiyo
yaktın beni Mete bu yapılırmı bana bende lacileri çekip gelirdim nişana ya

Birbirlerine gerçekten çok yakışıyorlar,allah tamamına erdirsin

Naif bir kelebek ruhlu Pandamızın bir an için kelebek tarafının ağır basarak
kanat çırpmaya başladığı an allahtan özüne döndü hemen:queen::queen:

Arkadaşlarımıza mutluluklar dileyip Boy(Mehmet) kardeşimizin doğumgününe
yetişmek için gaz açtık

Mehmet kardeşimize nice yılara deyip genel istek üzerine DenizciMuzaffer
önderliğinde Pendikte nefis manzaralı bir yerde günü noktaladık

Mete ne yapıyor anlamadım ama:queen:

Bir sonraki organizasyonda görüşmek ümidiyle:rendeer:
