[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
İsteyen herkes katılabilir ayrım yapılmıyor yahu...tabii ki gelmelisiniz böle bir geziden ve arkadaslardan mağrum kalmayınız lütfen...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
peki benim dediğim motor mondial o yolu kaldırırmı acaba
bu konuda fikrin varmı
ayrıca davetin için çok saol teşekkür ederim
:) ultraukala
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gideceğimiz yol çok da uzun, çok da inanılmaz bir yol değil, o yüzden motor konusunda zorluk olacağını sanmam, motosikletini alırsan o zamana kadar aramızda görmek isteriz...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
peki benim dediğim motor mondial o yolu kaldırırmı acaba
bu konuda fikrin varmı
ayrıca davetin için çok saol teşekkür ederim
:) ultraukala

valla banhe 125lik cruiser tarzı bir motoru vardı arkadasın...Akıllara zarar allaha emanet gidiyordu ön maşa baya bir uzundu langır langır sallanıyordu vs. vs. vs.8saatte antalya'dan Bursa'ya geldi o motorla...Bilmem seninki kaldırırmı o yolu:) İstanbul MT başlığına senin msjına bir cvp verdim motosiklet ile ilgili.Gözardı etme kesinlikle...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
peki arkadaşlar hangi motor desem bana yardımcı olurmusunuz. bu işe gönül koyanlardanım ama karar veremedim şimdi mondial almayı düşünüğyorum ama gezi olayında acaba geride kalırmıyım diyorum mootor 80 90 raqhat yapıyo ama tabi sizde bir yorum yaparsanız sevinirim
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
peki arkadaşlar hangi motor desem bana yardımcı olurmusunuz. bu işe gönül koyanlardanım ama karar veremedim şimdi mondial almayı düşünüğyorum ama gezi olayında acaba geride kalırmıyım diyorum mootor 80 90 raqhat yapıyo ama tabi sizde bir yorum yaparsanız sevinirim

konu dışına çıkmayalım lütfen biraz araştırma yap arama butonundan:cat: Ayrıca sana son derece geniş bir açıklama yaptım çan çin çong tan uzak dur die.ybr almanı tavsiye ederim ekonomik ve çok rahat bir motor ama bu konu burada kapansın ki BUrsa gezimize odaklanalım:cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
ultraukala arkadaslar gelmeden senle goruselım bı ıstıyorsan bursada... sonucta bursalıyız ve mısafır agırlıcez beraber konusup bı plan yapabılırız daha detaylı mekanları ayarlamaya gıdebılırız... hemde senlede tanısmıs oluruz
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Ben ve Erhan Bandırma'da olacağız o haftasonu..Belki atlar geliriz belli olmaz,Bursa yakın nasıl olsaa:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben ve Erhan Bandırma'da olacağız o haftasonu..Belki atlar geliriz belli olmaz,Bursa yakın nasıl olsaa:)


Atlayın gelin tabii ki!Sizleri de görmek isterim:rendeer:

ultraukala arkadaslar gelmeden senle goruselım bı ıstıyorsan bursada... sonucta bursalıyız ve mısafır agırlıcez beraber konusup bı plan yapabılırız daha detaylı mekanları ayarlamaya gıdebılırız... hemde senlede tanısmıs oluruz

Restaurant için Köy Restaurant tesislerini düşünüyorum daha önce oraya gitmiştik.Kuzenim orada çalışıyor ben haber verdim böle böle die.Kesinleşince tamamen yerimiz hazır olacak.Şu an itibarı ile İstanbula gidiyorum ben.Pazartesi akşamı döneceğim:wiinkk: O hafta görüşebiliriz.Çaşramba veya perşembe günü belki.Çok yoğun olacağım o hafta ne yazık ki...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İşler yolunda giderse ; Bilecik 'ten "h.deniz" de gelebileceğini söyledi...
Bu arada ; Kütahya topiğine mesaj yazdım. Bakalım onlar ne diyecek?
Eğer Kütahya ve Bilecik de gelirse... :queen: _MoToSiKLeT.NeT tarihinde gelmiş- geçmiş en büyük toplanma olacak...

"İst.-Yalo.-Bur.-Esk.-Bil."

Zaten Ankara'dan hiç bahsetmiyorum. Onlar geliyor. Di mi PRO :cherry:

---

*** Not : _MoToSiKLeT yazınca hani reklam çıkıyodu... :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hadi gari bursaya iskender re meyva ne yiyecegiz
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
arkadaşlar tam olarak toplanma yeri neresi olucak istanbulda ben beylikdüzünden gelicem de .yoksa herkez eskihisar vapur iskelesinde mi kaynaşıcak?:silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk mesaja Buluşma noktaları eklendi, Avrupa yakasında Dolmabahçe'de buluşulup(7:00), Sirkeci'den arabalı vapurla Harem'e geçilerek E-5 üzerinden İçerenköy Carrefour'a gelinecek, Anadolu yakasından katılacakların eklenmesiyle hareket edilerek (8.30) devam edilecek, Eskihisar'dan Topçular'a geçilecek, Yalova'ya kadar devam edip, Dörtyol'da mola verilecek, Yalova'dan eklenenlerle birlikte yola devam edilecektir.


@SEYYAH34; ilk mesajından sonra listeye eklenmiştin zaten...:silent:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
O tarihte biz başka bir gezi için söz vermiştik ama:pale: Eğer söz verdiğimiz gezi ertelenir ise biz de orada olmak isteriz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst