15/08/2007 Manisa-mt Toplantisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
muratın olduğu yerde önce çay sonra yemek resimleri olur motorlarıda yemiştir baksana millet kediye saldırmış açlıktan
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Kaskı gördümde motorları göremedim :)

kardeşim biz arabaya bile kaskla bineriz. ruhumuz zehirlenmiş birkere motosiklet sevdası tarafından. şaka bir yana yemekten ve sohbetten doğru dürüst fotoğraf bile çekemedik.

muratın olduğu yerde önce çay sonra yemek resimleri olur motorlarıda yemiştir baksana millet kediye saldırmış açlıktan

nasılda biliyor beni. bir demlik çay getirtti Lodos tek başıma içtim neredeyse. yediklerimizi saymıyorum bile ama allah seni inandırsın yinede arttı. ne bereketliymiş bu sofra dedim içimden
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
motosiklet bahane,muhabbet şahaneeee:mrgreen::)(modifiye zeytinler de bitti,çok üzgünüm evde bir hüzün havası hakim.Zeytinleri yedim şehvet çöktü ayıptır söylemesi...):mrgreen::p

Sanat için zeytinleri yedim.Gelin beni alın
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ayın 22 si olmuş topik hala akıyo :)
duyulmazım ahmedim yiyeceğin zeytin olsun geçerken uğra bi ara :wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ulen murat sen değiştirdinmi motorun aküsünü ? sonra yok motorun şurası bozuk burası arızalı deme eskitirim walla seni :)

çay ile korkutamayacağını beni anlamışsındır umarım , rize ile bağlantılarım var kamyon ile çay gönderecekler bir günde teslim ne haberrr...:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
akü değiştirdim ama sanırım konjektörde arıza var yada bende kaçak var. yine bitti.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
değerli dostlar
yıllık izinde şehirdışındaydık. daha sonrasında ferhatın işleri akşam 10da ancak bittiği için yaklaşık 1,5 aydır manisa mt ve izmir mt grubuyla yapılan hiçbir toplantı ve etkinliğe katılamadık.en kısa zamanda aranızda olabilmeyi istiyoruz.
sevgiler

ıronlıne & speedygirl
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
değerli dostlar
yıllık izinde şehirdışındaydık. daha sonrasında ferhatın işleri akşam 10da ancak bittiği için yaklaşık 1,5 aydır manisa mt ve izmir mt grubuyla yapılan hiçbir toplantı ve etkinliğe katılamadık.en kısa zamanda aranızda olabilmeyi istiyoruz.
sevgiler

ıronlıne & speedygirl

şulecimm biliyoruzki gönlünüz bizlerle
biliyoruzki 2 ayağınız çamurda olsa yine de gelirsiniz
ama össledikk sizi
bırakın azcıkk işi gücüü:)
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
speedygirl şule;783237' Alıntı:
değerli dostlar
yıllık izinde şehirdışındaydık. daha sonrasında ferhatın işleri akşam 10da ancak bittiği için yaklaşık 1,5 aydır manisa mt ve izmir mt grubuyla yapılan hiçbir toplantı ve etkinliğe katılamadık.en kısa zamanda aranızda olabilmeyi istiyoruz.
sevgiler

ıronlıne & speedygirl

özlettiniz kızım kendinizi. ağırdan satıyonuz valla. ferhatın kulaklarını çekmek lazım. bu kadar kopulur mu yaw?
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
dostlar valla ne deseniz haklısınız ama tatilin acısı fena çıktı. biriken işler, nöbetler bitirdi bizi. bizde çok özledik hepinizi. ayrıca malesef kaza geçirdiğimiz için birkaç hafta arabasız kaldık. motoruda sattık ya tam oldu. arabamız servisten haftaya çıkıyor kısmetse en kısa zamanda sizlerle olacağız. hepinizi çok seviyoruz ve çok özledik
sevgiler saygılar
ıronlıne & speedygirl
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
AAaaa kaza mı:pale:Çok geçmiş olsun ya.Arabada hasar var sanırım sadece,arabaya gelsin size geleceğine...
Aman dikkatli olun gözünüzü seveyim.
Ferhatıma da sanada çok geçmiş olsun:pale:
En yakın zamanda gelin bir şekilde buluşmaya.Araç var,gelip alalım sizi gerekirse.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ferhat nedir bu arabanın senden çektiği :) geçmiş olsun ikinizede...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst