2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Bülent naptın kızı boğmaya ramak kalmış :mrgreen: :queen: :queen:

resim040kv6nk1.jpg

ya sorma bir tane cekiyorum o güzel degil baska birtane bu güzel degil bende hepsini atım internete artık ki kimi doverse
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Girişte aldıkları 10 YTL ne içindi onu da anlamış değilim. Odalar Yalova halkında verdikleri fiyatın üzerindeydi, o kadar festival yapıyorsun bari indirim ayarla değil mi...

bu arada oda fiyatları konusunda ve giriş ücreti konusunda söylediklerine aynen katılıyorum kardeşim...biz resepsiyon'da rezervasyonları yaptırırken oranın yerlisi bi teyze 30 ytl'ye oda tuttuğundan bahsetmiş...bu bizi gerçekten çok üzdü...motorsever olduğunu düşündüğümüz dostlarımızın bize bu konuda indirip bile yapması beklenirken bu yaptıkları bizleri düşündürür cinstendi...

ya sorma bir tane cekiyorum o güzel degil baska birtane bu güzel degil bende hepsini atım internete artık ki kimi doverse

halis abi ne yaptın yaktın bizi...:pale: hele o suratımın bi şekil olduğu resim var akşam plajda bana acıyıp bari onu koymasaydın...:mrgreen: :p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Yalova'da muhteşem ötesi vakit geçirmemde emeği olan; Yakup , Mert, Gürkan, Baybora, Esra, Serkan, Görkem, Halis Abi, Çiçek, Ümmet Abi, Discordian ve Mehmet Ali' ye sonsuz teşekkürler... Muhabbet o kadar güzeldi ki organizasyonun eksikliğini farketmedim bile.. Motofest 2007 de süprizler hiç bitmedi.. Havai fişek şovunu izleyebilecek kadar uzun yaşadım..

Organizasyonda ve muhabbette emeği geçen herkese teşekkür ettikten sonra Festivalin ışıltısı EHO'ya en içten ve en özel duygularla selam gönderiyorum.. Seni tanımak festivalden çok daha önemliydi.. Seni asla unutmayacağız EHO... Büyük insan EHO..

Yolu tesadüfen Yalova-Çınarcık tarafına düşen arkadaşlar yardıma ihtiyacınız olduğunda EHO size yardım için hazır bekliyor olucak..

Ben ona dargındım ama Görkem'in uyarısı üzerine "Festivalin Acı Verici Yüzü" olarak zihnime işlenmiş olan Komşu Kızı'na da buruk bi teşekkür gönderiyorum.. Kendisi için sabah akşam endişe etmekten kendimi alkole verdim oralarda.. Gece yarısı dama düşen Çam Kozalakları ise kalbime saplanmış hançer tadındaydı.. Ben bunları unutamam..

( Sabahın 05:30 una kadar bana eşlik edip uyumayan :pr: Gürkan ve Mert'e bu hatırlatma üzerine ekstra teşekkürler.. Allahınızdan bulun.. )
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542

Yerim ben onu :p .........

Görkem'in başına gelen üzücü olay da hiç olmasaydı.

Boşver abi olacağı varmış... Moral bozmaya deymez. :)

Bu arada feribot yolunda en önde giderken sağda durup el sallayacağım diye beklerken onca motor nereye kayboldunuz ya...:silent:
Bir elim kornada, bir elim havada beklerken sadece Skull ve boy geçti karşımdan.:p

Bursada kebap yiyip döndük ondandır :p

Tencere
Kmsu kızına tesekkür yok mu?
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güzel bir haftasonu oldu katılan herkese teşekkürler. Festival biraz etkisizdi ama MT üyeleri bir araya gelerek çok iyi vakit geçirdik. Umarım yetkililer eksiklerini görür ve bir sonraki festivalde sorunları çözerler. Yinede büyük bir emek harcanmış motosiklet tutkunlarını bir araya getirmeye çalıştılar.

Gidiş dönüş yolculuğumuz keyifli geçti. Dönüş yolunda iki dakika grubu yanlız bırakınca yanlış yola sapıp Bursa üzerinden aktarmalı gelmeye çalıştılar ama geçte olsa yanlış yoldan gittiklerini fark etmişler. :p

Ayrıca aramıza yeni katılan arkadaşlar tekrar hoşgeldiniz. Bu tarz gezileri en kısa zamanda tekrarlayalım.

Görüşmek üzere.

Saygılar

arkaşlar konser resmimiz yokmu:)

Yeni şarkı güzel olmuş eline sağlık Ogün abicim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Yalova'da muhteşem ötesi vakit geçirmemde emeği olan; Yakup , Mert, Gürkan, Baybora, Esra, Serkan, Görkem, Halis Abi, Çiçek, Ümmet Abi, Discordian ve Mehmet Ali' ye sonsuz teşekkürler... Muhabbet o kadar güzeldi ki organizasyonun eksikliğini farketmedim bile.. Motofest 2007 de süprizler hiç bitmedi.. Havai fişek şovunu izleyebilecek kadar uzun yaşadım..
ümit, biz de sayenizde çok eğlendik. doyulmaz muhabbetiniz için teşekkürler. gece kalamadım maalesef, daha da eğlenirdik eminim ki. başka sefere inşallah :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Organizasyonun kötülüğüne rağmen eğlencili geçen bir haftasonu oldu benim için.
bunlar da benim makineden çıkan bir kaç foto;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

Kadıköy;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

Hayalet sürücü ve artçısı;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

eskihisar feribotu;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

kamp alanı;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13


Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

muhabbeti geçen choppercılar(merak edenlere:p);

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

Ümmet abi terfi etti;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

çınarcıkta güzel bir akşam yemeği;

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13


Shot with DSC-H2 at 2007-08-13

teyze...yorumsuz

Shot with DSC-H2 at 2007-08-13


Shot with DSC-H2 at 2007-08-13


Shot with DSC-H2 at 2007-08-13
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Küçük motoru ile Türkiye'yi dolaşan Silah1
dsc01651ua7.jpg


dsc01652xm6.jpg


dsc01653mj8.jpg


morrigan
dsc01654rw4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bursada kebap yiyip döndük ondandır :p


Bursa'ya geldiniz mi cidden insan bi haber verir yahu:pale:

morrigan hells angel mc world üyeleri hepsi bir arada olunca o kadar da iri durmuyorlar arasına görkem'i sıkıştırmak gerekli:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

bu arada bi tane custom cruiser var orada siyah...Bursa motorcularından olması gerekiyor vn1500...Çok güzel bir motor ayrıca satılık da olması gerekiyor...gerekiyor da gerekiyor işte:mrgreen:
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@ELINT
boy senin meşhur olmaya ihtiyacın mı var
Meşur olmaya ihtiyacım yok da MT grubuyla da birkaç fotomuz olsa güzel olurdu :)

@morrigan
sizin hızınıza yetişsek çekecektik
Yahu bütün gezi boyunca sizin hızınıza ayak uydurmaktan dolayı 100 C derecenin altını görmedim ve hep fan açtım. Dönüşte bir arkadaşın dükkanına uğrayıp alasmaldık dedim, sizi yakalamak için 260-270 bastık ama siz Bursa'ya İskender yemeye gitmişsiniz :mrgreen: Yolda Erhan'ı yakaladım, feribota kadar da sizi göremedik. Feribottan indikten sonra da Erhan ile TEM'e girdik ve gazladık. Onun dışında hızlı sürmedim. Kamp alanında da çekmemişsiniz yaaw!
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
@ELINT

Meşur olmaya ihtiyacım yok da MT grubuyla da birkaç fotomuz olsa güzel olurdu :)

Hocam Asil üye Tencere ile yanyana fotoğrafın var bu bile yetmeli.. Olmuyo ama.. :p Gazlarken çekemediklerinden , seleserpe yayılmışken yakalamışlar..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ultraukala
Gelsek haberin olmaz mı hiç :cherry: Zaten gelemezdim motordaki son kalan benzine gözümü dikmiş eve dönmeye çalışıyordum :p:cherry:


+200km en fazla cbf150'ye pek fazla etki etmez zannedersem:cherry:

Üzülmüştüm ya geldiniz de habersiz gittiniz die...:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Güzel bir haftasonu oldu katılan herkese teşekkürler. Festival biraz etkisizdi ama MT üyeleri bir araya gelerek çok iyi vakit geçirdik. Umarım yetkililer eksiklerini görür ve bir sonraki festivalde sorunları çözerler. Yinede büyük bir emek harcanmış motosiklet tutkunlarını bir araya getirmeye çalıştılar.

Gidiş dönüş yolculuğumuz keyifli geçti. Dönüş yolunda iki dakika grubu yanlız bırakınca yanlış yola sapıp Bursa üzerinden aktarmalı gelmeye çalıştılar ama geçte olsa yanlış yoldan gittiklerini fark etmişler. :p

Ayrıca aramıza yeni katılan arkadaşlar tekrar hoşgeldiniz. Bu tarz gezileri en kısa zamanda tekrarlayalım.

Görüşmek üzere.

Saygılar



Yeni şarkı güzel olmuş eline sağlık Ogün abicim :cat:

canlar sizi seviyorum :)fotolar ve benim için anlamı büyük yazınız için teşekkür ederim silah1:rendeer: karşımda sizleri görmek beni çok onurlandır'dı herkeze tek tek sevgilerimi yolluyorum .
erhan'ım sağol öpüyorum sizler bizler için herşey:wiinkk:

aşarlar hep yolları
sevdanın tutkunları
yağmurları çamurları
rüzgarın çocukları

yarım kalmış aşk'ları
yollar'dır umutları
sıkıdır dostlukları
rüzgarın çocukları

rüzgarın çocukları sakarya'da
rüzgarın çocukları bursa'da
rüzgarın çocukları ankara'da
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunları

rüzgarın çocukları marmok'da
rüzgarın çocukları emok'da
rüzgarın çocukları yalova'da
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunları

rüzgarın çocukları ege'de
rüzgarın çocukları karadeniz'de
rüzgarın çocukları heryer'de
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunları
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunlarıı

desperadost(ogün bülent)

Rüzgarın çocukları sizleri seviyorum..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst