torento_1987 Katılım 9 Haz 2007 Mesajlar 695 10 Ağu 2007 Konu Yazar #1 bugün itibariyle cbf 150 sahibiyim.. çok hoş bi motor. ne diyelim allah utandırmaSın..
eczaci101 Katılım 22 May 2003 Mesajlar 654 10 Ağu 2007 #2 Hani resim ; Allah kazadan beladan korusun ; Maşallah...
mhrrmkpnr Katılım 16 Nis 2007 Mesajlar 1,968 10 Ağu 2007 #3 hayırlı olsun arkadaşım allah kaza bela göstermesin:rendeer:
fatih pala Katılım 30 Nis 2007 Mesajlar 54 10 Ağu 2007 #4 Hayırlı olsun kardeş.Allah kazasız belasız bindirmek nasip etsin.Örnek bir motorcu olman dileğiyle..
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 10 Ağu 2007 #6 Hayırlı olsun Kazasız belasız bol km'ler.. :rendeer:
gulumseee Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 90 10 Ağu 2007 #7 hayırlı olsun... kazasız, belasız, eziyetsiz, bol rüzgarlı, bol keyifli sürüşler......:cat:
Syriana Katılım 6 Nis 2005 Mesajlar 2,252 10 Ağu 2007 #8 hayırlı olsun...kazasız belasız kullanasın...
motopirate Katılım 7 Nis 2007 Mesajlar 637 10 Ağu 2007 #10 al bağalım sanga hayırlı ossun gardaş. bu arada eleman offline görünüyo.sanırım tekeri döndürüyodur şimdi.
al bağalım sanga hayırlı ossun gardaş. bu arada eleman offline görünüyo.sanırım tekeri döndürüyodur şimdi.
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 10 Ağu 2007 #12 kardeşim hayırLı uğuRLu olsun kazasız sürüşler
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 10 Ağu 2007 #13 Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
babaçi Katılım 14 Eyl 2006 Mesajlar 5,631 10 Ağu 2007 #14 hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer:
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 10 Ağu 2007 #16 grenajın asfalt görmesin hayırlı olsun dostum
Tutkun22 Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 563 10 Ağu 2007 #17 hyrlı olsun kazasız belasız nice 100 bin km lere
black_dog_rr Katılım 6 Mar 2007 Mesajlar 565 10 Ağu 2007 #19 hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
S st_erdogan Katılım 22 Mar 2005 Mesajlar 1,096 10 Ağu 2007 #20 E hayırlı olsun tabii. Kazasız belasız dikkatli kullan. :cat: