- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
resimler güzel motorlar güzel ellerinize sağlık
keyifli sürüşler
keyifli sürüşler
bu arada yeni fark ettim, R3N şeye basmış :queen:
![]()
Şimdi fotoğraflarla anlatıma geçelim. Ha unutmadan Caponord bu gezide 100 KM'de 5 lt yaktı. Benzincinin kızıyla evlen diyenler utansın. :queen:
la r3n gene mi eydin la anahtarı,
90 la gittin....Yokuş aşşa boşa sallarsan bende 2 litre yakarım.......



5-6 fotoğraf daha çekmiş olmam lazım prometheusun makine de demekki :mrgreen:
bi mz fotosu cekmiştim, capo ile takas düşünür mü pro diyeama eklememiş demekki
xcop 3.fotodaki esprinin etkisi nasılda belli oluyor :mrgreen:
motor yere düştüğü zaman yanınızdaydım aslında sizi tanıdım ama tam emin olmadığım için bi de arkadaş motoru düşürdü sinirlidir diye yanınıza gelmedim motoru ziraat bankın önünde düşürdünüz ve zemin çıkıntılı taşlı bi yoldu en önde düşen motor arkasında hyosung arkasında kawasaki vardı sizinle burada karşılaşacağımdan emindim
:sunny: vay be! dağ dağa kavuşmaz seninki benden kara :silent:
doğrudur, yanımıza gelmediğinize göre tanışmadık demekki
lokumcular biraz sinirdi sanki, gözlerini lokum ve müşteri hırsı bürümüş
motor çalışmıyor "onu şöyle ileri alalım, falanca yere koysak" :queen:
lokumcu değilsiniz dimi:cherry:
ankara - safranbolu 210 km idi sanırım
prometheus ilk mesaja eklememiş sanırım
rotamız - kızılcahamam - güvem - çerkeş - eskipazar - karabük - safranbolu
safranbolu - gerede - ankara şeklindeydi
yol amasraya uzatılırsa sabah erken çıkılarak günübirlikte gidilebilinir
motor yere düştüğü zaman yanınızdaydım aslında sizi tanıdım ama tam emin olmadığım için bi de arkadaş motoru düşürdü sinirlidir diye yanınıza gelmedim motoru ziraat bankın önünde düşürdünüz ve zemin çıkıntılı taşlı bi yoldu en önde düşen motor arkasında hyosung arkasında kawasaki vardı sizinle burada karşılaşacağımdan emindim