2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Herşey çok güzeldi...Perşembeden 4gün ve gece geçirdim.. 2gün mt den birilerini aradım sona yeni arkadaşlar bulunca unuttum.. ama harikaydı...
ayrıca morrigan ın sesine ve yeteneğine hayran oldum herkese tavsiye ederim...
imag0354vu7.jpg

imag0356pk5.jpg

imag0362nn3.jpg

imag0368xz7.jpg

imag0367yg6.jpg

imag0358rj5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
oo en soldaki arkadas sanırım en irileri idi...Bilmiyoruum ama tahminen 170kg civarı vardı galiba öle tahmin ediyorum.Akıllara zarar bişi yahu...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
şarkı mı söyledim ben:silent:
vay be neymişim ben ya :cyclopsan
tbk_1980 beni sen desperadostla karıştırdın sanırım:)

noluyor yahu iyice hatlar karıştı sanırım :queen:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
şarkı mı söyledim ben:silent:
vay be neymişim ben ya :cyclopsan
tbk_1980 beni sen desperadostla karıştırdın sanırım:)

noluyor yahu iyice hatlar karıştı sanırım :queen:
valla bende diyorum alla alla bi şarkıcı varda benim'mi haberim yok inceden kıllan'dım:mrgreen:tbk_1980 benim dimi o:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
morrigan
Bizden habersiz şarkı mı söyledin bakim ::sas:::sunny:::alkiis::

bizden saklı saklı sarkı söylemiş haberimiz yok birde güzel sesi varmiş birde güzel gitar calarmış ama bizden saklıyor meşşur olurum falan sonra bizimle görüşmemek zorunda kalır (biz motrcu )serseri takımıyizya ozaman kılası sarsılır :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Eveet sıra geldi benim fotolara :)

Yola çıkıyoruz..

img0779copysy2.jpg


Cuma günü saat 13 00 suları, ümmet abiyle muhabbetteyiz.

img0790copymd4.jpg


Yalova sahil, Komtanım dinleniyo..

img0802copyoo9.jpg


Tüm gün aradığımız teflon-tencere ikilisini bulduk. :)

img0806copypg9.jpg


Cumartesi günü MT gurubunun gelmesini bekliyoruzz.

img0809copyhw8.jpg


Erhan Bu sana abicim :)

img0811copyii9.jpg


Veee karşınızdaa MT gurubuu..

img0815copyrw7.jpg


Çınarcık sahilden.

img0818copylq2.jpg


Bay bora o masaları ben söyledim de çektiler ama :mrgreen:

img0829copymb7.jpg


Canım kardeşim ümit (tencere olur kendisi)

img0830copyqk5.jpg


Ümitten bi istikbal göklerdedir bakışı :mrgreen:

img0836copykn4.jpg


vee çınarcıktan manzaralar..

img0843copyni3.jpg


img0849copymu8.jpg


img0855copyfv6.jpg



Herkesin de dediği gibi organizasyon çok iyi olmasada, dostlarla beraber olmak çok güzeldi. Bizlere evlerini açan ümit ve yakupa , ayrıca bana katlanan gürkan bora ve eşi esraya teşekkürlerimi borç bilirim :mrgreen:

Ah be ümit güzide insan EHO abimizin fotoğrafını çekmeyi unutmuşuz, nası yaptık böyle bi hatayı :) Bu arada baybora hala kavrayamadı komşu işini , şaşkın şaşkın komşu dediğiniz bu mu diyo :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
şarkı mı söyledim ben:silent:
vay be neymişim ben ya :cyclopsan
tbk_1980 beni sen desperadostla karıştırdın sanırım:)

noluyor yahu iyice hatlar karıştı sanırım :queen:

Biri bana anlatsın tarif edeceğim:1-görkemlerin yanında
2-Alewkızılı saçları olan
3-Şebnem sewgimi orada azdıracak kadar yorum ses sahibi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Güzel bir haftasonu oldu katılan herkese teşekkürler. Festival biraz etkisizdi ama MT üyeleri bir araya gelerek çok iyi vakit geçirdik. Umarım yetkililer eksiklerini görür ve bir sonraki festivalde sorunları çözerler. Yinede büyük bir emek harcanmış motosiklet tutkunlarını bir araya getirmeye çalıştılar.

Gidiş dönüş yolculuğumuz keyifli geçti. Dönüş yolunda iki dakika grubu yanlız bırakınca yanlış yola sapıp Bursa üzerinden aktarmalı gelmeye çalıştılar ama geçte olsa yanlış yoldan gittiklerini fark etmişler. :p

Ayrıca aramıza yeni katılan arkadaşlar tekrar hoşgeldiniz. Bu tarz gezileri en kısa zamanda tekrarlayalım.

Görüşmek üzere.

Saygılar



Yeni şarkı güzel olmuş eline sağlık Ogün abicim :cat:

bizde bu geziyi tertiplediginiz için size teşekkür ederiz uzun zamandir böyle güzel bir hafta sonu gecirmedim herkese herşey için teşekkür ederim bütün mt yönetimine ayrıca teşekkür ederim bu gezilerin devamını bekliyorum......
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet arkadaşlar eğlence tüm hızıyla devam ediyor!!!

:cherry:


Vay be morry sen neymişin... Eee ne zaman başlıyoruz kayıtlara... Sahilde konuşmuştuk detayları
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Konuyu Toplam 20 üye okuyor. (17 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
bu 3 misafirler dün gece metehandro'yu cizen 3 lümü:queen:hatlar iyice karışsın bari:queen:morrigan sana uyuz oldum kardeş:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst