Var , halis abi... 600 burgman.
Hmm, sadece 1 motormu? Yani öğrenmeye çalıştıgım, kaçtane 250+ motor var cunku cc ayrımı topluluga gore yapılır. Yoksa 1 tane 600cc motorsa sanırım oda bize uyar yada tek gider.
Hmm, sadece 1 motormu? Yani öğrenmeye çalıştıgım, kaçtane 250+ motor var cunku cc ayrımı topluluga gore yapılır. Yoksa 1 tane 600cc motorsa sanırım oda bize uyar yada tek gider.
ohoo halis abi 700 lük motor yoksa deauville mi?
ogelmese bile sen yine hızır reisolarak eskortlukedersin tahminimceyani ertekin cıbırını vermicene göre
dandik cross cheetayla gelicem yani toplanmış haliyle :queen:
Ya beyler topic almış yürümüş... Ben başta tereddütte kaldım ama sonradan 1 gece konaklamalı muhabbetler geçince dayanamadım..
Eğer cumartesiden gidip 1 gece kalacak bi ekip olursa bende varım.. Günübirlik geziler pek kesmiyor beni..
Barışarock'ta kanınıza girerim ben sizin :cherry: Cümbür cemaat kalırız cumartesi gecesi..
Var , halis abi... 600 burgman.
Gezide Yer Almak Isterim Siteye Yeni üye Oldum Listeye Adimi Ekleyemedim Yardimci Olursaniz Sevinirim Teşekkürler Seyyah34
Semih cıbırımla sonkez bir gezi yapmak istiyorum... :rendeer:
Ben bir ihtimal 535'le gelebilirim, veya test motoru alırsam onunla gelebilirim.SuSpect' Alıntı:Şuana kadar katılanlar arasında 250cc üstü motor varmı?
zeytinliden beribi hafta sonu biledinlenemedim ayıb yav mt ye :queen:
zeytinliertesi benimkonser onun ertesisummer rock onun ertesi barisa rock onun ertesi tekirdağ MT onun ertesi rakenkook
yav ertekinciğim:queen: noolurdu önce satsan şaka biyana abicimbak sen keyfine
![]()