[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
yeni,yine,yeniden eskteyim

arkadaşlar ehliyetleriniz hayırlı olsun.kazasızbelasız inşallah...

cüneyt abi naaptın ne ettin?? motor ne durumda??
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
arkadaşlar herkese ii geceler.İsmail abim XT nin zinciri koparttırmış nası becerdiyse artıkın:silent:benden topiğe yazmamı istedi.
Umut pire gibisin walla bi bakmışın orda bi bakmışın burda:p
Gez iyi güzelde aman dikkatli ol arkadaşım yollar kasap dolu.geçen gün bi tanesi tepeme çıkayazdı aman dikkat herkes dikkatli olsun bu aralar havalar da berbat bi şekilde sıcak oluyo mayışmamak lazım motor üzerinde demi:wiinkk:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
arkadaşlar herkese ii geceler.İsmail abim XT nin zinciri koparttırmış nası becerdiyse artıkın:silent:benden topiğe yazmamı istedi.

Dün söyledim ben ona zinciri yağla kopacak bugün yarın diye ama beni dinlemedi yağlı hali bu filan dedi sonuçda kopmuş belli birşey kopacağı arkadaşlar sıcak havalarda özellikle zincir yağını kontrol etmeyi unutmayın bir arkadaşımla kütahya ılıcalarına giderken 5km. kala zincir koptu ders oldu sık sık yağlıyorum artık
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İsmail geçmiş olsun. :pale: Motorun en kısa zamanda tekrar yollara dönmesi dileğiyle... :cat:

---

Gruba yeni bir CBF 150' mi katılıyor? :cherry:

Reklamlardan sonra... :p

---
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
3.jpg


:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bugün saat 15:30 itibariyle cbf150 katılıyor viper 1 :p allah herkese nasip etsin.. seyhan 100 den sonra cbf 150 bakalım nasıl bi alet.. ?? görüşmek üzere ..
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar pazar günü mt erayes ile birlikte. musaözü ne gitmeyi düşünüyoruz .. gelmek isteyen var sa . saat 18:30 da gar ın önündeki çay bahçesinde buluşalım.. benim plaka işlerim p.tesi ye olacağı için eray ın caracal ıyla gidiyoruz... görüşmek üzere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamunaleyküm ahalinasılsınız P U C H M O R T


ismi senın yaptıgın sımdı...
nerde gorulmus sahıbınden habersız motor satıldıgı..
hemde sattım onu haberın wardı aferın walla...ınsan en azından telefonla soyler satıyom ıstıyen war dıye..ne dıyım daha bu saatten sonra.. cok ıyı halt ettın..
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
torento hayırlı olması dileğimle,kaza bela görmemen isteğiyle hayırlı olsun.eray leke nasıl leke? ayakkabı izimi?eğer öle ise çıkması kolay onun.egsoz hafif sıcakken deterjanlı bulaşık süngerinin sert tarafı(yeşilmi mavimi her ne ise)ile hafif hafif temizle.baktın olmuo biraz bastır.çıkacaktır ama lekenin nasıl bişi olduğunu bilemediğim için bişi diemicem tam olarak.


bu arada pazar günü ismail abi(oldcityboy)nin düğünü var.biz orda olucaz.sizde gelin
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ismi senın yaptıgın sımdı...
nerde gorulmus sahıbınden habersız motor satıldıgı..
hemde sattım onu haberın wardı aferın walla...ınsan en azından telefonla soyler satıyom ıstıyen war dıye..ne dıyım daha bu saatten sonra.. cok ıyı halt ettın..

ne iş yaw bizde anlayalım meseleyi??
sahibinden habersiz bir motor satma olayı görüyorum sanki:farao:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
umut utu öncelikle ii dileklrin için teşekkür ederim..
düğün nerde bilmiyoruz ki.. ayrıca gündüz se gelemeyiz eray da bende çalışıoruz...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Valla eren bence sen o avatarın altındaki motosikleti:bölümünü ben gibi boş bırak şimdididen 2mizede hayırlı uğurlu olsun :cat:


Not:30 iş günü içerisinde alınmayan maldan servisimiz sorumlu değildir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru yaptındamı alcaktım SERVISTEN ??? bıraktıgımdan berı 50 kere soyledım alalım parcaları toplıyalım dıye... su yaptıgın yuzunden karakola gıtsem mahkemelık oluruz kaldıkı ruhsat sahıbı gıtmeyıde dusunuyo.haklıda adam...sen hala dalgasındasın ısın...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst