- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar..
Dün canım sıkıldı evde oturmaktan.. Tabi boş durmayalım dedim.. Hemen Alper'i aradım.. Azıcık şehir turundan sonra, ilk olarak Burdur Gölüne doğru gidelim dedik.. Burdur Gölüne gittik ama sonra burası bizi kesmedi.. En iyisi dağa çıkalım dedik.. Ve Popcorn'la azcık Kross yaptık :queen:

Motorun bir resmi..

Burdur Gölünde gün batımı..

Alpeeeerrr!!!

Çayın rengi baya bi degişikti.. :queen:

Bu da beeenn!!! Saçlarım berbat ama idare edin artık.. :salut:


Birazdan çıkacağımız dağ.. :bounce:


Dağa çıktıktan sonra çıktığımız yoldan küçük bir görüntü..

Ve dağdan Burdur'un birkaç görüntüsü.. Küçük memleketim benim..


Burdur'a yeni dikilen büyük Türk Bayrağı.. Aslında çok büyük.. Ama resimde küçük çıkmış..


Kendimize de çekelim degil mi ama??
Ben

Alper


Bir gezinin daha sonuna geldik.. Pek gezi de denemez aslında ama işte ne yapalım..
Burdur-MT'nin diğer üyelerine çok teşekkür ederim.. Bu yaz bomba gibi geziler yaptık sayelerinde.. :farao:
Bizi izlediğiniz için çok teşekkür ederim..
Saygılar ve sevgiler..
Kazasız belasız sürüşler diliyorum herkese..
Yolunuz açık olsun, tekeriniz düz bassın.. :cat:
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Dün canım sıkıldı evde oturmaktan.. Tabi boş durmayalım dedim.. Hemen Alper'i aradım.. Azıcık şehir turundan sonra, ilk olarak Burdur Gölüne doğru gidelim dedik.. Burdur Gölüne gittik ama sonra burası bizi kesmedi.. En iyisi dağa çıkalım dedik.. Ve Popcorn'la azcık Kross yaptık :queen:
Motorun bir resmi..

Burdur Gölünde gün batımı..

Alpeeeerrr!!!

Çayın rengi baya bi degişikti.. :queen:

Bu da beeenn!!! Saçlarım berbat ama idare edin artık.. :salut:


Birazdan çıkacağımız dağ.. :bounce:


Dağa çıktıktan sonra çıktığımız yoldan küçük bir görüntü..

Ve dağdan Burdur'un birkaç görüntüsü.. Küçük memleketim benim..


Burdur'a yeni dikilen büyük Türk Bayrağı.. Aslında çok büyük.. Ama resimde küçük çıkmış..


Kendimize de çekelim degil mi ama??
Ben

Alper


Bir gezinin daha sonuna geldik.. Pek gezi de denemez aslında ama işte ne yapalım..
Burdur-MT'nin diğer üyelerine çok teşekkür ederim.. Bu yaz bomba gibi geziler yaptık sayelerinde.. :farao:
Bizi izlediğiniz için çok teşekkür ederim..
Saygılar ve sevgiler..
Kazasız belasız sürüşler diliyorum herkese..
Yolunuz açık olsun, tekeriniz düz bassın.. :cat:
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Son düzenleme: