- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
İsteyen herkes katılabilir ayrım yapılmıyor yahu...tabii ki gelmelisiniz böle bir geziden ve arkadaslardan mağrum kalmayınız lütfen...
peki benim dediğim motor mondial o yolu kaldırırmı acaba
bu konuda fikrin varmı
ayrıca davetin için çok saol teşekkür ederim
ultraukala
yazdıklarını okudum ultraukala peki sen nerdensin
peki arkadaşlar hangi motor desem bana yardımcı olurmusunuz. bu işe gönül koyanlardanım ama karar veremedim şimdi mondial almayı düşünüğyorum ama gezi olayında acaba geride kalırmıyım diyorum mootor 80 90 raqhat yapıyo ama tabi sizde bir yorum yaparsanız sevinirim
Ben ve Erhan Bandırma'da olacağız o haftasonu..Belki atlar geliriz belli olmaz,Bursa yakın nasıl olsaa![]()
ultraukala arkadaslar gelmeden senle goruselım bı ıstıyorsan bursada... sonucta bursalıyız ve mısafır agırlıcez beraber konusup bı plan yapabılırız daha detaylı mekanları ayarlamaya gıdebılırız... hemde senlede tanısmıs oluruz