- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
ben % 98 geliyorum eger cumartesiden giden varsa o da uyar bana ama bence hep beraber gidilmesi gözümüz yolarda kalmasın ya pazar yada cumartesi hep birlikte
ben pazar gelirim abi bencede beraber gidip beraber dönmek en güzeli