Başrolde Yine Honda ACTIVA...Suçlu KİM...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
alp_tunay, hihi, kenan0014, mete_han+, asm, PIERzig, ooo7000



Pierzik ne zaman gittin de ne zaman girdin?..Az önce kordon da beraberdik.... Torbalıya nasıl gittin uçtun mu?...



Panda yavrusu şom ağzını hayra aç.....Devamını yazamıyom.......Anladı sen....

Bir süre ara ver ilgilenme bence motorla.... Paranoyadan kurtulana kadar....
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Abi moral bozmasana yeter ya. Yolda araba kazaları kamyon kazaları gördüm. İçinde heralde ölümlü kazalar da vardı. Yani hayat kaza dolu. Düşmeyen bir sürü motorcu tanıyorum. Kafayı bozmuşun sen bu aralar binme motora:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
alp_tunay
Abi hızlı şöförümdür :p Şaka bi yana hiç bi kırmızıya yakalanmadık:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Taksici yolcu indirip kafayı yola çıkardıktan sonra çocuk korkmuş olacakki motoru yatıırdı...motorda 2-3 metre gidip ataksinin arka lastiğine sertce vurdu...ön lastik öyle yamuldu zaten...sesi duyduğumda motor yerden bowlıng topu gibi ilerliyordu..bir yayayada çarpabilirdi...Allah koruyor bizi valla beyler...bu ara öyle paranoya yapmaya başladımki...kaza yapacağıma dair bi hsi var içimde...

kanka bu taksicilerin hepsi öyle...adamlar kasap gibi kullanıyo...sanki yolları babaları dedeleri satın almış .....ların...geçen ben anayoldayım solda arayoldan kavşaktan geliyo bi tanesi beni gördü ben ondan hızlıyım...ama dedin kesin bi dengesizlik yapar bu herif...geldi geldi bende geçiyorum nerdeyse 1-2 m kaldı kalmadı herif gaz kesmeden geçti önüme bende sert sıktım allahtan çok hızlı değildim öyle baktım arkasından bir güzel sülalesinin hatrını sordum sonra bastım gittim...eğitemezsin bu cücük beyinlileri...:pr:


yav ne bilem işte...gözüm toprağamı bakıyo ne...


ya kafayı ya gözü yada kaseyi yardırcaz bi yerde...manyadım biraz ben...psikooolojim bozuldu Allah çarpsın ya...eski tadım kalmadı...geçen patron beni Leventde indirdi...moturu almaya işyerine dönmek zorundayım tabi...neyse Leventden Metroya pindim...ne güzelmiş o günler be...gızlar falan çok bi güzelleşmiş...:mrgreen:hayat motorsuzda devam ediyormuş demekki...ama bu rahatlığımı düşündükce yok yok abi öleceğimi bilsem motorsuz yapamam ben...:p

psikolojisi bozulan sadece sen değilsin kardeşim aşşağı yukarı hepimiz paranoya olduk artık...bir arkadaşımızında açtığı başlıkta dediği gibi arkamızı sağımızı solumuzu kontrol etmekten önümüze bakamıcaz yeminle...yolda giderken herkesten her an bi dengesizlik bekliyorum doğrusu...ne olucak bu halimiz bilmemki...:pale::pale::pale:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Mete abi hazır pisikilojin bozukken motoru bana bıraksana bi hafta :p Hem iyi gelir belki motorsuzluk :) Ayrı kalınca bi hafta değerini anlarsın hem CıBıF'ının :pr: Hem benim evde kapalı garaj da var :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi hazır pisikilojin bozukken motoru bana bıraksana bi hafta :p Hem iyi gelir belki motorsuzluk :) Ayrı kalınca bi hafta değerini anlarsın hem CıBıF'ının :pr: Hem benim evde kapalı garaj da var :cherry:

ama haksızlıııkkk buuuu.................................:p

kütükcüm 3 le 1 in hikayesini bilirmisin...3/1:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ama haksızlıııkkk buuuu.................................:p

kütükcüm 3 le 1 in hikayesini bilirmisin...3/1:p



Ben senin yerinde olsam kapatırım kütüğün garajına moturu.....:p:p:pÇocuk arasıra bakar yoklar....:p:p:pDaha sağlam garajmı bulcan....:p:p:p:p
Hem kafanı toplarsın bu arada....:p:p


Tabi ist mt gezi topiclerini kaçırma....Fıratı mutlaka yakalarsın....:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben senin yerinde olsam kapatırım kütüğün garajına moturu.....:p:p:pÇocuk arasıra bakar yoklar....:p:p:pDaha sağlam garajmı bulcan....:p:p:p:p
Hem kafanı toplarsın bu arada....:p:p


Tabi ist mt gezi topiclerini kaçırma....Fıratı mutlaka yakalarsın....:queen::queen::queen:

satmıyooom lennnnnnnn....varmı itirazı olan...Allahımıza pin şükür moturumuz var ondanda olmayak...:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sat demiyok la..... Biraz ara ver...Kütüğe bırak.... Sevinsin alem....:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aman metehan abi kendine dikkat et seni sevenler çok burda haberin olsunnn o nasıl laf öyle hiç olmadı böyle hem senin kızın var dimi abii dünyadaki tek dikili fidanın allah bağışlasın abim ama bugünlerde yazdıkların motorla ilgili kafanda ihtilaf olduğunu düşündürdü bana

bu arada çok dikkat etmek lazımm kazaların en önemli etkenlerinden biri kendine fazla güvenmek olduğunu biliyormuydunuz ben on yıldır araba kullanıyorum geçen hafta acemi adamın kaza yapmayacağı yerde kaza yaptım indirdim tamponu farı valla
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şimdi paket servisleri yapanlar çocuk ,cahil değil ekmek davasımda olanlardır.
ama dengesiz ve korumasız motor sürdükleri için hepimiz sevmeyiz onları keşke onlarda motorcu gibi biliçli bir şekilde sürselerdi çok farklı olurdu herşey.13 yaşında illahide motor sürüyo çocuk gibi şeylerde bence çok doğru değil niyemi 18 yaşında ehliyeti alıpta sürmek var bide çocukluktan sürmek varrr.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sat demiyok la..... Biraz ara ver...Kütüğe bırak.... Sevinsin alem....:p

sen hurdalarından birini versen...garajda çürüyenlerden...ama garajında yoktur İzmirde Allah bilir...50 M2...1+1...:p



aman metehan abi kendine dikkat et seni sevenler çok burda haberin olsunnn o nasıl laf öyle hiç olmadı böyle hem senin kızın var dimi abii dünyadaki tek dikili fidanın allah bağışlasın abim ama bugünlerde yazdıkların motorla ilgili kafanda ihtilaf olduğunu düşündürdü bana

bu arada çok dikkat etmek lazımm kazaların en önemli etkenlerinden biri kendine fazla güvenmek olduğunu biliyormuydunuz ben on yıldır araba kullanıyorum geçen hafta acemi adamın kaza yapmayacağı yerde kaza yaptım indirdim tamponu farı valla

sanada geçmiş olsun...yav panik atak gibi bir duygu geliyor bazen...bütün arabalar beni ezecek çarpıcakmış gibi geliyor...sağa çekiyorum...tüm arabalara psikopat gözüyle bakıyorum...sıyırıyom galiba...:queen:
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok şükür işyerim, motoru veriyor, istediğim zaman bakıma götürüyorum eksiği varsa yaptırıyorum şirket faturayı ödüyor, rakam ne olursa olsun ödüyor..
ssk lı olarak çalışıyorum, primlerim kesinlikle ödeniyor, motosiklet için herşeyin en iyisini alıyor, nolan kask, reviti yağmurluk ve elbise, ufo marka dizlikler v.b imkanlarım var, taşıtmatik var, her istediğim yerde istediğim zaman depo full.. günde 10 saatten fazla çalışırsam +mesai oluyor, böyle bir işe girene kadar baya uğraşmıştım ama değdi, keşke heryer böyle olsa diyorum ama heryer holding değil
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen hurdalarından birini versen...garajda çürüyenlerden...ama garajında yoktur İzmirde Allah bilir...50 M2...1+1...:p





:



Burda evler kocaman olm....150 mt2...... Hele evin altındaki garajımı sorma....150 m2 garajım var...Hemide kapalı....Senin için özel resim çekicem la.....

Forrap a sor........:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
parada vermiyon ...utanmıyonmu lan içgüveysi ipna....besleme damat...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne biliyon la para vermediğimi?...... Öpücükmü veriyoz biz.....:wiinkk:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Alp abi yerin yoksa bize bırak, senin motora da gözüm gibi bakarım, cilasını temizliğini eksik etmem :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alp abi yerin yoksa bize bırak, senin motora da gözüm gibi bakarım, cilasını temizliğini eksik etmem :cherry:

Anam izmirde olsan bırakırdım....Vaah vah.....:salut::salut: Bu kardeşimiz motor hasretiyle yanarken sen orda keyif çat Fürek...:pr::pr:


Fürekliğe sığarmı len...........:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok şükür işyerim, motoru veriyor, istediğim zaman bakıma götürüyorum eksiği varsa yaptırıyorum şirket faturayı ödüyor, rakam ne olursa olsun ödüyor..
ssk lı olarak çalışıyorum, primlerim kesinlikle ödeniyor, motosiklet için herşeyin en iyisini alıyor, nolan kask, reviti yağmurluk ve elbise, ufo marka dizlikler v.b imkanlarım var, taşıtmatik var, her istediğim yerde istediğim zaman depo full.. günde 10 saatten fazla çalışırsam +mesai oluyor, böyle bir işe girene kadar baya uğraşmıştım ama değdi, keşke heryer böyle olsa diyorum ama heryer holding değil

inşallah aldığın para alınterinin karşılığıdır...normal şartlarda 1000-1250 ytl alman gerekiyor...girenler 650 alıyorsa ücret az...

Alp abi yerin yoksa bize bırak, senin motora da gözüm gibi bakarım, cilasını temizliğini eksik etmem :cherry:

alpcim Fıratın durumu benide üzüyor ama şartlar bu...ondan hepimiz nefret ediyoruz...Artcı olarak bile tahammül edemiyoruz...:p
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst