Ayların En Hayırlısı Ramazan-ı Şerif Geliyor...

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Vay Mete abi Ramazan ile birlikte sende gelmişsin bakıyorumda :) Allah razı olsun yazı için içimi ferahlattı, inşAllah yine huzurlu mutlu güzel bir Ramazan geçiririz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sitenin davulcusudur arkadaş ta.......:queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet önümüzdeki ramazan ayının şimdiden herkese hayırlara vesile olmasını diliyorum.. Allah herkesin gönlüne göre versin..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vay Mete abi Ramazan ile birlikte sende gelmişsin bakıyorumda :) Allah razı olsun yazı için içimi ferahlattı, inşAllah yine huzurlu mutlu güzel bir Ramazan geçiririz.

emin gardaş yoksun piyasada...nerelerdesin...artık o iftarların saadeti sahurun mahmurluğu çöker üstümüze...:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
geçen ramazanda askerdeydim.... nöbet bitince yemek yemeye giderdim 3-4 gibi. :) askerde geçirmek de başka bi heycanlı olmuştu. bu ramazan Allaha şükür ailemin yanında olcam naipse.... Ulu Rabbim bu mubarek günlerde yurdumuza memleketimize tüm İslam alemine hayırların en güzelini versin inşallah...
Yağmur sel çamur uzak dursun inşallah...
Yoksullara yuva ver ya Rabbim...
Ekranda gördüklerimiz fakir ailelere Ramazan ayı'nın yüzüsuyu hürmetine bir gece de olsa sahur ve iftar yemeği ver ya Rabbim... Amin...
Zekatlarımızı verelim arkadaşlar... Mahallemizde muhakkak yardıma muhtaç insanlar vardır... Zekatın 1'i 1000'i olmaz gönlümüzden ne koparsa...

Hepinizin tutacağı oruçları Allah kabul etsin inşallah Tutamayan arkadaşlar olabilir aramızda ama Allah (cc) onların kaplerini bilir...

Hepinize Hayırlı Ramazanlar....:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gelecek olan ramazan ayımız hayırlı olsun

Bu arada bazı arkadaşlar ramazan ayının insan sağlıgı için olumlu etkilerinden bahsetmiş.
Ben bir saglık kuruluşunda çalışıyorum ve ramazan ayında iftar sonrası öyle hastalar olurki sanki tüm millet antlaşma yapmış gibi... iftardan 1-2 saat sonra herkes hastanelere eczanelere dökülür ve şuana kadar ramazan ayında zayıflayabilen sağlığı düzene binen bir vatandaş görmek mümkün olmadı. İftarda yemeğe öyle bir saldırıyoruzki miğdemizin anası bile ağlıyor.

Ramazan ayı sağlıksızların sağlığına kavuştugu ay degil, sağlıklı insanların sağlıksız hale geldiği aydır. Tabiki iftar yemeğini bir akşam yemeği yer gibi sakin ve düzenli yesek sağlıklı olur ama dediğim gibi bunu yapabileni daha görmedim.

Kısaca ramazan ayında zayıflamayı sağlığına kavuşmayı hayal edenler biran önce o hayalden uyansınlar. Amaçları sağlıklarına kavuşmaksa 12 boyunca yediklerine dikkat etmeleri gerekiyor.
İftarda 2 gündür aç gibi yemeğe saldırmakla ne zayıflanır nede sağlıgınıza kavuşursunuz.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Abi bence acmasaydın daha iyi olurdu gibime geliyor :)
Sanada kesin imam yakıstırması yaparlar böyle giderse.
Ha sunuda unutmayalım bu ülke %90 ı gayri müslim bir ülke böyle bir forumda dini konularda acamazsın :wiinkk:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Gelecek olan ramazan ayımız hayırlı olsun

Bu arada bazı arkadaşlar ramazan ayının insan sağlıgı için olumlu etkilerinden bahsetmiş.
Ben bir saglık kuruluşunda çalışıyorum ve ramazan ayında iftar sonrası öyle hastalar olurki sanki tüm millet antlaşma yapmış gibi... iftardan 1-2 saat sonra herkes hastanelere eczanelere dökülür ve şuana kadar ramazan ayında zayıflayabilen sağlığı düzene binen bir vatandaş görmek mümkün olmadı. İftarda yemeğe öyle bir saldırıyoruzki miğdemizin anası bile ağlıyor.

Ramazan ayı sağlıksızların sağlığına kavuştugu ay degil, sağlıklı insanların sağlıksız hale geldiği aydır. Tabiki iftar yemeğini bir akşam yemeği yer gibi sakin ve düzenli yesek sağlıklı olur ama dediğim gibi bunu yapabileni daha görmedim.

Kısaca ramazan ayında zayıflamayı sağlığına kavuşmayı hayal edenler biran önce o hayalden uyansınlar. Amaçları sağlıklarına kavuşmaksa 12 boyunca yediklerine dikkat etmeleri gerekiyor.
İftarda 2 gündür aç gibi yemeğe saldırmakla ne zayıflanır nede sağlıgınıza kavuşursunuz.
sevgili elit müslümanlar orucu sadece ve sadece allah-ın emri olduğu için tutarlar..inanan insanlarıda bu yazın rahatsız eder..müslümanlar orucu ne sağlığına kavuşmak için nede zayıflamak için tutarlar..bende her ramazan olduğu gibi bu ramazanda allah nasip ederse orucumu tutacağım ama karşılığını ne zayıflamak nede sağlığıma kavuşmak için bekleyeceğim..allah cc ramazan orucunu tutanın mükafatını ben vereceğim demiş..bende buna iman ettiğimden karşılığını fanilerden değil yüce allah cc bekleyeceğim..hoşca kal
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi bence acmasaydın daha iyi olurdu gibime geliyor :)
Sanada kesin imam yakıstırması yaparlar böyle giderse.
Ha sunuda unutmayalım bu ülke %90 ı gayri müslim bir ülke böyle bir forumda dini konularda acamazsın :wiinkk:



Hööööğğ.......:silent::silent::silent::silent:
Yanlışmı okudum?....:silent::silent::silent::silent: Eğer doğru okuduysam sana yakışmadı be cerrahi......

Bide mete istesede imam olamaz.... Daha ruku ya eğilemez göbeğinden....:p:p

Bence sitenin Davulcusu o......:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hööööğğ.......:silent::silent::silent::silent:
Yanlışmı okudum?....:silent::silent::silent::silent: Eğer doğru okuduysam sana yakışmadı be cerrahi......

Bide mete istesede imam olamaz.... Daha ruku ya eğilemez göbeğinden....:p:p

Bence sitenin Davulcusu o......:queen::queen::queen:

Abi öyle artık nerdeyse.:)
Ne yazsam direk birkac kişi cıkıp cok imam agzıyla konusma, yok ben dine inanmıyorum beni rahatsız ediyor yok bilmem ne artık bazen canından bezdiriyorlar insanı. Bende o manada yazdım yoksa beni iyi bilirsin :wiinkk:
Arkadaslarla dini imanı tartısıyoruz bir yazı yuzunden ya yok böyle birşey.
Begeniyorsan kardesim girer okursun begenmiyorsan okumaz gecersin.:)
Sen begendigini al begenmedigin bana kalsın :wiinkk:
Sanane benim yazdıgım topicten. Allah la arandaki ilişkiyi ben nerden bilebilirim. Ben sadece içimden gelenleri insanlarla paylasmak istiyorum o kadar.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplumumuzu ayakta tutan anlayış,merhamet,sabır, maneviyat duygusunu yaşatan kendimiz en önemliside allah için yapılan yegane farz lardan bitanesi namazla beraber oruç
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olsun...Desinler...Sen aldırma.... Kimseyle bu konularda tartışmamak lazım....

En iyisi sen seçici ol..Cevap yazanları seç.... Güzellik sende kalsın......:rendeer:

Bu arada Konu kaynıyor..... Sitenin davulcusu yapalımmı meteyi?....:silent:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cerrahi sen kimseyi aldırma bildiğin yoldanda ayrılma duygu sömürüsü yapma dini yaşamak bi artıdır (kalbindede olsa) yaşayamayanın zoruna gidiyosa takma onuda sev oda seni severse senin yolunuda sever kim seye baskı aşşaalama yapma yeter :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçen ramazanı Mekke ve Medine de geçirmek nasip olmuştu. gerçekten çok farklı mükemmel bir alem. Allah gönlünde olan herkese nasip etsin.
Allah kabul etsin...
darısı başımıza

Abi bence acmasaydın daha iyi olurdu gibime geliyor :)
Sanada kesin imam yakıstırması yaparlar böyle giderse.
Ha sunuda unutmayalım bu ülke %90 ı gayri müslim bir ülke böyle bir forumda dini konularda acamazsın :wiinkk:

bir serzeniş var gibi :)


daha kavuşmadık Ramazan'a ama Allah kavuşmayı nasip etsin

@ELINT ,sağlık hususunda katılıyorum size,öyle bir saldırılıyor ki yemeğe iftar sofrasında,biraz ölçü kaçıyor
davetlerde ev sahibesi çeşit çeşit yemekler hazırlıyor misafirimi tatmim edeyim diye

misafirde ayıp olmasın diye ya da iştahından hepsinden götürüyor :)

ölçüyü kaçırmamak lazım hakkaten
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
oooo yine iftar sofraları kurulcak mis gibi yemekler valla o yemekleri görünce zaten doymuş kadar oluyorum.....HERKEZE RAMAZANIN HAYIRLI OLMASI DİLEĞİ İLE..saygılar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
cemal yortanlı;796293' Alıntı:
sevgili elit müslümanlar orucu sadece ve sadece allah-ın emri olduğu için tutarlar..inanan insanlarıda bu yazın rahatsız eder..müslümanlar orucu ne sağlığına kavuşmak için nede zayıflamak için tutarlar..bende her ramazan olduğu gibi bu ramazanda allah nasip ederse orucumu tutacağım ama karşılığını ne zayıflamak nede sağlığıma kavuşmak için bekleyeceğim..allah cc ramazan orucunu tutanın mükafatını ben vereceğim demiş..bende buna iman ettiğimden karşılığını fanilerden değil yüce allah cc bekleyeceğim..hoşca kal

Evet olayın dini boyutunu herkesin bildigini düşündüğüm için o konuya hiç deginmedim. Tabiki ilk amaç dini görevimizi yerine getirmek ama bu ibadeti sağlığımızı tahdit ecek bir durum haline getirmemeliyiz.

Dini konularda sizin kadar bilğili değilim ama bildiğim kadarıyla yaptığımız ibadetlerin sağlımıza zarar vermemesi gerekiyor. Yani ramazan ayında sağlıksız bir şeklide beslenerek tam anlamı ile ibadetimizi yerine getirdiğimizi düşünmüyorum.Olması gereken iftarda ve sahurda yediklerimize dikkat ederek sağlıklı bir şekilde beslenmektir, diger türlü vücuda işkence ederek ibadetin olmayacağı düşüncesindeyim.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet olayın dini boyutunu herkesin bildigini düşündüğüm için o konuya hiç deginmedim. Tabiki ilk amaç dini görevimizi yerine getirmek ama bu ibadeti sağlığımızı tahdit ecek bir durum haline getirmemeliyiz.

Dini konularda sizin kadar bilğili değilim ama bildiğim kadarıyla yaptığımız ibadetlerin sağlımıza zarar vermemesi gerekiyor. Yani ramazan ayında sağlıksız bir şeklide beslenerek tam anlamı ile ibadetimizi yerine getirdiğimizi düşünmüyorum.Olması gereken iftarda ve sahurda yediklerimize dikkat ederek sağlıklı bir şekilde beslenmektir, diger türlü vücuda işkence ederek ibadetin olmayacağı düşüncesindeyim.
şimdi bu yAzdıklarına katılmamak mümkündeyil bi ekleme yapayım, töbe haaşa sanki allahım sen beni akşama kadar aç bıraktın ben de kuş sütü eksik sofrada patlayana kadar yiyim de gör gününü der gibi bişey oluyor çok yanlış'oruç yoksulun açın halinden anlamak için allahın emrettiği sabır ibadetidir':cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili kardeşim bu dinin emirlerinden değil bizlerin açgözlülüğünden kaynaklanan bir durum ve tamamen katılıyorum sana..benim tepkim.ramazanı sağlıksızlık ayı olarak değerlendirmen..insanlar açgözlüyse obursa.din ne yapsın..ayrıca peygamber efendimizde sav. midemizin 3/2 sini doldurmamızı söylemişlerdir..sağlıklı olanın bu olduğunu ve aşırı şişmanlıktan oburluktan kaçmamızı tavsiye etmişlerdir.. tepkim onbir ayın sultanı ramazanı şerifi adlandırış şekliniz..hoşca kalın
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
Hepinizin Ramazan-ı Şerif'i mubarek olsun hayırlı ramazanlar...:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
sevgili kardeşim bu dinin emirlerinden değil bizlerin açgözlülüğünden kaynaklanan bir durum ve tamamen katılıyorum sana..benim tepkim.ramazanı sağlıksızlık ayı olarak değerlendirmen..insanlar açgözlüyse obursa.din ne yapsın..ayrıca peygamber efendimizde sav. midemizin 3/2 sini doldurmamızı söylemişlerdir..sağlıklı olanın bu olduğunu ve aşırı şişmanlıktan oburluktan kaçmamızı tavsiye etmişlerdir.. tepkim onbir ayın sultanı ramazanı şerifi adlandırış şekliniz..hoşca kalın

İlk yazıma dikkat ettiysen hiç dini konuda birşey yazmadım. Tabiki din insanların sağlıklı bir şekilde oruç tutmalarını emreder.Benim tepkim insanların uygulamasına...
Sonuç olarak yazdıklarımız farklı şeyler degil.
Görüşmek üzere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst