- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:
Aaaaa hayırlı olsun kardeş, foto çekin yollayın güzel anlarınızı biz de görmek isteriz
