Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

gösterge olayı inc silikonla kesin çözülüyor. 3250+265=3515+40=caracal, jant faktörü olmasa fiyatlar aynı. arbetüs, ben ilk bu topici okurken üye oldum bu siteye, kanuni sitesinde tiger a bakarken gördüm caracalı uygun geldi onun forumuna da baktım, vibrasyon önemli değil benim için, titremesi birnevi masaj:cat: düşman kazandığım yok, düşman gibi göstererek bana düşman kazandırtma, 1 hafta sonra yazı tura atıp birini alacam, dik gelirse, zealsun 150 alacam:wiinkk: oke arbetÜs?:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
gösterge olayı inc silikonla kesin çözülüyor. 3250+265=3515+40=caracal, jant faktörü olmasa fiyatlar aynı. arbetüs, ben ilk bu topici okurken üye oldum bu siteye, kanuni sitesinde tiger a bakarken gördüm caracalı uygun geldi onun forumuna da baktım, vibrasyon önemli değil benim için, titremesi birnevi masaj:cat: düşman kazandığım yok, düşman gibi göstererek bana düşman kazandırtma, 1 hafta sonra yazı tura atıp birini alacam, dik gelirse, zealsun 150 alacam:wiinkk: oke arbetÜs?:queen:

@solmayor yada herneyse ne istiyorsan onu al sana düşman kazandırmak benim işim değil bunu sen kendinde yapıyorsun adımı doğru dürüst yazamayan kişiy zaten bişey anlatma eğliminde olamam sana alacağın yeni titreşimli masaj aletinle mutlu mesut hayatlar dilerim.
bu arada bu tür seçimleri yazı tura ile yapıyorsan bana söyleyecek bi söz bırakmıyorsun.
sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
solmyr kardeş insanların hitap ediliş şekliyle alay etmek biraz ayıp olmuyor mu sence? Lütfen biraz daha saygı...
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
16
Dostlar merhaba...

Forumu okumayalı iki sayfa atlamışız bile.:) gerisinde kalıyorum galiba gelişmelerin. Üstelik şu son iki sayfada bir tartışmadır almış başını gitmiş. Yazının sonunda ona da değinmek istiyorum.

Bu gün kuryelik yapan arkadaşlarımdan bir tanesiyle oturduk laflarken, kullandığı yamaha ybr 125 den memnun olup olmadığını sordum. Bana memnun olduğunu sıkıntı yaratmadığını falan anlattı.

Benim altımda komik duracağını düşündüğüm makineye binmek istedim. Altımda nasıl duracağını merak ediyordum. boy 180 kilo 110:)

Arkadaşla buluştuğumuz yer de sefaköyde bir park olunca, bisiklete binen bir çocuk gibi hissettim kendimi birden. Yani gerçekten de mct den inip, ybr ye bininci tabiri caizse, attan inip eşeğe binmiş gibi oldum:)

Bu arada bu kesinlikle benim düşüncemdir, benim söylememle ybr eşek olmayacaktır. :)

Mct'yi tercih etmiş olmamın ne kadar iyi bir tercih olduğunu bir kere daha anlamış oldum. Bu motor tam bana göre. Dolayısı ile benim için (ve cüzdanım için) en iyi tercih.

Şimdi solmyr kardeşimizin düşünceleriyle alakalı olarak bir iki cümle de ben sarfetmek istiyorum. yeni bir tartışma yaratmadan, insanların motosikletlerini seçerken nasıl davranmaları gerektiği konusunda belki biraz yardımcı olacağı kanısındayım.

Ben motosikletimi seçerken öncelikle beni taşıyabileceğine inandığım ve şık görünüşlü bir alet arıyordum. bunun yanında cazip bir fiyat da olacaktı.

İnsanların zevkleriyle alakalı birşey bu. Ben mct'mi 2200 ytl'ye ikinci el almış bir insanım. Şu anda da 14600 kmde. Çok arıza yaptığına inanan arkadaşlarım için söylüyorum, hayatımda ortalama olarak yaptığım 15000 km uzun yolun 2500 kmsini mct ile yapmışımdır. Bu uzun yollar esnasında motorum bir kere bile beni yolda bırakmadı. Bu mct'nin çok kaliteli, çok sağlam, çok süper falan filan bir alet olduğunu göstermiyor kuşkusuz.

Burada önemil olan nokta, bacaklarının arasında nasıl bir aletle sürüş yaptığın ve bu aletin sınırlarının ne olduğunu iyi bilerek, ona göre bir sürüş tekniği ve seni yolda bırakmaması için ona göre bir mesai harcaman gerekiyor. Ve bu korktuğunuz kadar da uzun bir mesai değil. Kendimden biliyorum. Günde 14 saat çalışan bir insan olarak ister istemez zaten çok fazla zaman ayıramam.

Ben şunun kanaatindeyim. Makinenize ne kadar iyi bakarsanız, o da size o kadar bakar. Yok afedersiniz eşek kulların gibi kullarınsanız makineniz boyuna anırır. Özellikle bu motosikletle alakalı olarak forumumuzda gerçekten tecrübesi fazla olan ve bu mesailerinden dolayı saygı duyulacak insanlar var. İsim vermenin bir esprisi yok. Bu foruma kim daha fazla mesaj yazmışsa o bu motosikletle alakalı daha fazla mesai harcamış demektir. Sözleri tecrübenin neticesidir. Kulaktan dolma değil!!!

Şimdi gelelim neticeye. Ben bir mct kullanıcısı olarak, vermiş olduğum paranın hakkını, çatır çatır alıyorum. Kullanmaktan zevk duyuyorum. Kromajlarını parlatmayı, motoruma bakım yapmayı, onunla zaman harcamayı çok seviyorum. Anadoluya, trakyaya doğru bir yolculuk esnasında, altımda akan asfaltın keyfini çıkartabiliyorum. Bir motosikletten daha ne bekliyorsunuz. Önce bunun cevabını bulmak lazım. Bu sorunun cevabı zaten hangi motosikletin seçilmesi gerektiğiyle alakalı bir ip ucu verecektir.

bence mct. bence bmc gibi oldu:)

saygılar

Salih GÜLHAN
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
olum gerek yok böle seylere herkes işine baksın takılmayın ufak mevzulara

bu arada arbetus senin msn ini verde ekliyim ..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
emre dostum özeline mesaj attım.

ilgili kişi için artık bir yorumda bulunmak istemiyorum. sonuçta 1 yıldan beri bu forumda tüm kullanıcılarla seviyeli bir arkadaşlığımız var bu seviyenin bozulmaması ve akıbetinin diğer kilitlenen başlıklar gibi olmaması için yorum yapmaktan kaçınıyorum. susmam kaçtığım anlamına gelmiyor bu konu hakkında gereğinin yapılacağını da inanıyorum hepinize iyi geceler.

sağlıcakla.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

Dig bury me underneath
Everything that I am rearranging
Dig bury me underneath
Everything that I was slowly changing



arbetus solmyr = solmayır diye okunuyo,
ben size rehatsızlık vermeyim o zaman,
görüşmemek üzere,
kazasız km ler...:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
11
ARKADAŞLAR MRHB ARANIZA YENİ KATILDIM :king:1 SENEDİR MCT KULLANICISIYIM. MCT HAKKINDA İYİ KÖTÜ TECRÜBELERİM OLDU YARDIMCI ALABİLECEĞİM KONULAR HAKKINDA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM. BU ARADA MOTORUNUN EGZOS SESİNİ BEĞENMEYEN ARKADAŞLAR VARSA MCT'DEN GERÇEK BİR CHOPPER .SESİ ÇIKMASI HAKKINDA YARDIMCI OLABİLİRİM.:wiinkk:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
Merhaba Arkadaşlar

Metemen abimize yaptırdığım sisbarı motorunu sattığından dolayı elimde kaldı bende satılığa çıkardım şuan döşeme yapılmamıştır fotoları aşağıdadır MCT orjinal sisbarın yerine direk monte edilebilir özel yapımdır. motorunuza değer katacaktır imalat fiyatına veriyorum. normalde bu tip özel yapım olaylar masraflıdır.
ben bu parçaya döşemesiz 60ytl istiyorum
döşemeyi yaptıramıcaksınız ben yaptırırım 20ytl civarında yapılıyor toplamda 80ytl oluyor. motorda güzel bi görünüm olacak ve artçınız için sırta kadar uzun olduğu için rahat edecektir.
tel:0544 886 22 62

kazasız sürüşler dilerim.

 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ARKADAŞLAR MRHB ARANIZA YENİ KATILDIM :king:1 SENEDİR MCT KULLANICISIYIM. MCT HAKKINDA İYİ KÖTÜ TECRÜBELERİM OLDU YARDIMCI ALABİLECEĞİM KONULAR HAKKINDA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM. BU ARADA MOTORUNUN EGZOS SESİNİ BEĞENMEYEN ARKADAŞLAR VARSA MCT'DEN GERÇEK BİR CHOPPER .SESİ ÇIKMASI HAKKINDA YARDIMCI OLABİLİRİM.:wiinkk:

dostum aramıza hoşgeldin.

bize yaşadığın olumsuzluklardan bahsedersen çok seviniriz. bu arada mctden chopper sesi almak çok kolay zaten. ama ben işi çılgınlığa vurup yarın kısmetse gemlikteki arkadaşım ile birlikte kendi tasarladığım egzostu yaptırıcam. beğenirsem burda krom kaplatmaya veririm.

erman eski CC barı atma ona ben talibim. ayınbaşında hesaplaşalım. :p
sağlıcakla.
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
arkadaşlar uzun bir süredir yazamıyorum..işler çok yoğun nete bile giremedim ne zamandır.şu benzinlikşçamurluk ve yanlarda çıkartmlar var onları çıkarmak istiyorum ama beceremedim.mondial yazılarını çıkaracağım.arka çantalarıda sökmeyi düşünüyorum.bu çıkartmaları nasıl çıkarabilirim en kolay şekilde.yapan varsa bi fikir versin teşekkür ettim
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
11
arbetus chopper sesi almak kolay ama benim yaptıgım üzerindeki egzosu kullanarak bu sesi elde etmek yani harici bir egzos yaptırmanıza gerek yok görüntüsüde motora ayrı bir hava katıyor
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Merhaba Arkadaşlar

Metemen abimize yaptırdığım sisbarı motorunu sattığından dolayı elimde kaldı bende satılığa çıkardım şuan döşeme yapılmamıştır fotoları aşağıdadır MCT orjinal sisbarın yerine direk monte edilebilir özel yapımdır. motorunuza değer katacaktır imalat fiyatına veriyorum. normalde bu tip özel yapım olaylar masraflıdır.
ben bu parçaya döşemesiz 60ytl istiyorum
döşemeyi yaptıramıcaksınız ben yaptırırım 20ytl civarında yapılıyor toplamda 80ytl oluyor. motorda güzel bi görünüm olacak ve artçınız için sırta kadar uzun olduğu için rahat edecektir.
tel:0544 886 22 62

kazasız sürüşler dilerim.



erman cc bara ben talip olurum ama nası bulusucaz bide ben öle kaplamacıyı falan bulamam sen halledersen benim için daha ii olur

ARKADAŞLAR MRHB ARANIZA YENİ KATILDIM :king:1 SENEDİR MCT KULLANICISIYIM. MCT HAKKINDA İYİ KÖTÜ TECRÜBELERİM OLDU YARDIMCI ALABİLECEĞİM KONULAR HAKKINDA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM. BU ARADA MOTORUNUN EGZOS SESİNİ BEĞENMEYEN ARKADAŞLAR VARSA MCT'DEN GERÇEK BİR CHOPPER .SESİ ÇIKMASI HAKKINDA YARDIMCI OLABİLİRİM.:wiinkk:

selam kardesim aramıza hoşgeldin karsılıklı deneyimlerimizden bilgi alışverişlerinden faydalanmak için üye olduk zaten bu siteye egzos un resimlerini falan koyarak bize daha ayrıntılı bi acıklama yaparsan hepimiz için daha ii olur kazasız belasız sürüşler...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Jesus cu öncelikle aramıza hoşgeldin...
Profilinden gördüğüm kadarıyla Ankaradasın, nerede ikamet ediyorsun acaba? Bir ara fırsat yaratıp tanışalım ve biyerlerde bişeyler içerken sohbet edelim mi? Ayrıca bikaç dost daha var Ankarada MCT kullanan, hem de şu gerçek chopper sesinin nasıl çıktığını öğrenmiş oluruz senden, ne dersin?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
arkadaşlar uzun bir süredir yazamıyorum..işler çok yoğun nete bile giremedim ne zamandır.şu benzinlikşçamurluk ve yanlarda çıkartmlar var onları çıkarmak istiyorum ama beceremedim.mondial yazılarını çıkaracağım.arka çantalarıda sökmeyi düşünüyorum.bu çıkartmaları nasıl çıkarabilirim en kolay şekilde.yapan varsa bi fikir versin teşekkür ettim

selam arkadasım ben motorumdaki yazıları cakmakla ısıtarak ve bi cakı yardımıyla cıkardım :) cokta zor olmadı acıkcası ..
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Arkadaşlar 250 mct nin siparişini verdim teslim almadan önce koruma demiri taktırıp jantları çelik alaşım jantlarla değiştirtiyorum. Bir aksilik olmazsa önümüzdeki hafta hazır olur.:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar 250 mct nin siparişini verdim teslim almadan önce koruma demiri taktırıp jantları çelik alaşım jantlarla değiştirtiyorum. Bir aksilik olmazsa önümüzdeki hafta hazır olur.:queen:

hayırlı olsun dostum üstüne binmeden foto isterük :p

resim demişken gemlik gezimin fotolarını koyayım gerçi hala gezi bitmedi. yani hala gemlikteyim.
bizi davet eden ve herşeyi organize eden sevgili çakabey(sağda) ve yola birlikte çıktığımız kanadalı(solda)






arkadaşımın motoru


yine sinyal ampulüm yandı sanırım yeni taktığım sinyallerin ampulleri bu tesisat için zayıf birda dimdik bi yokuş çıkınca yanık kokusu duydum motorda noluyo len diye söktüm ama debriyaj balatası imiş :p ama bir an için motorun önü kalkacak sandım.

kokunun debriyaj olduğunu anlamanın rahatlığı ile kahvemi yudumlayabilirim.


yerlerin isimlerini aklımda tutamadım ama güzellerdi :)





çelik jantı daha rahat görebilmeniz için fotoyu büyük koyuyorum.

Çakabey'in BMW R25 i 55 model



bunlarda diğer fotolar




Mahşerin üç atlısı gibi olmuşuz.:mrgreen: dönüş yolundan da birkaç foto çekrim onlarıda yayınlarım.

etiketleri sökmek çok kolay mondial yazısı depodaki tırnakla çıkıyor max. 3 dk harcarsın. şeritlere gelince başlanacak en mantıklı yer koltuğu söküp şeritlerin başlangıcından başlamaktır orada falçata kaldırıp devam edebilirsiniz.

sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Arkadaşlar 250 mct nin siparişini verdim teslim almadan önce koruma demiri taktırıp jantları çelik alaşım jantlarla değiştirtiyorum. Bir aksilik olmazsa önümüzdeki hafta hazır olur.:queen:

hayırlısı olsun arkadasım aramıza hoşgeldin kazasız belasız sürüşler..

oh oh arbetusum nede güzel gezmişin olum motoru naapmısın sen benimkinin 2 katı duruyo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
şu şekilde bir durum oluştu motorda , sebebini çözmüş değilim size bi sorayım dedim,
3. viteste yüksek devirde 90 kmh görüyorum, 4. viteste yine yüksek devirde 100 kmh üstüne çıkıyorum ama 5. vitese atığımda devir düşüyor. tam gaz yokuş aşağı bile olmuyor, devir saati yok tabi tahmini söyliycem ama 3 te 2 devir anca oluyor, 90 kmh üstünede çıkmıyor düz yolda 5. vitesteyken.
4. viteste gaz kolu tam çekili halde 100 kmh üstüne çıkarken, 5. viteste gaz kolu tam çekili 90 kmh dan yukarı çıkmamasının sebebi ne olabilir acaba??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst