[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hmm, sadece 1 motormu? Yani öğrenmeye çalıştıgım, kaçtane 250+ motor var cunku cc ayrımı topluluga gore yapılır. Yoksa 1 tane 600cc motorsa sanırım oda bize uyar yada tek gider.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
60
selamalr kardeslerım.

benıde yazın .ılk defa katılacagım bı aksılık olmazsa.yanlız bulusma noktası falan gıbı seyler nasıl olacaka.ben uskudarda oturuyorum.belırtırsenız not alır unutmam.allah motorunuza ve sızlere zeval vermesın kardeslerım.

agustosun 25 ınde sınava gırıyorum.sanıyorum yetısmez 2 sıne .gelmek ıstıyrouym ama ehlıyet ten cekınıyorum bıraz cevırırlerse baglarlarsa makıneyı cok kotu olur.napıcam bılmıyorum valla.gelemezasekde ııy eglenceler herkeslere.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Hmm, sadece 1 motormu? Yani öğrenmeye çalıştıgım, kaçtane 250+ motor var cunku cc ayrımı topluluga gore yapılır. Yoksa 1 tane 600cc motorsa sanırım oda bize uyar yada tek gider.

yok belki biz iki kişi gelebilir 650 700 luk olarak
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohoo halis abi 700 lük motor yoksa deauville mi?

ogelmese bile sen yine hızır reisolarak eskortlukedersin tahminimce:) yani ertekin cıbırını vermicene göre :D dandik cross cheetayla gelicem yani toplanmış haliyle :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ohoo halis abi 700 lük motor yoksa deauville mi?

ogelmese bile sen yine hızır reisolarak eskortlukedersin tahminimce:) yani ertekin cıbırını vermicene göre :D dandik cross cheetayla gelicem yani toplanmış haliyle :queen:

Semih cıbırımla sonkez bir gezi yapmak istiyorum... :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ya beyler topic almış yürümüş... Ben başta tereddütte kaldım ama sonradan 1 gece konaklamalı muhabbetler geçince dayanamadım..

Eğer cumartesiden gidip 1 gece kalacak bi ekip olursa bende varım.. Günübirlik geziler pek kesmiyor beni..

Barışarock'ta kanınıza girerim ben sizin :cherry: Cümbür cemaat kalırız cumartesi gecesi..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ya beyler topic almış yürümüş... Ben başta tereddütte kaldım ama sonradan 1 gece konaklamalı muhabbetler geçince dayanamadım..

Eğer cumartesiden gidip 1 gece kalacak bi ekip olursa bende varım.. Günübirlik geziler pek kesmiyor beni..

Barışarock'ta kanınıza girerim ben sizin :cherry: Cümbür cemaat kalırız cumartesi gecesi..

ben iki gurup olarak gitme taraftarı degilim gidilecekse ya cumartesi hep beraber yada pazar günü birlik ve şu anda görünen günü birlik pazar görünüyor
gelmek isteyenlerden cumartesi de calısanlar var galiba ama ben heryol serbest şu anda

Var , halis abi... 600 burgman.

gorkem 650 birde ehliyeti cıkartınmı
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
7
Merhaba

Gezide Yer Almak Isterim Siteye Yeni üye Oldum Listeye Adimi Ekleyemedim Yardimci Olursaniz Sevinirim Teşekkürler Seyyah34
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
başka gelen yokmu ne kadar çok olursak o kadar zevkli olur kanısındayım,tabi gruba ayrılırız çok motor bir arada gitmez.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İstanbuldan çıkış saat kaçta olacak?
Hangi yol kullanılacak? Detaylı yol haritası!
Bursaya varış saat kaçta?
Bursa'da saat kaçta ne yapılacak? Nereye gidilecek?
Bunları ; Rock Festivalinde kesinleştirirseniz güzel olur! Bizler de o duruma göre hareket ederiz... :wiinkk::cat:

Çok mu sıkıştırdım... :queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
SuSpect' Alıntı:
Şuana kadar katılanlar arasında 250cc üstü motor varmı?
Ben bir ihtimal 535'le gelebilirim, veya test motoru alırsam onunla gelebilirim.

deal, Tencere, SEYYAH34 listeye eklendiniz.
@ErTech; artık belki değil herhalde, ekliyorum listeye.:)
@Tencere; Teflon'suz mu?:cyclopsan. Onu da bekleriz...:rendeer:

@viper_1; illa bir ara konuşuruz onları da, festivalden sonra ilk ayılan buraya yazar ayrıntıları.:p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
off mükemmel bir festival olacak.Hatta MT adına süper iki hafta sonu olacak.Sabırsızlıkla bekliyorum.Deli gibi içeceğim festival de...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeytinliden beribi hafta sonu biledinlenemedim ayıb yav mt ye :queen:

zeytinliertesi benimkonser onun ertesisummer rock onun ertesi barisa rock onun ertesi tekirdağ MT onun ertesi rakenkook

yav ertekinciğim:D :queen: noolurdu önce satsan şaka biyana abicimbak sen keyfine :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
zeytinliden beribi hafta sonu biledinlenemedim ayıb yav mt ye :queen:

zeytinliertesi benimkonser onun ertesisummer rock onun ertesi barisa rock onun ertesi tekirdağ MT onun ertesi rakenkook

yav ertekinciğim:D :queen: noolurdu önce satsan şaka biyana abicimbak sen keyfine :)

:p seni yormayalım istersen sen dinlen yat evde :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle olsun arkadaşlarçıkarın benilisteden gelmiyom ben bursaya mursaya :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst