- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 665
- Konu Yazar
- #1
ağvaya müthiş bir gezi(kayış kopması yüzünden yarım kaldı)
arkadaslar bugun sızlere agvaya gıdıyorum üç gün kalacam .guzel fotolarla donecem demıstım buyrun fotolara bakalım.
Shot with W810i at 2007-08-17dakka bır gol bır omerlı sapagını az gectık yangın cıkmıs
Shot with W810i at 2007-08-17vatandasımız tırubun kurmus ızlıyor
Shot with W810i at 2007-08-17
Shot with W810i at 2007-08-17ve gunun bombası yangını gectık on km yol aldım kayısım koptu.motor yenı 5500 km de ustanın onbın gıder dedıgı kayıs pert.
Shot with W810i at 2007-08-17allahtan yanımda cıkma kayısım var dokuz kere kayıs koparmıs bı scooturcu olarak ustalıgımızı gostermenın zamanıdır.anlayacagınız gunum mahvoldu.herkese selamlar.
arkadaslar bugun sızlere agvaya gıdıyorum üç gün kalacam .guzel fotolarla donecem demıstım buyrun fotolara bakalım.

Shot with W810i at 2007-08-17dakka bır gol bır omerlı sapagını az gectık yangın cıkmıs

Shot with W810i at 2007-08-17vatandasımız tırubun kurmus ızlıyor

Shot with W810i at 2007-08-17

Shot with W810i at 2007-08-17ve gunun bombası yangını gectık on km yol aldım kayısım koptu.motor yenı 5500 km de ustanın onbın gıder dedıgı kayıs pert.

Shot with W810i at 2007-08-17allahtan yanımda cıkma kayısım var dokuz kere kayıs koparmıs bı scooturcu olarak ustalıgımızı gostermenın zamanıdır.anlayacagınız gunum mahvoldu.herkese selamlar.

