- Katılım
- 26 Ağu 2007
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.Ben aranıza yeni katıldım.Herkes gibi ben de bir motor tutkunuyum.Bu başlık daha önce açıldı mı bilmiyorum.Eğer açıldıysa özür dilerim.Acemiliğime verin
13 yıldır beldesan mobilette 50 cc :mrgreen: kullanmaktayım:salut: değiştirme fırsatım olmadı açıkçası.Artık yeni bir makina almaın zamanı geldi benim için.İşte başlıkta da belirttiğim gibi cbr 125 ybr 125 arasında kararsız kaldım.cbr 125 in su soğutması çok cazip öyle değil mi?Bana yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar.Şimdiden çok teşekkür ederim...
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.