[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kokoreç::comico:: bensiz olmaz ekleyin benide listeye!!!

ertech merak ediyom sen gelicek olsan bile neyle gelicen:queen: artık sıra sıra süreriz bursaya kadar

iskenderr ::dpac::::firca::

ya kardeş sen gelcenmi şayet gelceksen ben yanıma bir bidon benzin alcam
kesin senin benzin biter yanımzda pınarın motorda yok tahliyeden benzin cekelim :queen::queen: (şaka yapıyorum şaka gel sen yeterki )benzin biterse bir koşu alıp geliriz ne olcak ya
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benzin bitmez abi motor değişiyo depo büyük :queen: hehe bursaya kadar hiç benzin almadan bgiderim ben :) bu sefer benzini bitecek başka arkadaş olursa ben yardımcı olurum hızır baba saolasın :)

Bir yerde bir yanlış var sanki, biz iskender düşünüyoruz... :p Sana özel 1 Eylül kokoreç buluşması yaparız...:p
Şaka tabii, hiç duymamış olmayı isterdim ama anladım espriyi::arrow:::queen:, görüşmek üzere...:rendeer:

Bir de ErTech motorunu aldı diye biliyorum, almadı mı, ya da yine mi bir sorun var?

yok yahu o şarkı şarkı :queen: o yüzden şeettim ben :) yoksa iskender yerim hemde çok pis yerim bi yedimmi 7 kilo yerim ben yıllık iskender ihtiyacımı öyle karşılıyorum sonrasında iskender kış uykusuna yatarım :queen:

ertekin çıkarttı motoruda motorun talibi var :bounce: o vakte kadar aksilik olmaz ise nasipse alıcıyıs!! :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
patriote ünlü caddedeki iskender'i ben de düşündüm ama Mudanya yolundan sora sahil güzergahından istanbul'a birlikte çıkılabilir die düşündüm...Güzel bir yoldan topluca sürüş yapılır.Ardından İstanbul istikametine gidecekler İstanbul yolundan Gemlik'e doğru motorlarını sürerler-ankara-eskişehir-kütahya'ya gidecekler benimle birlikte Gürsu kavşağına kadar gelirler ve oradan yollarına devam ederler die düşünmüştüm...Uludağ Kebapçısı göz ardı edilemez ama motorlarımızı parkedeceğimiz için park sorunu çok fazla orada...Üstelik o gün akşam üstü çok kalabalık oluyor santral garaj çevresi...Eğer ki arkadaslar mudanya istikametindeki sahil sürüşünü istemezlerse Heykel'deki iskender'de iskender kebaplarımızı yeriz...AYrıca Köy Restaurant Tesislerindeki İskender'de ünlü caddedekiyle aynı İskender...Köy Restaurant İskenderin Sahibinin açmış olduğu bir tesis baya güzel bir tesis üstelik.Mini hayvanat bahçesi bile var...


metalgod
Ben ertekinle konuşurum Bursa gezisinden sora satar sana motoru haha Ben son kez ertekinle cıbırlarla gazlamadan sana o motoru yar etmem :p:p:p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Kardeş madem Bursayı biliyon da reklam yapacaana Bursa usulü pideli köfte olabilir, Barakfakih usulü etmangal tesisleri olabilir, Cantık salonunu gidilebilir.. vs.vs
Antepyemeğini kim ne yapsın Bursa da yahu?????????

hahhahhahhhaaaa...reklam yapmadım kardeş...(?) sadece pazar qünü kapıda kalacak olursak açtırabilirim demek istedim...Allah' a şükür onlara 52 banka şubesi yetiooo...bizi ne yapsınlar...:cherry:

+ barakfakih denen yer...bundan 3-4 sene önce AT eti sebebiyle kapatıldı...dipnot :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
benzin bitmez abi motor değişiyo depo büyük :queen: hehe bursaya kadar hiç benzin almadan bgiderim ben :) bu sefer benzini bitecek başka arkadaş olursa ben yardımcı olurum hızır baba saolasın :)



yok yahu o şarkı şarkı :queen: o yüzden şeettim ben :) yoksa iskender yerim hemde çok pis yerim bi yedimmi 7 kilo yerim ben yıllık iskender ihtiyacımı öyle karşılıyorum sonrasında iskender kış uykusuna yatarım :queen:

ertekin çıkarttı motoruda motorun talibi var :bounce: o vakte kadar aksilik olmaz ise nasipse alıcıyıs!! :queen:

ne alıyorsun merak ettim ama sen böyle dersen ben kesin bidon gettircem demektie
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
hahhahhahhhaaaa...reklam yapmadım kardeş...(?) sadece pazar qünü kapıda kalacak olursak açtırabilirim demek istedim...Allah' a şükür onlara 52 banka şubesi yetiooo...bizi ne yapsınlar...:cherry:

+ barakfakih denen yer...bundan 3-4 sene önce AT eti sebebiyle kapatıldı...dipnot :cherry:

Pazar günü kapıda kalırmıyız hiç ya üstelik Bursa'ya gelip de adana usülü kebapda yenmez :wiinkk: Kesinleştiği zaman gezi ben gidip bizim için yer ayarlamasını yapacağım merak etmeyin...Şehirden biraz çıkıp yol yapmak isteyip istemediğinize karar verin siz?Mudanya tarafından İstanbul yoluna dönerseniz 30-40km'lik bir yol yapacağız en fazla Yane Köy Restaurant'da İskender'imizi yediğimizde.Sahil yolunu kullanarak Akşam güneşini arkamıza alıp denize sıfır yoldan bol virajlı ağaçların arasından İstanbul Yolundan çıkacağız...

silah
cıbır alacak ertekinden :)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
walla arkadaslar bende gelmek ısterdım ama.. 150 lık motorla ozzy73 bıle ayak bagı olacagını dusunuyor..ben 100 luk bw's le sıze hıc yetısemem :)

80 90 gelırdım normalde ama sıze ayak uydurmaz 80 90 :) onun motoru fln şişer sızı ugrastırmamalı :) size iyi yolculuklar bende rock n coke a gıderm artıkın ordan resımlerı atarm sıze :)

Sana katılıyorum ortalama anca 75-80 gidilebilir bizimkilerle:pale: mazallah bide çevirme falan olursa iyi olmaz bizim için, bi müddet daha istanbul un tozlu yollarında devam:cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bizim 6 zen' in 3 ünde de ehliyet yok...hahahahahahahahaha...Allah' a emanet qelicesss sanırım :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Evet :) Ama böyle toplu organizasyonlarda arada kaynama ihtimalimiz olabilir gibi me geliyor:queen:

Şimdi şöle bir durum var arada kaynama olmuyor gibi ya:pale: Ya da bize denk geliyor bu Zeytinlirockfest dolayısı ile toplandığımızda akçay içinde metalgod'ın motorunu bağlatmıştık:pale: Ama Bursa içinde bizim grup sürüşlerinde genellikle durdurulmuyoruz.Ama kesinlikle kasksız grup sürüşünde bulunmayınız diyorum.Genelde yollarda biz polis amcalara slm verip de geçeriz grup sürüşlerinde:) Hiç durdurulmadık şimdiye kadar ta ki zeytinlide ki olaya kadar...allah yardımcımız olsun.Ehliyetsiz arkadaslar belirtsinler ki grupta bilsin kimleri kollayacaklarını...Benim Bursa'da ki arkadaslarım içinde ehliyetsiz yok hiç sorun yaşamadık o yüsden...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Güzel bir gezi olacak gibi görünüyor... :)

İskender konusunda Akın'a güvenin pişman olmazsınız... :queen: Tadı hala damağımda....
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Muhtemelen o riski göze alıp gelmem zor;ama ehliyetten sonra katılcam;zaten bizim ufaklık o yolları kaldırmaz:p
Şimdiden kazasız bol keyifli geziler dilerim; mümkünse foto da koyarsanız seviniriz gelemeyenler olarak:bounce:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Akın

Ben bu geziye cıbırımla gelmeyi planlıyorum... Ondan sonraki hafta satmayı düşünüyorum... :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ehliyeti olmayan arkadaşlar kendi sorumluluğunda geziye katılmaktadırlar...
Herhangi bir sorun yaşandığında grup sürüşü devam edecektir...
Bilginize...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sakın cıbırını satma Bursa'ya gelmeden önce::evil::::evil::::evil:::mrgreen:



piştt höyt höyt ::pokey:: ayıb bişi akın !! olmuyo ama :queen: yaptığın çok sakat bi durum yav kışkırtmasana adamı aaa :queen: bende öyle tahmin ediyodum zatende belki gaza getirebilirim diye şansımız zorluyodum :)

çok pis sakatlarım seni !! :queen:

yav cıbırla gitme ihtimalimi göz önüne alarak seviniyodum :pale::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst