- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 867
Bu tepsidede 15 kilo ahatapotu ve 1,5 kglık Kefali görüyorsunuz Lodos yukardaki ahtapotu yedikten sonra bunlarıda tatlı niyetine yedircem sana
![]()
Yeminimi bozdumm huleeyyynnverin benim zıpkınımı...
abi 15 kg ahtapot benim içinnnnn;;;
kilosu 9 lira(kilo ve üstü tanede) 15*9=130 ytl yaparki,,benim için çok iyi hasılat..
napayım gövecini,,salatasını,,para abim paraaaaaaaaaaaaaaa...