[mt Gaziantep ] + [mt Adana ] Buluşmasi

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
MT Gaziantep olarak Bu haftaki gezimizi Adana olarak belırlemştık sorunsuz kazasız belasız gezimizi gercekleştirdık yaklaşik 550 km yol yaptık 5 motor 9 kişi olarak gercekleştırdık sabah 07,00 başlayan yolculuk akşam 23,00 olarak bitti cok zevklı bir o kadarda güzel gecen gezimizde yeni arkadaşlarla tanişmanın mutlulugu herşeye degerdi.....

Geziden cok GAZİANTEP VE ADANA MT buluşmasına dönen gezimizde güzel arkadaşlik ortamı hoş muhabbetler yeni tanişmalar içerisinde gercekleşti.

Ben burdan bizi bu gezimizde yanliz birakmiyan samimi sıcak tavirlarıyla bize yabancılık cektırmiyen işlerini birakarak bizimle ilgilenen sevgili ADANA MT üyelerine cok cok teşekür ederim ilk kez birbirimizi görmemize ragmen sanki yıllardır taniyormuşuz gibi olan sıcak ortam bizi cok mutlu etti......:cat::cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Degerli Adana MT üyeleri

HASAN (MAKİNE)
AHMET (AHMETNR)
ERHAN (GRAR)
BORA (ADANALI)
İSMAİL (EFENDY_İSO)
ALP (GNUSHER)
CAGTAY (BARROKAS)
CENGİZ (ZİON01)
MEHMET (REALAYKUL)

Tekrardan cok teşekür ederiz sizinle tanişmaktan cok mutlu olduk ve ayrıca bıze ceyhan yol ayrımından katılan OSMANIİYE kadirliden AİRMAN (AHMET) Abiyede teşekür ederiz.....


Sabah 07,00 buluşma yerinden harekete hazırız

15669725al3.jpg
[/URL][/IMG]

ve yollar bızı beklıyor

93668211an8.jpg
[/URL][/IMG]

akyokuşun virajlı yolları motor sürmek için sakın ve sessız bir şekilde bizi beklıyor

86739534mb8.jpg
[/URL][/IMG]

32055187br8.jpg
[/URL][/IMG]

55408346ti0.jpg
[/URL][/IMG]

Nurdagı (GAVURDAGI) ranpası cok ruzgarlı motorun üstunde ucacagız sanki şiddetli bir rüzgar bu sırada önunde gıden bir motor dıkkatımı cektı bir sag bir sol yapıyor plaka 26 motor ybr yamaha kendısını gecerken duduk caldım karşilik verdı uzun yoldan geldıgı bellı hemen nurdagın seyır tepesınde durduk o arkadaşda durdu biraz muhabbet şirnaktan geliyormuş istanbula gıdıyormuş aslen eskişehirli oldunu ögrendik şirnakta subaymiş tayını çikmiş istanbula motorla gıdıyormuş hemen aramıza aldık adanaya kadar beraberdık adanada bile beraber gezdık ....

34331135mp2.jpg
[/URL][/IMG]

41534284sa4.jpg
[/URL][/IMG]

25972793vi8.jpg
[/URL][/IMG]

ceyhanda kavşagında Ahmet dı beklıyoruz

10pk0.jpg
[/URL][/IMG]
ve geliyor ahmet

11sa5.jpg
[/URL][/IMG]


bize ceyhanı gectıkden sonra airman (ahmet)abi katılıyor intikal halındeyken

12ut0.jpg
[/URL][/IMG]


ufak bir kahvaltı molası

13ob1.jpg
[/URL][/IMG]

14ze5.jpg
[/URL][/IMG]
ve adanadayız sabancı cami buyuluyeci güzelligi ile nasılda duruyor
15kj5.jpg
[/URL][/IMG]
Adana real buluşma noktası hava cok aşiri derecede sıcak biz alişik degılız bu nemli havaya
16eq0.jpg
[/URL][/IMG]

Adanada güzel manzaralı bir yerdeyız hasan nın deyımıyle kızların yeriymiş

17ga4.jpg
[/URL][/IMG]

18vb4.jpg
[/URL][/IMG]

ve motorlar

19rd6.jpg
[/URL][/IMG]

tekrar yollardayız

20nd1.jpg
[/URL][/IMG]

21bv0.jpg
[/URL][/IMG]

22ym5.jpg
[/URL][/IMG]

yemek vaktı:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

23de4.jpg
[/URL][/IMG]

24xi0.jpg
[/URL][/IMG]

yemekler süper ......

25hx1.jpg
[/URL][/IMG]

26gi2.jpg
[/URL][/IMG]

27vz5.jpg
[/URL][/IMG]

aramiza nurdagında katılan istanbula dogru gıden aykut arkadaşimzız yolcu edıyorun gunun süprizini:rendeer::rendeer::rendeer:

28nz2.jpg
[/URL][/IMG]

yolun acık olsun allah kaza bela vermesın aykut kardeşim

30er5.jpg
[/URL][/IMG]

Adanadan birkaç kare

31lm7.jpg
[/URL][/IMG]

32ia1.jpg
[/URL][/IMG]

33kd0.jpg
[/URL][/IMG]

işleri nedeniyle hasan ayrılmak zorunda kalıyor aramizdan

34ug7.jpg
[/URL][/IMG]

işte karşinizda GAZİANTEP MT ADANA MT

35ts2.jpg
[/URL][/IMG]

Aramıza yıne antepden gelen hayalı abi katılıyor saat 4 den sonra onu karşilıyoruz 3 saatlik gezi için 6 saatlık yol yaptı budur işte motor sevdası teşekürler hayalı abi sana bir kebab borcum var

36ol6.jpg
[/URL][/IMG]

eee adanaya gelipde bici bici yememek olmaz...:queen::queen::queen:

37ci4.jpg
[/URL][/IMG]

38ca6.jpg
[/URL][/IMG]

buda hayalı abinin oyuncagı içim eriyor görunce:salut::salut::salut::salut:

39or8.jpg
[/URL][/IMG]

40sa2.jpg
[/URL][/IMG]

artık Antep be dönme zamanı yolumuzun üstundeki incirligede ugruyalım dedık

41xq5.jpg
[/URL][/IMG]

42mg3.jpg
[/URL][/IMG]

pazar olması dolayısıyla dükkanlar kapalı

43pl6.jpg
[/URL][/IMG]

dönüş yolunda foto cekemiyoruz pil bittı dıyor makıne

44em5.jpg
[/URL][/IMG]

45bk8.jpg
[/URL][/IMG]

geziye katılan tüm arkadaşlara cok teşekür ederim

GAZİANTEP MT ::shake2::ADANA MT

Artık bekleriz ADANA MT yı bu tarafa sizinle taniştımıza cok memlun olduk arkadaşlar :cat::cat::cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Gaziantep MT, güzel ve keyifli geziniz adına tebrik ederim. Sizle tanışmak kısmet olmadı, ben Mersin'deydim. İnşallah oraya gelirsek tanışırız.
Selamlar...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
işleri nedeniyle hasan ayrılmak zorunda kalıyor aramizdan

34ug7.jpg
[/URL][/IMG]


göbeğe baaaaaak :queen:

hasan abi sen montu hiç çıkarma üstünden yaaa :queen:




:rendeer: hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz, yine bekleriz gaziantep mt :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
mt gaziantep ten gelen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum onca yolu gelip bizimle birkaç saat geçirebilmek için adana mt olarak elimzden geleni yapmaya çalıştık memnun edebildiysek nemutlu bize selamlar ziyareti iyadeyi en kısa zamanda gerçekleştirmek isteriz tekrar görüşmek üzere
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tebrikler MT Gaziantep & MT Adana güzel buluşma olmuş.

Bu bici bici nasıl birşey dir ?:)
37ci4.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
ya cok guzel bır gezı oldu helede gavurdagında ruzgarın bızı savurması egeroyle olmasaydı aykut arkadasımızla tanısamıcaktık ve adanadakı arkadaslarada tskr ederız bızı cok ıyı agırladılar helede oglen yemektekı neydı o ekmek abı ya oyle benden uzundu.......herkese tsklr gezılerın devamını dılerım
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
kusura bakmayin arkadaşlar ben sizi pazar günü karşılayamadım

cumartesi günü anamura gittim ve dönüşümüz sat 16,00 bulmuştu bile

ama allah izin verirse bir ara gelecem gaziantepe :salut::rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Bu bici bici nasıl birşey dir ?:)

bici bici nişastadan yapılır,

üzerine rendelenmiş buz ve özel bici bici suyu,
en üstüne de pudra şekeri konur.


bici bici suyu, bici bici tozuyla suyun karışımından elde edilir.


buz, bici bici suyu ve pudra şekeri olursa adı karsambaçtır :mrgreen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
her şey çok güzel ve özeldi teşekkürler Gaziantep MT,Teşekkürler Adana MT,
Hayal abi ben erken dönmek zorunda kaldım tanışamadık birdahaki sefere.
Yeni gezilerde yeni dostluklar edinmek üzere saglıcakla kalın.
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
öncellikle çok süper eşsiz bi gün geçirdik yorucuydu ama olsun herşeye degdi.bizi adanada agırlayan abilerime çok ama çok teşekkür ederim.hepinizin yüregine saglık sıra sizde buraya gelmenizi bekliyoruz.hepinizi canı gönülden sevdim allah sizden razı olsun.tekeriniz düz bassın.böyle bir organizasyonda emegi geçen herkese teşekkür ederim .ahmet abi seninde hakkını ödeyemeyiz.akşama kadar gezdirdin bizi sanada çok teşekkür ederiz.bir daha görüşmek dilegiyle kendinize iyi bakın.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
42
valla şu bici bici çok güzel güzüküyor inşallah adanaya yolum düşerse tadına bakmak isterim güzel resimlerdi teşekkürler paylaşınız için
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
fotolar gercekten cok güzel..sizlerle tanışmak gercekten zevkliydi en kısa zamanda iadeiziyaret yapmak dilegiyle:cat:iso ve beni gördünüzmü ölümüne kankayızzzz:mrgreen:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
komşu geleceğinizden haberim olsaydı tanışma fırsatımız olurdu.ama kısmet değilmiş siz gelirken bizde on kişilik bir ekiple osmaniye zorkuna gidiyorduk. ceyhan civarında sizin gurubu görüm korna çaldım ama bakan olmadı.siz olduğunuzu bilseydim yinede bir selamlaşırdık.zorkundayken orman içinde silah sesleri duyduk avcılar düşüncesiyle pek önemsemedik ama eve geldiğimizde o üzücü olayı öğrendik şehidimize allah rahmet eylesin.elinize sağlık güzel gezmişsiniz.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
komşu geleceğinizden haberim olsaydı tanışma fırsatımız olurdu.ama kısmet değilmiş siz gelirken bizde on kişilik bir ekiple osmaniye zorkuna gidiyorduk. ceyhan civarında sizin gurubu görüm korna çaldım ama bakan olmadı.siz olduğunuzu bilseydim yinede bir selamlaşırdık.zorkundayken orman içinde silah sesleri duyduk avcılar düşüncesiyle pek önemsemedik ama eve geldiğimizde o üzücü olayı öğrendik şehidimize allah rahmet eylesin.elinize sağlık güzel gezmişsiniz.

offf allah rahmet eylesin ama zorkun da nasıl olur anlamadım:salut:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Arkadaşlar tanıştığımıza çok memnun oldum.Şöyle sonbahara doğru falanda biz geliriz inşallah.Kendinize iyi bakın.En yakın zamanda görüşmek üzere

Bu arada amma acıkmışım ekmeğe bakışma baksanıza:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir buluşma olmuş.Gaziantep MT yi ve Adana MT yi kutluyorum.Devamlarını bekliyoruz :)...
O ekmekte kaldı benimde aklım,benim iki katım var sanırım:) Adana zaten yemek bakımından ünlü bir şehrimiz,her şeyi yerinde yemek lazım aslında.
Bici biciyi bende merak ettim(öyle tanımla bir şey anlaşılmıyor,tadına bakmak lazım:)).

Yüreğinize sağlık...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT, güzel ve keyifli geziniz adına tebrik ederim. Sizle tanışmak kısmet olmadı, ben Mersin'deydim. İnşallah oraya gelirsek tanışırız.
Selamlar...

inşallah bekleriz fevri kardeşim

göbeğe baaaaaak :queen:

hasan abi sen montu hiç çıkarma üstünden yaaa :queen:




:rendeer: hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz, yine bekleriz gaziantep mt :rendeer:

bUrcu seninlede tanişmak isterdık ama göremedik seni

mt gaziantep ten gelen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum onca yolu gelip bizimle birkaç saat geçirebilmek için adana mt olarak elimzden geleni yapmaya çalıştık memnun edebildiysek nemutlu bize selamlar ziyareti iyadeyi en kısa zamanda gerçekleştirmek isteriz tekrar görüşmek üzere

inşallah ahmet bekleriz sanada tekrardan teşekürler gun boyu bizi yanliz bırakmadın....:cat::cat::cat::cat::cat:

kusura bakmayin arkadaşlar ben sizi pazar günü karşılayamadım

cumartesi günü anamura gittim ve dönüşümüz sat 16,00 bulmuştu bile

ama allah izin verirse bir ara gelecem gaziantepe :salut::rendeer:

furkan artık birdahaki sefere kismet

her şey çok güzel ve özeldi teşekkürler Gaziantep MT,Teşekkürler Adana MT,
Hayal abi ben erken dönmek zorunda kaldım tanışamadık birdahaki sefere.
Yeni gezilerde yeni dostluklar edinmek üzere saglıcakla kalın.

iyi niyetlerin için teşekürler ahmet abi taniştımıza cok memlun oldum..

fotolar gercekten cok güzel..sizlerle tanışmak gercekten zevkliydi en kısa zamanda iadeiziyaret yapmak dilegiyle:cat:iso ve beni gördünüzmü ölümüne kankayızzzz:mrgreen:

bizin içinde zevklıydı cengiz isoya iyi bak

komşu geleceğinizden haberim olsaydı tanışma fırsatımız olurdu.ama kısmet değilmiş siz gelirken bizde on kişilik bir ekiple osmaniye zorkuna gidiyorduk. ceyhan civarında sizin gurubu görüm korna çaldım ama bakan olmadı.siz olduğunuzu bilseydim yinede bir selamlaşırdık.zorkundayken orman içinde silah sesleri duyduk avcılar düşüncesiyle pek önemsemedik ama eve geldiğimizde o üzücü olayı öğrendik şehidimize allah rahmet eylesin.elinize sağlık güzel gezmişsiniz.

evet yolda karşilaştık ceyhanı gectıkten sonra saat 11,00 cıvarıydı bizde sizin oldugunuzu tahmın etmedık yoksa döner yıne tanişirdik o üzucu olayı bugun gazeteden ögrendım şehidimize allah rahmet eylesin..

Arkadaşlar tanıştığımıza çok memnun oldum.Şöyle sonbahara doğru falanda biz geliriz inşallah.Kendinize iyi bakın.En yakın zamanda görüşmek üzere

Bu arada amma acıkmışım ekmeğe bakışma baksanıza:mrgreen:

inşallah görüşüruz alp kendıne iyi bak güzel kardeşim
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Öncelikle bizlerden sıcak ilgi ve alakasını esirgemeyen değerli Adana Mt deki tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Yolda karşılaştığımız aykut komutana hayatında bol şans diliyorum. Yolda bizi karşılayan ahmetnr (ahmet) kardeşimize özellikle teşekkür ediyorum. Bizi bıkmadan gezdirdiği için. İnş en yakın zamanda sizleride bekleriz.

kroscu01@ siz gelirken bizde on kişilik bir ekiple osmaniye zorkuna gidiyorduk. ceyhan civarında sizin gurubu görüm korna çaldım ama bakan olmadı.siz olduğunuzu bilseydim yinede bir selamlaşırdık.

Bizde sizi gördük ama biz acaba onlarmıdır diye tereddüt ettik. Kısmet değilmiş demekki inş. sizleride Gaziantepe bekleriz. Adana mt ile beraber gelirsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst