Bir Düşme Hikayeside Benden :(

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
denizcimuzaffer geçmiş olsun benzer bir kaza benim de başıma gelmişti zeytinburnu tramway yolunda :S taşlarla ray arasında baya bir boşluk varmış bunu fark ettiğimde de yerdeydim. Full korumalı olman sevindirici
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
çok geçmiş olsun, hayatımda ilk ve tek düşüşümü - ki umarım ikimiz içinde öyle kalır :cherry: - kadıköy moda 'da ki tramvay raylarında yağmurlu bir şubat gecesinde becermiştim :) o gün bugündür raylardan uzak dururum..

Komtanım genelkurmaybaşkanım:cat: allah sana da göstermesin bir daha.
Ben de artıkın binüçyüzbir kere dikkat edeceğim, 1 bugün eklendi listeme:mrgreen:

denizcimuzaffer geçmiş olsun benzer bir kaza benim de başıma gelmişti zeytinburnu tramway yolunda :S taşlarla ray arasında baya bir boşluk varmış bunu fark ettiğimde de yerdeydim. Full korumalı olman sevindirici

abim teşekkür ederim ve umarım sen de artık tam koruma kullanıyorsundur umarım:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
cok geçmiş olsun. ne kadar dikkat edersek edelim. sadece bizim elimizde değil bazı olaylar. Allah daha kötüsünden korusun. yolun acık olsun...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
cok geçmiş olsun. ne kadar dikkat edersek edelim. sadece bizim elimizde değil bazı olaylar. Allah daha kötüsünden korusun. yolun acık olsun...

seninde yolun açık olsun arkadaşım, büyük ve delişmen bir motorun var anladığım kadarı ile, amman dikkat et, şaka olmuyor iki tekerlekli haylazlar ile:rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ya Muzo nazaramı geldin yoksa maçtan kaytarmamı ufak yollu.:silent:aman dikkatli ol,allahtan Eylem yokmuş arkanda,çok geçmiş olsun sevgili kardeşim:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ya Muzo nazaramı geldin yoksa maçtan kaytarmamı ufak yollu.:silent:aman dikkatli ol,allahtan Eylem yokmuş arkanda,çok geçmiş olsun sevgili kardeşim:rendeer:

sağolasın canım abim:rendeer: Benimde avunduğum tek nokta Eylem in arkamda olmaması. Gerçi eylem olduğu zaman bir koruyucu melek bizimle beraber geziyor genelde, sanırım ondan mahrumdum bugün:pale:
Birşeyim yok abim, sizlerde dikkatli olunuz:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun abi...aman diyim...dediğin gibi kendimize güvendiğimiz noktalarda hata yapma olasılığımız yükseliyor...bi kuzu feda ederiz artık urban niyetine...:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun Muzaffer kardeşim.En büyük kazan bu olsun.Keşke herkesin bu kadar olsada üzülmesek.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
seninde yolun açık olsun arkadaşım, büyük ve delişmen bir motorun var anladığım kadarı ile, amman dikkat et, şaka olmuyor iki tekerlekli haylazlar ile:rendeer:

muzaffer abi ben pek hız sevmem. 4 tekerlek ile bi kaza yaptım o gün bugün hız yapmam.yapanıda sevmem zaten. :) eniştemin bi lafı var. "acemi şöför kaza yaapmaz, usta şöför kaza yapar"
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili kardeşim büyük geçmiş olsun..gördüğün gibi bu iş usta acemi dinlemiyor..niye böyle yazdım bende buğün düştüm düştüm ama neredeyse duran motorun üstünden düştüm..eve giderken birden bir köpek havlayarak üstüme doğru geliyor..panikledim mooru yatırıp kaçtım:)çok yavaş olduğumdan bana birşey olmadı çok şükür ama güzelim ön cam kırıldı..bunada şükür..diyeceğim kaza karşımıza nezaman çıkacak belli değil..allah birdaha göstermesin tekrar geçmiş olsun..hoşca kal
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş veya abi geçmiş olsun daa böyle küçük kazalar eyer kimseyede bişey olmadıysa harbiden çok komik oluyo beni de bayagı bi eskiden scoter in ön lastiği cukura girdi malum küçük bidahada çıkmadı benide eşşek gibi üstünden atmıştı şimdi aklıma geldikçe gülüyorum:mrgreen:
sanki tencere tava paldır küldür düşüyomuşun gibi oluyo yok minik bıdık veletler o ara katıla katıla gülüyoduda aynen böyle:queen::queen::queen:sonra baya bi kovaladım tabi ordan biliyorum:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sevgili kardeşim büyük geçmiş olsun..gördüğün gibi bu iş usta acemi dinlemiyor..niye böyle yazdım bende buğün düştüm düştüm ama neredeyse duran motorun üstünden düştüm..eve giderken birden bir köpek havlayarak üstüme doğru geliyor..panikledim mooru yatırıp kaçtım:)çok yavaş olduğumdan bana birşey olmadı çok şükür ama güzelim ön cam kırıldı..bunada şükür..diyeceğim kaza karşımıza nezaman çıkacak belli değil..allah birdaha göstermesin tekrar geçmiş olsun..hoşca kal

:mrgreen:Cemal Bey size de geçmiş olsun o zaman:mrgreen: Ben köpeklerden hiç korkmam derdim ama, bir gün hiç beklemediğim bir anda yan taraftan kıskırınca az daqha düşüyordum yaavv:mrgreen::mrgreen:

Herkese çok teşekkürler ederim, işallah sizler kazasız belasız sürersiniz:rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
abi büyük geçmiş olsun Allah tan bişey olmamış sana.mont granaj alınır ama sağlık alınmaz geri.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Bu kadar çok gezmenin sonucunda olan bir nazardır bence Muzocum.Allahtan sağlık yardımı elinin ucunda :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Çok geçmiş olsun...

Bu kazalar hep böyle olur zaten.Bir anlık sağa sola bakmayla ya çukura düşer insan yada yaya veya arabaya çarpma tehlikesi atlatır, yada çarpar...

En kötü düşüşün böyle olsun.Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
abi büyük geçmiş olsun Allah tan bişey olmamış sana.mont granaj alınır ama sağlık alınmaz geri.

Sağolasın Faruk arkadaşım, dediğin gibi, mala gelsin:cat:

Bu kadar çok gezmenin sonucunda olan bir nazardır bence Muzocum.Allahtan sağlık yardımı elinin ucunda :)

Kaiserim, denizcieylem iyileştirdi bile beni yaavv:mrgreen:

Çok geçmiş olsun...

Bu kazalar hep böyle olur zaten.Bir anlık sağa sola bakmayla ya çukura düşer insan yada yaya veya arabaya çarpma tehlikesi atlatır, yada çarpar...

En kötü düşüşün böyle olsun.Tekrar geçmiş olsun.

Teşekkürler Özer. Bundan sonra hep dikkat, tam dikkat. Herkes öyle yapsın, kazasız belasız binelim:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst