Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:

Aaaaa hayırlı olsun kardeş, foto çekin yollayın güzel anlarınızı biz de görmek isteriz :) :) :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah ah cumartesı abımın nıkahı var pazar arkımın ablasının nıkahı var perısanız perısan :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mehmet Kardeş,
Yeni yaşın şimdiden hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız nice yıllar mujtluluklar dileriz. :rendeer::rendeer:
Gezi planımızı iptal ediyoruz :farao:ve Pazar günü orada olacağız.
denizcimuzaffer+denizcieylem+denizciforesight (acık façası bozuldu ama:mrgreen:)


Memedim nice yıllara yengemle inşallah...Bir geziyle kutlasaydık...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
birinizin douğumgünü şimdiden kutlu olsun... diğerinizin nişanı güzel geçsinnn:cherry:

Bütün güzellikler sizlerle olsun.Ne güzel bi doğum günü bi nişan! Ben Mehmet'in doğumgünü mekanına daha yakın olduğumdan kardeşimizin yaşını kutluycam.Gelirim yani Dragos'a....

Aaaaa hayırlı olsun kardeş, foto çekin yollayın güzel anlarınızı biz de görmek isteriz :) :) :rendeer:

iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar...darısı sizin başınıza inşallah...:p

mehmet kusura kalma kardeşim senin topiği böyle bişeyle meşgul etmek istemezdim ama gelemememin sebebini yalan söyleyerek geçiştirmek istemedim...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:

Bülent Bey hayırlı olsun....Allah tamamına erdirsin...Aile içimi olacak...davet falan gelmedide...
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
23
Herkes motorlarla gelsin :)
yeni üye olarak hem sizleri tanımak hemde bi MT üyesinin doğum gününü canlı bir şekilde kutlamak için orada olmak isterdim ama ben daha motor alamadım :( bu nedenle burdan d.günü kutlarım nice senelere :rendeer:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
pixie aramızda ne kadar prof motorcu varsa okadar da prof artçı var :) deyilmi tugcetugce? :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
en iyi ben blirim bunu.... artçılığımla çok çektiriorum:)
size iyi eğleneler doğumgününde....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yeni üye olarak hem sizleri tanımak hemde bi MT üyesinin doğum gününü canlı bir şekilde kutlamak için orada olmak isterdim ama ben daha motor alamadım :( bu nedenle burdan d.günü kutlarım nice senelere :rendeer:

birazdan sana bi artcı bulunur...sen yeterki gelmek iste...arkadaşlarımız çok centilmendirler...gerekirse sırtlarında taşırlar...o kadar yani...:p

artcı demişim motur diyecektim...sorry sir madam...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
en sonunda taşındıracaksınız beni istanbula ya hadi bakalım hayırlısı.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
birazdan sana bi artcı bulunur...sen yeterki gelmek iste...arkadaşlarımız çok centilmendirler...gerekirse sırtlarında taşırlar...o kadar yani...:p

artcı demişim motur diyecektim...sorry sir madam...

benim motoru götürsun abi:p tabi karamana gelip alması lazım:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah izin verirse bende kaçırmam, olurda vermezse nice yıllara abicim :rendeer:
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
23
fazla naz aşık usandırırmış :p peki cnm o zman geliyorum bende :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Geyik çevirmeyelim arkadaşlar gelicekler ve tebrikleri görmek istiyoruz sonra oku oku bitmiyor topik
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mehmet'e (Boy) uygun olası doğum günü hediyeleri;

1. 3 diş büyük arka dişli

2. Pirelli Corsa lastik

3. 5 litre Epoxy

4. Bunu biliyorum ama yazmam, ben alcam:cherry:

5. ?

....

Başka neler olabilir arkadaşlar.:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dogum günü kutlu olsun mehmet .

Bu arada en çok pastayı merek ediyorum.Acaba nasıl birşey hazırlayacaklar ??:mrgreen:

İlk fikir benden; resimli pastalardan yaptırın. resim olarakta aşagıdaki olabilir:cherry:


:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst