[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kokoreç::comico:: bensiz olmaz ekleyin benide listeye!!!

ertech merak ediyom sen gelicek olsan bile neyle gelicen:queen: artık sıra sıra süreriz bursaya kadar

iskenderr ::dpac::::firca::
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
SELAM HERKESE...

Bursa' ya bizde qelmek istiyoruz... ( 6 Adet ZN Scooter, 1 Adet Reqal Raptor we 1 Adet BMW F 650 ) :) Bursa' da okumuş biri olarak ULUÇINAR' da dağ we şehir manzaralı yerde oturabilir, hatta kar olmaması sebebiyle kısmen ULUDAĞ' a da çıkabiliriz...Zate bende ne zaandır qitmek istiooorum :) En kısa sürede qörüşmek üzere...

* Bu arada yemek için İskender ewt ii fikir; Ancak, santral qarajdan qazcılar cad. ara sokakta bulunan iskenderci 3-4 saat açık tutup kapatıyo dükkanı...Dükkan 15 m2... :) Bütün millet kaldırımda yemek yiyooo...Jipler we tüm lüks araçlar v.s...İlginç bi qörüntü...Eğer karar alınırsa, Bursa' da Antep Yemekleri & Kebapları üzerine dükkanımız mewcut...Yardımcı olabilirim pazar günü dükkanı açmaları we bizlere deişik kebaplar yapmaları konusunda...:cat:

Sewqilerimle.
Kaan AK
Kardeş madem Bursayı biliyon da reklam yapacaana Bursa usulü pideli köfte olabilir, Barakfakih usulü etmangal tesisleri olabilir, Cantık salonunu gidilebilir.. vs.vs
Antepyemeğini kim ne yapsın Bursa da yahu?????????
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yol arkadaşı çıkarsa eskişehirden bende katılabilirim ilerliyen günlerde detaylar belirginleşir
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
metalgod' Alıntı:
kokoreç::comico:: bensiz olmaz ekleyin benide listeye!!!
Bir yerde bir yanlış var sanki, biz iskender düşünüyoruz... :p Sana özel 1 Eylül kokoreç buluşması yaparız...:p
Şaka tabii, hiç duymamış olmayı isterdim ama anladım espriyi::arrow:::queen:, görüşmek üzere...:rendeer:

Bir de ErTech motorunu aldı diye biliyorum, almadı mı, ya da yine mi bir sorun var?

bbaday' Alıntı:
yol arkadaşı çıkarsa eskişehirden bende katılabilirim ilerliyen günlerde detaylar belirginleşir
Volkan'ı gazla işte, o yol buldu mu gelir, hem onu özledik, görmüş oluruz, hem seninle tanışmış oluruz.:rendeer:

[ek]Volkan'ım, viper'ım kaçırmaz, kaçırmadı da, geliyor tabii.:flower:[/ek]

@MT-Ankara, geleceksiniz işte, fazla naza gerek yok...:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
"ultraukala" saolsun Eskişehir topiğine yazmış. Daha uykulu gözlerle okuyom topiği... :cherry:

Volkan'ı gazla işte, o yol buldu mu gelir, hem onu özledik, görmüş oluruz, hem seninle tanışmış oluruz.:rendeer:

Geliyoz. Geliyoz...:queen: Ben de sizleri özledim. Bi kucaklaşırız... :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
uludağa çıkmak iyi fikir bencede avurpa yakası bulusma saatini erkene almak lazım 7 olmasa bile 8 olmalı dönüşte 6 gibi olsa bursadan fena olmaz eve erken varmak lazım malum ertesi günü çalışacak olanlar var

Komtan senide bekliyoruz ona göre
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben her türlü uyar ben % 89 gelirim bursaya kalmalıda olur günü birlik te ama beni habardar edin görkem msn den cünkü burdan takip edemeye bilirim benim bir göcek işi var oraya gitmezsem gelirim....
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
ismini bile yazmışlar halis abi sen yazmadan kacarın yok gibi 100 de 100 görünüyo hatta
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw gerek yok R3N bursa ya iskender yemeğe gitmeye, ama gezmek içinse gidilebilir, birde iskender için ben burda uludağ da yiyelim diyorum ulus takinde ne dersin hehehehe....

bu arada bursaya gidersek kalacak yer bol ona göre yapalım bi ayarlama...

benim eylül 1 ankarada olmam lazım , yoksa eskişehir ya da bursa konaklamalı birşey yapabilirdik, iyi hesap etmek lazım yol baya uzun, neyse o hafta gelsin bakarız pro ile dün akşam konuştuk bir iki plan var,

şimdilik istanbul ve bursalıları yalnız bırakalım rahat plan yapsınlar :p

ya da davet edelim 25 i haftası toplu kamp yapalım :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
R3N' Alıntı:
ya da davet edelim 25 i haftası toplu kamp yapalım :cherry:
25 Ağustos haftası BarışaRock var, birçoğumuz orada olacağız, biz de o yüzden Bursa olayını eylül başına bıraktık.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
walla arkadaslar bende gelmek ısterdım ama.. 150 lık motorla ozzy73 bıle ayak bagı olacagını dusunuyor..ben 100 luk bw's le sıze hıc yetısemem :)

80 90 gelırdım normalde ama sıze ayak uydurmaz 80 90 :) onun motoru fln şişer sızı ugrastırmamalı :) size iyi yolculuklar bende rock n coke a gıderm artıkın ordan resımlerı atarm sıze :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
silah1
Tamam abi ben seni haberdar ederim.

Madem kampa talep var , o halde 2 gruba ayrılalım , kamp yapacaklar yapsın , dönecekler ayrı bir grup olarak dönsün...


LeManiac
arkadaşım ; 34_AK_027 arkadaşlar 6 tane ZN scooter ile gelecekmiş , sen de gel ayak uydurursun...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
34_AK_027 Tarif ettiğin santral garajdaki Uludağ Kebapçısı çok meşhur bir kebapçıdır Bursa'ya yolu düşen bütün ünlüler ve zenginlerin uğrak yeridir...Lakin park sıkıntısı ve oturma sıkıntısı var...Tarif ettiğim yer hem güzergahımız üstünde olacak hem de İskender İskenderoğlu İskender kebabının atası Ayrıca ismi de oradan gelir...Ayrıca Grup indirimi de alacağım sizler için.Gelmeniz kesinleşsin de...Ki çok yüksek fiyatları yok zaten...

Bursa bütün gruplar için merkezde kalıyor.. Eskişehir-Kütahya-Ankara-İstanbul-Bilecik-Balıkesir şu anlık aklıma gelenler güzel bir organizasyon ayarlarsak özellikle Bursa'ya varış saati 11-12gibi olacak şekilde en azından.Birlikte daha çok vakit geçirmiş oluruz hem.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bursa bütün gruplar için merkezde kalıyor.. Eskişehir-Kütahya-Ankara-İstanbul-Bilecik-Balıkesir şu anlık aklıma gelenler güzel bir organizasyon ayarlarsak özellikle Bursa'ya varış saati 11-12gibi olacak şekilde en azından.Birlikte daha çok vakit geçirmiş oluruz hem.

Bursa'ya 1 Eylül Cumartesi günü akşam gelmeyi düşünüyorum! Yatacak yerim var.
Şehir merkezinide biliyorum. (Yol ve cadde bakımından.) Organizasyonda da elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım... :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bende geliyorum yaz beni arkadaş,gidelim bakalım şöyle kalabalık olsun.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
zn ile katılacak olan arkadaşlara:uzun rampalar var bu motorlar büyük ihtimalle şişecek,arasıra gaz kesip tekrar verin bir nebze faydası olur:cat:
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
Eğer yolunuz mudanya ya düşerse ve de karnınız aç olursa Sizlere deniz manzaralı (denize O, mudanya kordonunda) pideli köfte ve İnegöl köfte yedirebilirim. Üstelik Grup indirimide yapabiliriz. Restaurant abimin ve abimde benim gibi yıllardır motorcu. ;)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka tarih bulamadınız mı?:pale:
28 ağustos sabahı Türkiye'de olacağım ama Bursa'ya 3 eylülde geçeceğim.
O tarihe kadar İzmit'teyim.
2 Eylülde Bursa'da olmam imkansız. Aynı gün yeğenimin İzmit'te sünnet töreni var.:pale:
Bu işi 9 eylüle organize etseydiniz çok iyi olacaktı.

Fakat 30-31 ağustos tarihlerinde İstanbul'dayım.
İstanbul Mt'den görüşmek isteyen olursa bu tarihlerde bir buluşma ayarlayabiliriz.
Aslında biz Ortaköy'de bir kumpir buluşması ayarladık bile.:)

Şimdi gelelim tavsiyelerime.

Eğer kalabalık bir şekilde organize olabiliyorsanız, Avrupa ve Anadolu yakası ayrı hareket etsinler.
Avrupa yakası Kadıköy'den Deniz Otobüsüyle, Anadolu yakası ise Eskihisar'dan Feribotla Yalovaya geçsinler ve orada buluşun.
Bu tüm kargaşayı önleyecektir.
Yani genelin buluşma yeri Yalova olsun.
Oradan beraber Bursa'ya geçin.


Bursa'da İskender Kebap ve Pideli Köfte yenir.
Bursa'ya gidip de Adana yiyen arkadaşın kafasına s.....:)

İskender Kebabını,
ya Ünlü caddede ki, İskender de ya da eski garajın orada Uludağ Kebapçısında yiyin.
Köy Restoranda diğer alternatiftir.Fakat Uludağ gezisi düşünülüyorsa bence Ünlü caddedeki İskender tercih edilmeli. Çünkü Köy Restoran için Mudanya yoluna çıkmanız gerekiyor. Bence gereksiz bir zaman kaybı olur.

Son olarak,
Eğer 2 eylülden sonra 15 eylüle kadar herhangi bir tarih kararlaştırırsanız ben de sizinle birlikte olabilirim.

Bunun dışında İstanbul'daki arkadaşlarla 30-31 ağustos günlerinden birinde bir buluşma ayarlayabilirsek tabii memnun olurum.:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@patriote;
@ultraukala, patriote'un geliş olayını tam olarak takip edemedim ama, sanırım 30-31 gibi iki gün İstanbul'da olacak, bir Bursa organizasyonu düşünülecekse ondan sonra yapalım ki hem orada görüşme fırsatımız olsun, hem yol yapalım, Bursa'yı tanıyalım.

Bursa işinin programında senin gelişini de düşünmüştük ama, yine de uyuşmayan şeyler olmuş demek ki...
İstanbul'daki herhengi bir buluşmada ben yer almak isterim, ayrıca gelmeyi düşünenler de 9 Eylül'de gitmeyi uygun bulurlarsa 9'u da bana uyar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben % 98 geliyorum eger cumartesiden giden varsa o da uyar bana ama bence hep beraber gidilmesi gözümüz yolarda kalmasın ya pazar yada cumartesi hep birlikte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst