yeni motor aldım hayırlı olsun yok mu??

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bugün itibariyle cbf 150 sahibiyim.. çok hoş bi motor. ne diyelim allah utandırmaSın..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
Hayırlı olsun kardeş.Allah kazasız belasız bindirmek nasip etsin.Örnek bir motorcu olman dileğiyle..
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
hayırlı olsun... kazasız, belasız, eziyetsiz, bol rüzgarlı, bol keyifli sürüşler......:cat:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
al bağalım sanga hayırlı ossun gardaş.
bu arada eleman offline görünüyo.sanırım tekeri döndürüyodur şimdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst