- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Bu hafta sonu, yeni VFR800'ümüzle ve topcase'imizle ilk uzun yolumuzu yaptık.
ben buraya takıldım...topcase verdiğin değeri takdir ediyorum...çantanı bu kadar sevmen biraz garip ama her motorcunun böyle egzantirik sevdaları vardır...topcase fetişizmi bu olsa gerek...:queen: