15/08/2007 Manisa-mt Toplantisi

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Bu tepsidede 15 kilo ahatapotu ve 1,5 kglık Kefali görüyorsunuz Lodos yukardaki ahtapotu yedikten sonra bunlarıda tatlı niyetine yedircem sana :)
dscn9226uy9.jpg


Yeminimi bozdumm huleeyyynn:)verin benim zıpkınımı...



abi 15 kg ahtapot benim içinnnnn;;;


kilosu 9 lira(kilo ve üstü tanede) 15*9=130 ytl yaparki,,benim için çok iyi hasılat..

napayım gövecini,,salatasını,,para abim paraaaaaaaaaaaaaaa...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
sakallı dayım benim hayatta herşey paramı yaww bak kardeşimiz bizim için atmış kendini o engin okyanuslara vurmuş ahtapotu getirecek yicez eşek değilizya bizde bi güzellik yaparız hani
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ben şener'e yapabileceğimiz güzellikleri msn'den sıraladım :) sezar'ın hakkı sezar'a misali o öyle bi güzellikte(geçte olsa :p ) bulunsun malzemeye yakışır bi organizasyon yapmaya çalışacağız .
Toplantıda ayrıntılarını grup olarak görüşür gerekli finansmanı sağlarız diye düşünüyorum :rendeer::cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşime bak nasılda belli finans işlerinden sorumlu olduğu. sen ayarlarsında millet itiraz mı eder be yaw. helehele böyle bir organizasyona. üstüne para verilir denen cinsten birşey bu. neyse gereği yaparız.

Bu arada İzmirden akhisara toplantıya gelmek isteyen tatlı su motorcusu olmayan motorcular aranıyor. Gelmek isteyenler bana ulaşsın organizasyon yapalım
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ne yani,,şimdi yarın toplantıda ahtapotmu vaR???

VALLAHA AHTAPOTLARı ÇALAR,,GİDER SATARIM..nakite çeviririm hemen...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yok durun ŞENER'i öldürmeyelim hemen acı çektirelim ::evil:: ::winkwink

yarın ahtapot falan yok toplantıda daha gidip furacak ıslah edecek yemeğini yaptıracak masaya servis açacak çatal kaşıkları sıralayacak .....ohohoooooo dünya iş... sıkboğaz etmeyin kardeşimi şimdilik kendi gelsin(tatlı su motorcusu değilse tabi ::blusssh: )yeter ... :cherry:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Yaz okulu finallerim yüzünden aramızda olamayacagım için üzgünüm
iyi eglenceler...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
arkadaşlar bende gelmek sizlele tanışmak istiyorum.. ama nasıl geleceğim. iş dolayısı nedeniyle geç kalabilirim.. birde izmirden gidecek kimse yokmu bana ulaşın beraber gidelim.. ben menemen manisa üzerinden gideceğim orası hem tenha hemde yakın olur.. haberlerinizi bekliyorum.. :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
arkadaşlar bende gelmek sizlele tanışmak istiyorum.. ama nasıl geleceğim. iş dolayısı nedeniyle geç kalabilirim.. birde izmirden gidecek kimse yokmu bana ulaşın beraber gidelim.. ben menemen manisa üzerinden gideceğim orası hem tenha hemde yakın olur.. haberlerinizi bekliyorum.. :wiinkk:



manisada olacağın saati söylersen,,eğer banada uyarsa beraber gideriz kardeşim
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
izmir'deki (tatlı su motorcularının gün yüzüne çıkması için iyi bi fırsat olacak bu toplantı :cherry: )
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
manisada olacağın saati söylersen,,eğer banada uyarsa beraber gideriz kardeşim


mecit kardeş ben işten akşam 19:00 çıkıyorum. eve gidip hazırlanması felan en geç 20:00 olur. o saatten sonra geç mi olur ne dersin. birde ben ilk kez gideceğim. toplantı yerin bilmiyorum artık bakalım olmazsa başka bir toplantıya..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mecit kardeş ben işten akşam 19:00 çıkıyorum. eve gidip hazırlanması felan en geç 20:00 olur. o saatten sonra geç mi olur ne dersin. birde ben ilk kez gideceğim. toplantı yerin bilmiyorum artık bakalım olmazsa başka bir toplantıya..

yurtdaş dostum...
35 km manisa-meneme
45 km manisa-akhisar
20 km akhisar-zeytinliova

100 km toplam
200 km git/gel yaparsın,saatte ortalama 90 km hız yapsa ve 15 dkk mola versen(biz vermiyoruz pek :) )
buraya varışın 1 saat 30 dkk gibi olur, 20:00 da çıksan 21:30 da burada olursun 23:00 da dağılsa grup 01:00 gibi evde olursun
bu da şu demek oluyor ya bi saat erken çıkacaksın yada başka toplantıya nasip olacak tanışmamız :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
izmir'deki (tatlı su motorcularının gün yüzüne çıkması için iyi bi fırsat olacak bu toplantı :cherry: )

bak ya nasılda veriyor aragazı vınvınnn
kardeşim yangın varmış izmirden salmıyorlar o tarafa ama iş inada bindi kros alıp gelecem sırf o zeytinyağlı salçadan yemek için. ocağınıza incir agacı dikecem 250 tane çay içecem bi geleyim de
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
allah belanı vermesin senin murat :) koca bi demlik çay demleyip önüne koymayan serkan ne olsun emi :mrgreen: çay komasına sokacam seni :p

olm ne mide var sendede hazır yakınsın ege üni hast. göster kendini obez mi oldun ne :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ege ye gösterdim zaten adamlar şok oldu japonydan heyet bekliyoruz şimdi. diyorlar ki bu nasıl mide.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar..
Bende gelecektim wallace ve duyulmaz ile birlikte,ama şuan gelemeyeceğim gibi gözüküyor.Biraz önce yengemi doğum için hastaneye kaldırdılar,amcam da doğal olarak başında,bizde amcamla işlettiğimiz için iş yerini,o yoksa ben olmalıyım doğal olarak burada.
Çok istiyordum gelmek,nasip değilmiş...Çok özür diliyorum.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
arkadaşlar çok istemem ragmen bende bu akşamki toplantıya katılamayacağım. artık inşallah başka bir toplantıya. hepinize iyi eglenceler..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
VARMI başka gelcek...

menemenli kardeşim..saat olarak 8 gibi yola çıkman gerçekten geç bir saat..umarım erken çıkarsın yada başka toplantıda tanışmak ümidiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst