Kim Koydu Bu F1 Aracını Şirketin Önüne!

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918


Bugün Sauber BMW pilotu Robert Kubica ödül töreni için şirkete geldi.




Bu araba da Nick Heidfield 'in arabasının kaportası motoru sökmüşler :queen:



Kubi bir ara otomatiğe bağladı ne versen imazlıyordu. İşgüzar arkadaşlardan birisi "For Hamiline" diye imza almış.



sıcak kanlı ve biraz çekingen kubi



şirket çalışanlarının bir bölümü ve ben bir de çelik :mrgreen:

herkes şirkette kubi kubi diye çağıra çağıra admaın ismi kubi kaldı kubi deyince bakıyor artık. :queen:

sağlıcakla.
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: çok iyi yaaaaaa....kubii.....:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kubi ve çelik muhteşem ikili:queen::queen:

kanka oldular daha sonra birlikte koçmüzesine gittiler. :p

bizim tesis sorumlusuna sordum Rossi ne zaman gelicek diye. adam gaza gelmiş onuda geitrcez dedi. %100 kim olduğunu bilmiyordur. hoş ben de kubi yi tanımıyordum.
sağlıcakla.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034


Bugün Sauber BMW pilotu Robert Kubica ödül töreni için şirkete geldi.




Bu araba da Nick Heidfield 'in arabasının kaportası motoru sökmüşler :queen:



Kubi bir ara otomatiğe bağladı ne versen imazlıyordu. İşgüzar arkadaşlardan birisi "For Hamiline" diye imza almış.



sıcak kanlı ve biraz çekingen kubi



şirket çalışanlarının bir bölümü ve ben bir de çelik :mrgreen:

herkes şirkette kubi kubi diye çağıra çağıra admaın ismi kubi kaldı kubi deyince bakıyor artık. :queen:

sağlıcakla.




ooo ne güzel yanlış yapmışın kanaatimce adam motora binip bir iki gaz verir teker meker yapar
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
ne şanslısın be.bu arada şu çeliği anlatsana biraz bize:cherry:
asimodan farkı ne?:cherry:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ne şanslısın be.bu arada şu çeliği anlatsana biraz bize:cherry:
asimodan farkı ne?:cherry:

asimodan farkı çelik sanal bir robot rsimdeki bildiğin manken. reklamlarda görülen çelik, animasyon selendirmesini Özkan Uğur yapıyor. asimoyla bir alakası yok. :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:)
çarrcaktın abi çekiciyi
geliceklerdi trafik vakfından
abi km si 1 milyon pazarlıı yapıcaklardı, bide ruhsatı yok die bağlarlardı hee :):)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
:)
çarrcaktın abi çekiciyi
geliceklerdi trafik vakfından
abi km si 1 milyon pazarlıı yapıcaklardı, bide ruhsatı yok die bağlarlardı hee :):)

:queen::queen::queen:bide diyolarmış ruhsat plaka yok,eksoz desen baaaarıyo yasak abi yasak,,,abooooo sigorta kaskoda yok bağlayın hemen çekici gelsin
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
ya bu araclar 100 km demi 1000 km demi 75 litre yakıomuş hangısı ama unuttum :? ya 100 ya 1000 :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
herhalde 100 kmde yakıyolardır 800 bg lik atmosferik motor var genelde üzerlerinde. 1000 kmde 75 lt yi motor bile yakmıyo yaksa hemen alalım :mrgreen: maket f1 aracı belki 1000 kmde 75 lt yakabilir.
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
tur başına 3 ile 3.5 kg benzin yakıyorlarmış. kg cinsinden hesaplanmasının nedeni ise FIA 'nın benzini tartarak verdiğinden dolayı imiş. Gerisini siz hesaplayın ... :)

kubi kubi ... :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst