ağvaya müthiş bir gezi(kayış kopması yüzünden yarım kaldı)

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
ağvaya müthiş bir gezi(kayış kopması yüzünden yarım kaldı)

arkadaslar bugun sızlere agvaya gıdıyorum üç gün kalacam .guzel fotolarla donecem demıstım buyrun fotolara bakalım.
Shot with W810i at 2007-08-17dakka bır gol bır omerlı sapagını az gectık yangın cıkmıs
Shot with W810i at 2007-08-17vatandasımız tırubun kurmus ızlıyor
Shot with W810i at 2007-08-17
Shot with W810i at 2007-08-17ve gunun bombası yangını gectık on km yol aldım kayısım koptu.motor yenı 5500 km de ustanın onbın gıder dedıgı kayıs pert.
Shot with W810i at 2007-08-17allahtan yanımda cıkma kayısım var dokuz kere kayıs koparmıs bı scooturcu olarak ustalıgımızı gostermenın zamanıdır.anlayacagınız gunum mahvoldu.herkese selamlar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
paylaşımın saol da ben başlıgın anlamını anlayamadım
geçmiş olsun yolda kalmış sayılmazsın
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bende diyorum ne biçim deniz kenarı resimleri görcez olaya bak

geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
paylaşımın saol da ben başlıgın anlamını anlayamadım
geçmiş olsun yolda kalmış sayılmazsın

kaldık yolda daha ne olsun yedek kayıs vardı oda eskı.taktım gerı dondum guvenemedım eskısıne.sıle yolu rampa oldugu ıcın zorlamak ıstemedım.kısmetse yarın orjın kayıs takıp sansımızı adalarda deneyecegız bakalım neolur.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Üzüldüm AĞVa gezine.Geçen günlerde bend:)e ağvaya arabayla gittim.Yol okadar uzunki 2 saatten fazla sürüyor.Toplam km 120km fakat yolları çok virajlı.Erken çıkmak lazım ağvaya onu öğrendim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
bu da ayrı bi tecrübe belki istediğin gibi eğlenmedin fakat, hayatta tecrübeler(iyi-kötü) gelecekteki karşılaşacağın olayları daha soğuk kanlı karşılaman için birer basamaktır... yola devam

teşekkürler paylaşım için.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Geçmiş olsun da, başlık abes kalmış biraz duruma göre...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
bu da ayrı bi tecrübe belki istediğin gibi eğlenmedin fakat, hayatta tecrübeler(iyi-kötü) gelecekteki karşılaşacağın olayları daha soğuk kanlı karşılaman için birer basamaktır... yola devam

teşekkürler paylaşım için.:cat:

yola devam durmak yok............

Geçmiş olsun da, başlık abes kalmış biraz duruma göre...

baslıgı espırı olsun dıye attım saolun buarada..........
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
ya sana gercektem gecmıs olsun kardes ama bır yandan taktır edıyorum senı motoru dagıtmıssın ve yapmıssın helal saan kardes ama ınsallah daah guzelk fotolarınıda goruruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst