ayrıca morrigan ın sesine ve yeteneğine hayran oldum herkese tavsiye ederim...
Lan bi Allaaaan kulu da bizi çekmemiş, ayıp yaaaar:




Ben zaten sizlerin yanında idim Sadece bişiler atıştırırken selam vermeye geldim çadırın yanına ama sesiniz geliyordu bana yan çadır benimdi...morrigan
Bizden habersiz şarkı mı söyledin bakim ::sas:::sunny:::alkiis::
ben çok alındım mehmet linki tıkla bak
![]()
::blusssh:
Şu en soldaki arkadaşı benim motora oturtacaksın :cherry:
valla bende diyorum alla alla bi şarkıcı varda benim'mi haberim yok inceden kıllan'dım:mrgreen:tbk_1980 benim dimi o:mrgreen:şarkı mı söyledim ben:silent:
vay be neymişim ben ya :cyclopsan
tbk_1980 beni sen desperadostla karıştırdın sanırım
noluyor yahu iyice hatlar karıştı sanırım :queen:
Aman abi sen alınma sen alındın mı kötü şeyler oluyo :mrgreen: :rendeer:
morrigan
Bizden habersiz şarkı mı söyledin bakim ::sas:::sunny:::alkiis::
şarkı mı söyledim ben:silent:
vay be neymişim ben ya :cyclopsan
tbk_1980 beni sen desperadostla karıştırdın sanırım
noluyor yahu iyice hatlar karıştı sanırım :queen:
Güzel bir haftasonu oldu katılan herkese teşekkürler. Festival biraz etkisizdi ama MT üyeleri bir araya gelerek çok iyi vakit geçirdik. Umarım yetkililer eksiklerini görür ve bir sonraki festivalde sorunları çözerler. Yinede büyük bir emek harcanmış motosiklet tutkunlarını bir araya getirmeye çalıştılar.
Gidiş dönüş yolculuğumuz keyifli geçti. Dönüş yolunda iki dakika grubu yanlız bırakınca yanlış yola sapıp Bursa üzerinden aktarmalı gelmeye çalıştılar ama geçte olsa yanlış yoldan gittiklerini fark etmişler.
Ayrıca aramıza yeni katılan arkadaşlar tekrar hoşgeldiniz. Bu tarz gezileri en kısa zamanda tekrarlayalım.
Görüşmek üzere.
Saygılar
Yeni şarkı güzel olmuş eline sağlık Ogün abicim :cat:
Biri bana anlatsın tarif edeceğim:1-görkemlerin yanında
2-Alewkızılı saçları olan
3-Şebnem sewgimi orada azdıracak kadar yorum ses sahibi