Safranbolulu Faruk Usta Gezisi

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
prometheusun yazdıkları fotolar ve gezi hakkındaki yorumlarım , bendeki fotolar az sonra burrraaaddaaaaa :cherry:

xcop eve sağlam vardı mı ki yau :cherry:

bu arada yeni fark ettim, R3N şeye basmış :queen:
1004557sz7.jpg

:queen: adam fotodükkan da düzeltir , endurocu doğayı sever :p:bounce:

Şimdi fotoğraflarla anlatıma geçelim. Ha unutmadan Caponord bu gezide 100 KM'de 5 lt yaktı. Benzincinin kızıyla evlen diyenler utansın. :queen:

prometheus otoyolda bile maksimum 90km/saat hız ile gittiğini yazmamışsın ama :p

la r3n gene mi eydin la anahtarı,

sağlam kapansın diye fazlaca büküyorum :bounce: :p :queen:
bu büktüğüm yedekti ayrıca, öncekini akcakocada bükmüş idim :cherry:

bende cok az fotoğraf var, xcop gelirse ekler sanırım

safranbolujpgao2.jpg


fotoya karışan teyzenin yaptığı gibi safranboluyu gezecektik

fakat saçma zeminden kaynaklanan ufak bir aksilik yaşadık. en kötü aksilik böyle olsun. ecnebi motorcular alaycı güldüler ama olsun :)
procapojpgnx1.jpg


capotamirjpgxs7.jpg



mıcırlı yolda cok iyi kapatan caponun pit stop u :p


er6nmorjpgza3.jpg


dolaşamasakta güzel ve seyirlikti safranbolu :p :cherry:

gezemesekte yemeğimizi yedik ,ışık dağında çam kokusu içinde, şahinler eşliğinde yolumuzu yaptık, eğlendik, dersler cıkararak olgunlastık :p vs.

haftaya tekrar buluşmak üzere esen kalın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
90 la gittin....Yokuş aşşa boşa sallarsan bende 2 litre yakarım.......

Hiç güzel gezmemişsiniz...Beğenmedim.... Hani atraksiyonlar?...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
atrak mı siyon mu :p

gittik geldik yau , arıza yüzünden gezemedik
ama güzeldi giden için, yeşilin olduğu yer bir de suyun olduğu yer güzel oluyor :)

ankara grubundan birileri de bugün kızılcahamam yapmış :p :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Safranboluyu gezemediğinize yazık olmuş ama önemli olan size birşey olmadan gidip gelmeniz,paylaşım için teşekkürler.:)
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
12
Ahanda Bunlarda benden.

Evet Arkadaşlar;
Her ne kadar Doğa, kültürel ve tarihi yerlerin fotoğraflarını başımıza gelen arıza telaşı yüzünden çekemesekte bence bizim açımızdan eğlenceli bir gezi idi...

Motorcu motorcunun nesidir. p... dicem olmicak şimdi :mrgreen: şaka şaka

ama arkada bırakmayani yani yardıma ihtiyaç olunan durumlarda tek bırakmayani hep yaninda olanıdır.

Pro kardeşimizin şansız düşüşü baya bir derinden gezme hevesimizi yok etti. Gezmektense bir an önce arkadaşımızın işini halledelim ve oralarda kalıp kurtlara kuşlara yem olmayalim dedik.:p

Bende sadce 3 adet resim var zatii onlarida ekleyeyim bari.
Pek gezemesek güzel resimler sunamasakta emin olun yol yapmak herşeye değer. Maluk her km bir tecrubedir. Bizde zaten çook ders çıkardık cookkk

1.

2.

3.
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5-6 fotoğraf daha çekmiş olmam lazım prometheusun makine de demekki :mrgreen:
bi mz fotosu cekmiştim, capo ile takas düşünür mü pro diye :p ama eklememiş demekki :)

xcop 3.fotodaki esprinin etkisi nasılda belli oluyor :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
12
5-6 fotoğraf daha çekmiş olmam lazım prometheusun makine de demekki :mrgreen:
bi mz fotosu cekmiştim, capo ile takas düşünür mü pro diye :p ama eklememiş demekki :)

xcop 3.fotodaki esprinin etkisi nasılda belli oluyor :mrgreen:

:) heheh oyle valla

su capo yu ben hic sevmedim, en azından mz ile takas yapsa bizim hoca 120 - 130 gider 3.5 litre anca yakar. :p bizide otobanda 90 km ile 5 litre diye surundurmez :p

Peki sana ne demeli kamyoncular motoru nası calsin olum :mrgreen: amma gülmüştüm hele bana benzin getirirken bidonu dusurmene ne demeli :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldırımdaki arkadaşların bidonun üzerinden atlayışları süperdi :mrgreen: onu göremezdiniz tabi , zira yolda kalmıştınız :p
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
motor yere düştüğü zaman yanınızdaydım aslında sizi tanıdım ama tam emin olmadığım için bi de arkadaş motoru düşürdü sinirlidir diye yanınıza gelmedim motoru ziraat bankın önünde düşürdünüz ve zemin çıkıntılı taşlı bi yoldu en önde düşen motor arkasında hyosung arkasında kawasaki vardı sizinle burada karşılaşacağımdan emindim
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor yere düştüğü zaman yanınızdaydım aslında sizi tanıdım ama tam emin olmadığım için bi de arkadaş motoru düşürdü sinirlidir diye yanınıza gelmedim motoru ziraat bankın önünde düşürdünüz ve zemin çıkıntılı taşlı bi yoldu en önde düşen motor arkasında hyosung arkasında kawasaki vardı sizinle burada karşılaşacağımdan emindim

:sunny: vay be! dağ dağa kavuşmaz seninki benden kara :silent:
doğrudur, yanımıza gelmediğinize göre tanışmadık demekki
lokumcular biraz sinirdi sanki, gözlerini lokum ve müşteri hırsı bürümüş :p
motor çalışmıyor "onu şöyle ileri alalım, falanca yere koysak" :queen:
lokumcu değilsiniz dimi :p :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
:sunny: vay be! dağ dağa kavuşmaz seninki benden kara :silent:
doğrudur, yanımıza gelmediğinize göre tanışmadık demekki
lokumcular biraz sinirdi sanki, gözlerini lokum ve müşteri hırsı bürümüş :p
motor çalışmıyor "onu şöyle ileri alalım, falanca yere koysak" :queen:
lokumcu değilsiniz dimi :p :cherry:

yok tamamen gezi amaçlı oradaydım
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Gezemesenizde yol yapmışsınız. Tecrübe olmuş. Fırsatım olduğunda ben de düşünüyorum, Ankara-Safranbolu kaç kilometre?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara - safranbolu 210 km idi sanırım
prometheus ilk mesaja eklememiş sanırım
rotamız - kızılcahamam - güvem - çerkeş - eskipazar - karabük - safranbolu
safranbolu - gerede - ankara şeklindeydi

yol amasraya uzatılırsa sabah erken çıkılarak günübirlikte gidilebilinir
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Boncuk çok seviyosa alsın benim cygnusu, bana da Faruk ustadan bi vitesli yollasınlar :p :queen: :queen:
Geçmiş olsun Onur, büyük kazalar görme inşallah... :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
ankara - safranbolu 210 km idi sanırım
prometheus ilk mesaja eklememiş sanırım
rotamız - kızılcahamam - güvem - çerkeş - eskipazar - karabük - safranbolu
safranbolu - gerede - ankara şeklindeydi

yol amasraya uzatılırsa sabah erken çıkılarak günübirlikte gidilebilinir

bilgiler için teşekkürler...
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
12
motor yere düştüğü zaman yanınızdaydım aslında sizi tanıdım ama tam emin olmadığım için bi de arkadaş motoru düşürdü sinirlidir diye yanınıza gelmedim motoru ziraat bankın önünde düşürdünüz ve zemin çıkıntılı taşlı bi yoldu en önde düşen motor arkasında hyosung arkasında kawasaki vardı sizinle burada karşılaşacağımdan emindim

Arkadaş keşke gelseydin :) En azından belki bir yardımın dokunurdu nası motorcusun sen :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst