[mt Gaziantep ] + [mt Adana ] Buluşmasi

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
furkaaaaaaannn dostum hata senin söz veripte orda olamaman olmasın sakın:mrgreen::mrgreen:

hıı sende yolu kayıp edip anamura vardıktan sonra bir benzin istasiyonuna gidip sorup anamurda olduğnu fark edersen surat aynen böyle olur :salut::silent::salut: haha ok mi cancazım yqsa ortaya balık gibi atlamazdım canım cigerim kankam benim :cherry::mrgreen::pr::queen::queen::queen::queen::queen::rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
105
çok güzel bir organizasyon olmuş. bende bir antepli olarak gurur duydum. Tüm mt ailesine selam olsun.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
göbeğe baaaaaak :queen:

hasan abi sen montu hiç çıkarma üstünden yaaa :queen:





:rendeer: hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz, yine bekleriz gaziantep mt :rendeer:
ehheue :D benimde dikkatimi çeken ilk oydu ii demişsin..
hadi çıkarıyosun ne die dar şeyler giyiosun dimi :p
bici bici nişastadan yapılır,

üzerine rendelenmiş buz ve özel bici bici suyu,
en üstüne de pudra şekeri konur.


bici bici suyu, bici bici tozuyla suyun karışımından elde edilir.


buz, bici bici suyu ve pudra şekeri olursa adı karsambaçtır :mrgreen:
ve bunlar yenirken arkanızdaki kesin viraja dikkatli olmak suretiyle sürekli bakılır :D (Allah korudu walla)
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
usta yine yaptınız numaranızı. amma yol yapmışınız yine şahane bir geziye imza atmışsınız. ah keşkem bende olabilseydim tüm arkadaşlara selamlar...:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ellerinize sağlık güzel gezi olmuş ayrıca aranıza 2 de süpriz katılmış:queen: dahaiyi olmuş Teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
eee adanaya gelipde bici bici yememek olmaz...:queen::queen::queen:

37ci4.jpg
[/URL][/IMG]

Vayy beeaa, Bici Bici yi yıllar önce İskenderunda Gemiye katılmak için gittiğimde tatmıştım. O günden beri de anlatırım bu değişik lezzeti:cat:

Tebrikler Adana-Gaziantep MT. Birliği beraberliği sağlamış, gezinizi bizimle paylaşmışsınız, teşekkürler.:cat::cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Tekrinize sağlık.Güzel bir buluşma-tanışma toplantısı olmuş.
Paylaştığınız için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Arkadaşlar hoşgelmişsiniz.Güzel bir tanışma olmuş agırliyan arkadaşların ellerine saglık...
Hasancım o göbek yürür giderse tekrardan chopper a dönüş yaşayabilirsin dikkat :)
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
ArkadaşLar gercekten çok güzel bir buluşma olmuş.Her iki taraf içinde çok sewindim.Nice dostluklara dilegi ile...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst