- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 796
denizcimuzaffer geçmiş olsun benzer bir kaza benim de başıma gelmişti zeytinburnu tramway yolunda :S taşlarla ray arasında baya bir boşluk varmış bunu fark ettiğimde de yerdeydim. Full korumalı olman sevindirici
çok geçmiş olsun, hayatımda ilk ve tek düşüşümü - ki umarım ikimiz içinde öyle kalır :cherry: - kadıköy moda 'da ki tramvay raylarında yağmurlu bir şubat gecesinde becermiştimo gün bugündür raylardan uzak dururum..
denizcimuzaffer geçmiş olsun benzer bir kaza benim de başıma gelmişti zeytinburnu tramway yolunda :S taşlarla ray arasında baya bir boşluk varmış bunu fark ettiğimde de yerdeydim. Full korumalı olman sevindirici
cok geçmiş olsun. ne kadar dikkat edersek edelim. sadece bizim elimizde değil bazı olaylar. Allah daha kötüsünden korusun. yolun acık olsun...
Ya Muzo nazaramı geldin yoksa maçtan kaytarmamı ufak yollu.:silent:aman dikkatli ol,allahtan Eylem yokmuş arkanda,çok geçmiş olsun sevgili kardeşim:rendeer:
Geçmiş olsunSana 25 neden yok......:queen::queen:
seninde yolun açık olsun arkadaşım, büyük ve delişmen bir motorun var anladığım kadarı ile, amman dikkat et, şaka olmuyor iki tekerlekli haylazlar ile:rendeer:
sevgili kardeşim büyük geçmiş olsun..gördüğün gibi bu iş usta acemi dinlemiyor..niye böyle yazdım bende buğün düştüm düştüm ama neredeyse duran motorun üstünden düştüm..eve giderken birden bir köpek havlayarak üstüme doğru geliyor..panikledim mooru yatırıp kaçtımçok yavaş olduğumdan bana birşey olmadı çok şükür ama güzelim ön cam kırıldı..bunada şükür..diyeceğim kaza karşımıza nezaman çıkacak belli değil..allah birdaha göstermesin tekrar geçmiş olsun..hoşca kal
abi büyük geçmiş olsun Allah tan bişey olmamış sana.mont granaj alınır ama sağlık alınmaz geri.
Bu kadar çok gezmenin sonucunda olan bir nazardır bence Muzocum.Allahtan sağlık yardımı elinin ucunda![]()
Çok geçmiş olsun...
Bu kazalar hep böyle olur zaten.Bir anlık sağa sola bakmayla ya çukura düşer insan yada yaya veya arabaya çarpma tehlikesi atlatır, yada çarpar...
En kötü düşüşün böyle olsun.Tekrar geçmiş olsun.