Aile gezisi.. Pikniğe gittik.. (Resimli)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
yahu serhat alemsin vallaha tok adamı acıktırırsın sen yeni kalktım yemekten.resimleri gördüm acıktım ızgaracı aramaya gitçem karışık ızgara yemezsem aklım kalır,eh serhat nedeyim ben sana gitti gene 10 ytl.

aile pikniğiniz mükemmel olmuş paylaşım için teşekkürler.

amanınn... Ümmet abi... Olsun yaw.. Canın sağolsun... Ben ısmarlarım sana Burdur'a gelince..

özlemişiz biz de pikniği çoktandır gitmedim :pale:

bende aranıza yeni katıldım kabul ederseniz.motosikletim yok ama olur yakında inşallah

tabi kabul ederiz... niye etmeyelim kii.. Aramıza hoşgeldin...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
hakkaten ya acıktık akşam üstü akşam üstü güzel resimler hemşeri sayılırız seninle bende dinarlıyım...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kardeşim benim inşallah ilerde bol para kazanır gönlünde ne makina varsa onu alırsın.resimler çok güzel eline sağlık,tabi lokmalarda:cat:.iyi göbek yapmışsındır.:mrgreen:
ama baba çorbayla karın şişirilirmi.
neyse çok güzel paylaşım ,sağolasın:rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
eline vede emeğine sağlık kardeşim. Daha nice geziler yaparsın inş. arkadaşlar esas siz mangal resimlerini meşhur gaziantep mt nin yakında atılacak gezisinde bakın. iştahınız kabaracak, çıkıp bir mangal sefası yapmak isteyeceksiniz. reklamlardan sonra:p Gaziantep mt mangal resimleri
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
O köfteleri bizsiz yersin ha:pale:


















:cherry:Şaka lem güzel olmuş yazın son anlarında.Biz de koca yaz bi mangal yapamadık
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
kardeşim benim inşallah ilerde bol para kazanır gönlünde ne makina varsa onu alırsın.resimler çok güzel eline sağlık,tabi lokmalarda:cat:.iyi göbek yapmışsındır.:mrgreen:
ama baba çorbayla karın şişirilirmi.
neyse çok güzel paylaşım ,sağolasın:rendeer:
Yaw.. abicim... Allah söyletiyor galiba... Şu CIBIRI bi alsam tam süper olacak ama işte..
Ben yemedim zaten çorba yaw... O kadar etin içinde çorba neymiş? :queen:
Teşekkürler yorumlarınız için.. :cat:
eline vede emeğine sağlık kardeşim. Daha nice geziler yaparsın inş. arkadaşlar esas siz mangal resimlerini meşhur gaziantep mt nin yakında atılacak gezisinde bakın. iştahınız kabaracak, çıkıp bir mangal sefası yapmak isteyeceksiniz. reklamlardan sonra:p Gaziantep mt mangal resimleri
Teşekkürler.. Hadi bakalım bekliyoruz sizinde mangal partisini.. :cat::rendeer:
of ya mangal süper olmus.simdi kendime köfte kızartcam valla.
Durduğun hata be abicim... :queen::queen:

O köfteleri bizsiz yersin ha:pale:
:cherry:Şaka lem güzel olmuş yazın son anlarında.Biz de koca yaz bi mangal yapamadık

Yahu sana kaç defa diyecem, gelsene Burdur'a diye.. Vallaha billaha sana da yapacagım mangal..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Resimlerde gulen yuzleri gormek cok guzel. Her daim keyifli surusler ve yuzlerdeki guluslerin daim olmasini diliyorum.

"Masaallah!"
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
yiğenim bi antalyaya gideyim dedim sen hemen mangalı yakmışsın alacağın olsun senin:pr::pr:
ŞAKA ŞAKA seninle tekrar yakarız güzel olmuş pikniğiniz afiyet olsun:cat::cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Resimlerde gulen yuzleri gormek cok guzel. Her daim keyifli surusler ve yuzlerdeki guluslerin daim olmasini diliyorum.

"Masaallah!"

Teşekkür ederim... :rendeer: İnşallah sizlerinde daim olmasini bizler diliyoruz..

yiğenim bi antalyaya gideyim dedim sen hemen mangalı yakmışsın alacağın olsun senin:pr::pr:
ŞAKA ŞAKA seninle tekrar yakarız güzel olmuş pikniğiniz afiyet olsun:cat::cat:

Sen boyna Antalya'ya gidiyosun be Halil abi.. :farao:
Neyse... Bu Perşembe yapıyoz mu bi buluşma?? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
İçinde motosiklet olan herşeye varız, Annene de selamlar ellerinden öperiz:)

Serhat,
Afferin sana,
Küçümseme, gezi dediğin böyle olur:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
gece gece canım çekyi yawww mete_handuros gibi yemeğe başlıcam yakında

tekerün düz bassın serhat güzel piknik olmuş :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
İçinde motosiklet olan herşeye varız, Annene de selamlar ellerinden öperiz:)

Serhat,
Afferin sana,
Küçümseme, gezi dediğin böyle olur:cat:

Teşekkür ederim..:rendeer: Selamlarını ilettim.. Onun da sana çok selamı var.. :queen:

gece gece canım çekyi yawww mete_handuros gibi yemeğe başlıcam yakında

tekerün düz bassın serhat güzel piknik olmuş :cat:
Teşekkürler abi...:rendeer: Yalnız mete_han dedin birazdan damlar buraya:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
31
geçen hafta sizin oralardaydım.SALDA gölünü hep merak ederdim gezip görmek için izmirden kalkıp yeşilova ve burdura geldim.senin yaptığın pikniği ben tek başıma yaptım.tabi senin ki daha güzel bir piknik olmuş çünkü ailenle ve sevdiklerinle beraber yapılan aktiviteler her zaman daha güzeldir.

SEVGİLERİMLE.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Serhatcım,
Anneciğin ne kadar şanslı Adam gibi bir evladı var:)

Vayy.. Lafa bak.. Teşekkür ederim abicim..

geçen hafta sizin oralardaydım.SALDA gölünü hep merak ederdim gezip görmek için izmirden kalkıp yeşilova ve burdura geldim.senin yaptığın pikniği ben tek başıma yaptım.tabi senin ki daha güzel bir piknik olmuş çünkü ailenle ve sevdiklerinle beraber yapılan aktiviteler her zaman daha güzeldir.

SEVGİLERİMLE.

Vay canına... Sen geldin de beni aramadın öyle mi? Neyse artık Teşekkürler..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Serhat kardeş eline sağlık,güzel bir aile ortamını çok güzel resim ve yorumlarla
aktarmışsın,sağolasın.Bu arada Ümmet hocanın dediği gibi tok adamı acıktırır bu
köfteler be:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst