- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #21
yahu serhat alemsin vallaha tok adamı acıktırırsın sen yeni kalktım yemekten.resimleri gördüm acıktım ızgaracı aramaya gitçem karışık ızgara yemezsem aklım kalır,eh serhat nedeyim ben sana gitti gene 10 ytl.
aile pikniğiniz mükemmel olmuş paylaşım için teşekkürler.
amanınn... Ümmet abi... Olsun yaw.. Canın sağolsun... Ben ısmarlarım sana Burdur'a gelince..
özlemişiz biz de pikniği çoktandır gitmedimale:
bende aranıza yeni katıldım kabul ederseniz.motosikletim yok ama olur yakında inşallah
tabi kabul ederiz... niye etmeyelim kii.. Aramıza hoşgeldin...
Son düzenleme: