görkem artçı alcenmi beni be ya :queen:
ne o yayami kaldın artcı olmaya ne gerek var sen zaten senin motosikletten daha hızlı gidersin
e hani ünlü iskendirciye qidecektik ??? :wiinkk:
Geziye Bursada katılacağım
Bursa buluşma noktası neresi :mrgreen:
Yagmur yagarsa ben gelmem.
Bulusma saati ve yeri cok iyi olmus, ne cok erken, ne cok gec. Yanliz pazar gunu sabah saat 7:30 da arabali vapur calisiyormu?
Bu arada gidecegimiz iskenderci asari pahali degildir ins. Cunku "iskender iskenderoglu" hakikaten kaliteli ve guzel yapiyor ama fiyatida onemli bence.
Yagmur yagarsa ben gelmem.
Bulusma saati ve yeri cok iyi olmus, ne cok erken, ne cok gec. Yanliz pazar gunu sabah saat 7:30 da arabali vapur calisiyormu?
Bu arada gidecegimiz iskenderci asari pahali degildir ins. Cunku "iskender iskenderoglu" hakikaten kaliteli ve guzel yapiyor ama fiyatida onemli bence.
Tatlı su motorcusu seniii
hava güzel olacak şu anda yağmur gözükmüyor....
iskender kalitesine göre uygun fiyatlı ama herkese göre değişir... Akın güzel bir indirim yaptırır zaten...
Akın hayırlısıyla dönmüşsün eve.... Ben de dönebildim buz üstünde artistik patinaj yaparak.... :mrgreen:
metalgod
Alcem be ya :cherry:
Akın hayırlısıyla dönmüşsün eve.... Ben de dönebildim buz üstünde artistik patinaj yaparak.... :mrgreen:
metalgod
Alcem be ya :cherry:
ozaman ben halis abiin artçısı olacam... bitsin benzini kalalım yolda bne alışkınım zati bana koymuo :queen:
cbf 150 lemi
:queen:
neyse bakalım yav hayırlısı bursada talip çıktı motora belki gelirimde getirim ... hatun kişide rokenkok rokenkok diye çok ısrar ediyo onuda ekemiyom lanet olsun hepsi üst üste geldi naapsamki olmadı kendi motorumla gelicem ...
zaten yeniden rodaja giriyorum :queen:
Teflon'la konuştum bu akşam..
Patlayan amortisörünü anlatırken içinden Kuralkan'a iyi niyetleri arz ediyordu sanırım:mrgreen:
Pit çalışmalarını hızlandırıp Pazar gününe yetişmek için çalışacağını söyledi.. Meraklılarına duyrulur..![]()