2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
hayati benim motor boynu bükük yatıyor hala , cbf içinde; bana acıdı görkem al bir iki tur at diye verdi :)
komtan biz de halis abiyle gelirdik iskender yemeğe gidiyorum deseydin:p sen yanlış yol deyince hatlar karıştı:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
e ben niyeti bozmuş gidiyordum, siz çevirdiniz beni yarı yoldan :queen:

gürkan bursa'ya giden yolda başı biz çekiyoduk hatırlarsan...en önde sen ve bir arkadaş vardı baktım biriniz sola döndü biriniz düz devam...senin yanına geldim nereye gidiyosun baba falan diye sen dedin burdan abi yol..:mrgreen:hani çınarcıklısınya biliyosundur dedim...sonra bi baktım 10-15 kişi olan grup 4-5 kişiye inmiş...:queen: neyseki çok fazla gitmeden farkına varıp döndük az ilerden...:cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@komtan
e ben niyeti bozmuş gidiyordum, siz çevirdiniz beni yarı yoldan
İki dakika boş bıraktık, başınızda adam olmadan o kadar kişi peş peşe kayboldunuz ya helal olsun vallaaaa, aranızdan bir kişi bile yanlış yolda olduğunuzu farkına varmamış :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
boşverin sizin biyere gideceğiniz yok.bende izmire gidiyorum şuan ayvalıktayım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Durduğumuz yerde tabelalar vardı , ileri ok bursayı , sol ok istanbulu gösteriyor...
Komtan illa düz diyince ben de dedim heralde kestirme bir yol var gidelim hadi...
Baktık otoyola çıktık arkadan zar zor yakaladım valla :mrgreen:
Benzin alacak param olsa hiç uyarmazdım valla giderdik Bursaya :pl:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
herşeye rağmen cok güzel bi haftasonu oldu burdan bütün arkadaslara teşekkür ediyorum özellikle çadır arkadasım ümmet abiye... sizinle vakit gecirmek cok eylenceli :cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben en iyisi ara ara koyayım şu iskender fotosunu :p :p :p


Barışarock'tan soraki hafta sonu düşünmez misiniz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Durduğumuz yerde tabelalar vardı , ileri ok bursayı , sol ok istanbulu gösteriyor...
Komtan illa düz diyince ben de dedim heralde kestirme bir yol var gidelim hadi...
Baktık otoyola çıktık arkadan zar zor yakaladım valla :mrgreen:
Benzin alacak param olsa hiç uyarmazdım valla giderdik Bursaya :pl:

ya ben soyleyemedim parası yok ondan donduk diye kendi itraf eti gorkem in benzini de yoktu ondan donduk komutan madem oyle yanlış yoldasınız diyince niye dondunuz ben yolda teflona sordum benzin alcaz dedi :queen::queen:

@komtan

İki dakika boş bıraktık, başınızda adam olmadan o kadar kişi peş peşe kayboldunuz ya helal olsun vallaaaa, aranızdan bir kişi bile yanlış yolda olduğunuzu farkına varmamış :mrgreen:

ne bos bırakması sen onden patronla gazladın gittin :queen::cherry:

gürkan bursa'ya giden yolda başı biz çekiyoduk hatırlarsan...en önde sen ve bir arkadaş vardı baktım biriniz sola döndü biriniz düz devam...senin yanına geldim nereye gidiyosun baba falan diye sen dedin burdan abi yol..:mrgreen:hani çınarcıklısınya biliyosundur dedim...sonra bi baktım 10-15 kişi olan grup 4-5 kişiye inmiş...:queen: neyseki çok fazla gitmeden farkına varıp döndük az ilerden...:cherry:

azilerden 5 10 km kadar cık gittik zaten azilerden:cyclopsan:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben komtan'a yolda sizden ayrılacağım demiştim, o biraz erken düşünmüş ayrılığı da aranızda daha önce Yalova'ya giden bir sürü kişi de vardı, yanlış yola girseniz de onlar uyarırlar diye düşünüyordum ben, demek ki festival herkesi bir hayli yormuş...
Teflon'un da tek derdi benzindi o aralar, hain komtan "Gel sana benzin bulacağım" diyerek tuzağa düşürmüş onu da...:p

Asıl ben el sallayacağım, uğurlayacağım diye sizi beklerkenki halim aklıma geldikçe gülmekten ölüyorum, ışıklarda motor başında 10 dakikia dikildim öyle...:cherry:

@ultraukala, patriote'un geliş olayını tam olarak takip edemedim ama, sanırım 30-31 gibi iki gün İstanbul'da olacak, bir Bursa organizasyonu düşünülecekse ondan sonra yapalım ki hem orada görüşme fırsatımız olsun, hem yol yapalım, Bursa'yı tanıyalım.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
BEnim şöle bir fikrim var...24-25-26Ağustos tarihlerinde barışarock var orada olacağız MT olarak bir kısım....Herkesi bekleriz...Artından 30-31Ağustos tarihleri arasında patriote istanbulda konaklayacak...perşembe cumaya denk geliyor bu da...O hafta sonu da 1-2eylül cumartesi pazar ikisinden birini seçip ii bir organizasyon yapılabilir diyorum ben...Siz ilk olarak Bursa'da neleri görmek istediklerinizi neler yapmak istediklerinizi belirleyin gerisi kolay...Gidilecek yollar yerler ayarlanır...İskender için çok güzel bir mekan var iskenderin atası İskender İskenderoğlu'na gidilir orası cepte zaten...O hafta sonu uygun olur die düşünüyorum ben...patriote'da 15eylüle kadar Bursa'da olacakmış...Patron bu işe ne diyecek bakalım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
BEnim şöle bir fikrim var...24-25-26Ağustos tarihlerinde barışarock var orada olacağız MT olarak bir kısım....Herkesi bekleriz...Artından 30-31Ağustos tarihleri arasında patriote istanbulda konaklayacak...perşembe cumaya denk geliyor bu da...O hafta sonu da 1-2eylül cumartesi pazar ikisinden birini seçip ii bir organizasyon yapılabilir diyorum ben...Siz ilk olarak Bursa'da neleri görmek istediklerinizi neler yapmak istediklerinizi belirleyin gerisi kolay...Gidilecek yollar yerler ayarlanır...İskender için çok güzel bir mekan var iskenderin atası İskender İskenderoğlu'na gidilir orası cepte zaten...O hafta sonu uygun olur die düşünüyorum ben...patriote'da 15eylüle kadar Bursa'da olacakmış...Patron bu işe ne diyecek bakalım...

1 2 eylul konusunda karar verir seniz bende gelebilirim ama bunu 29 dan once belirtmeniz gerekir
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de Barışarock'taki MT kısmında olacağım muhtemelen de ne zaman gelip ne zaman gideceğim şimdiden kesin olmadığından kesin bir şey yazmak istemedim. O 1-2 haftam karışık biraz ama herkese uyarsa 1-2 eylül ben de ayarlanır, uyarım.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hatta 1hafta önceden karar alınmalı ki organizasyon güzel olsun...Yalova-Bursa arası 100km civarı toplamda 200km sadece ulaşım şehir içinde neler yapılacak bilmiyorum ama 100de öle desek istanbullular için sanırım toplamda 300-350km lik bir gezi olacak...Güzel bir gezi olacağı kanaatindeyim...organizasyona ilk adımı kim atacak bakalım...

Ben de Barışarock'taki MT kısmında olacağım muhtemelen de ne zaman gelip ne zaman gideceğim şimdiden kesin olmadığından kesin bir şey yazmak istemedim. O 1-2 haftam karışık biraz ama herkese uyarsa 1-2 eylül ben de ayarlanır, uyarım.


http://www.motosiklet.net/forum/fes...arock-festivali-24-25-26-08-2007-sariyer.html


Barışarock
İçin konu başlığı
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ben de Barışarock'taki MT kısmında olacağım muhtemelen de ne zaman gelip ne zaman gideceğim şimdiden kesin olmadığından kesin bir şey yazmak istemedim. O 1-2 haftam karışık biraz ama herkese uyarsa 1-2 eylül ben de ayarlanır, uyarım.

Sen burnunun dibindeki festivale biterken geldiysen İstanbul'a yetişemezsin Olcan.. Erken çık yola:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yok festivale erken geldim de küçüklüğümüzü Yalova'da beraber geçirip sonra ayrıldığımız birkaç arkadaşımı bulmuşken festival alanında kalmamayı tercih ettim. Şöyle bir baktım çıktım, sizin de erkenden gittiğinizden haberim yoktu. Pazar günüyse Çınarcık'ta milletle olduğum için geç geldim Tigem'e. Sonrasında 1-2 günü daha Yalova'da geçirip dün döndüm İstanbul'a, şimdi Bursa yolculuğuna geç kalmamak için çaba sarfetmem gerekecek ama.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Durduğumuz yerde tabelalar vardı , ileri ok bursayı , sol ok istanbulu gösteriyor...
Komtan illa düz diyince ben de dedim heralde kestirme bir yol var gidelim hadi...
Baktık otoyola çıktık arkadan zar zor yakaladım valla :mrgreen:
Benzin alacak param olsa hiç uyarmazdım valla giderdik Bursaya :pl:

insan bir işaret çakardı benim kredi kartından fullerdik :mrgreen:

@komtan

İki dakika boş bıraktık, başınızda adam olmadan o kadar kişi peş peşe kayboldunuz ya helal olsun vallaaaa, aranızdan bir kişi bile yanlış yolda olduğunuzu farkına varmamış :mrgreen:

komtan dedik bağrımıza bastık bizi bursaya götürücekti iskender yeme ye hemde tok iken aç olsak ne ise
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
gürkan bursa'ya giden yolda başı biz çekiyoduk hatırlarsan...en önde sen ve bir arkadaş vardı baktım biriniz sola döndü biriniz düz devam...senin yanına geldim nereye gidiyosun baba falan diye sen dedin burdan abi yol..:mrgreen:hani çınarcıklısınya biliyosundur dedim...sonra bi baktım 10-15 kişi olan grup 4-5 kişiye inmiş...:queen: neyseki çok fazla gitmeden farkına varıp döndük az ilerden...:cherry:

Abi arkadan geliyordum ben sakin sakin, erhanla konuştuk zaten siz devam edin ben arkadan geleceğim dedi, ışıklarda noldu anlamadım bi anda en öne gelmişim, düzmü diye sordum hatta düz düz dediler bende bastım gittim :queen:

@komtan

İki dakika boş bıraktık, başınızda adam olmadan o kadar kişi peş peşe kayboldunuz ya helal olsun vallaaaa, aranızdan bir kişi bile yanlış yolda olduğunuzu farkına varmamış :mrgreen:

Yok abi Görkem farketti, geldi söyledi de anlamadım seyir halinde öyle çektik benzinliğe zaten

Ben komtan'a yolda sizden ayrılacağım demiştim, o biraz erken düşünmüş ayrılığı da aranızda daha önce Yalova'ya giden bir sürü kişi de vardı, yanlış yola girseniz de onlar uyarırlar diye düşünüyordum ben, demek ki festival herkesi bir hayli yormuş...

ben yuvarlaktan dönecem siz düz devam edeceksiniz dedin, ordan yanıldık biz neyse ki deposu boştu teflonla tencerenin, onların işine yaradı :mrgreen:

komtan dedik bağrımıza bastık bizi bursaya götürücekti iskender yeme ye hemde tok iken aç olsak ne ise

Biz açtık abi, komşusu açken tok uyumak varmı :cherry: Halis abide 650 lik burgman olmasa biz Bursa'da bulurduk kendimizi gibi geliyor bana :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
yuh yani sana...Yalovada oturup oraya nasıl gitmezsin...:pale:

Sen nie gelmedin mete_han abim handrom ? Mazeretin neydi ? Ben e$$ek gibi calistim, plastik enjeksiyon makinasinda olmayan sistemi kendi ba$ima kurdum, patronuma binlerce euro kazandirdim.. Ben mi ne kazandim ? Hic bi$i tabikide.. Ya sen ? Sanki Kars'ta oturuyosun..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
zaten beni maltepe yolunda ektinmi ne ettin kaybettim seni 3km komple tırmıklanmıs yolda tek bıraktın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst