Başrolde Yine Honda ACTIVA...Suçlu KİM...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
inşallah aldığın para alınterinin karşılığıdır...normal şartlarda 1000-1250 ytl alman gerekiyor...girenler 650 alıyorsa ücret az...


Onlar paketçi kebapçı senin tabirinle.....

Depolar
650 falan veriyor............:cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bu ara öyle paranoya yapmaya başladımki...kaza yapacağıma dair bi hsi var içimde...

Paranoya iyidir... Tedbiri elden brakmamanı sağlar. Ama eğer paranoyanı kontrol edemez korkmaya başlarsan kaza yaparsın... Trafikte bir yandan dikkatli olup bütün akışı izlerken , diğer yandan soğukkanlı olmalısın Mete abi...


bir an küçük çekirge diye bitiresim geldi cümleyi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Onlar paketçi kebapçı senin tabirinle.....

Depolar
650 falan veriyor............:cat::cat::cat:


asıl en düşük alan onlar...bi pok bilmiyon be öle yazıyon...o paraları kuryeler alır...%50 cilerde o civarı bazen geçer...

Paranoya iyidir... Tedbiri elden brakmamanı sağlar. Ama eğer paranoyanı kontrol edemez korkmaya başlarsan kaza yaparsın... Trafikte bir yandan dikkatli olup bütün akışı izlerken , diğer yandan soğukkanlı olmalısın Mete abi...


bu kadar negatif düşünceden sonra bi kaza yakışır bana....:queen:
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
motosiklet kurs fiyatlarından haberi olan varmı? nasıl gitsin bu çocuklar o kurslara? zaten o kursa gidecek parası olsa o pizzacıda köfteci de çalışmazdı. demekki neymiş köfteci ile pizzacı patronlarda himnlik varmış.
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
25
Motosiklet terörü ile ilgili köşe yazısı yazan sayın Yurtsan Atakan bu haberi bana link olarak yolladı arkadaşlar.Ben kendisine genelleme yaparak yanlış yaptıgını yazmıştım.Bu haberdeki kişilerle kurallara uyan,korumalarıyla seyahat eden sürücüleri ayırması gerektigini anlatmıştım..Gelen cevapta "siz azınlıksınız maalesef" dedi kendisi..Eğer siz kurallara uyuyorsanız gocunmanıza gerek yok yarası olan gocunur diye de eklemiş..Bu tip haberleri gorunce kendisine bazı konularda hak veriyorum fakat yine de bu gibi insanlarla azınlık diye tabir ettiği kurallara uyan motosikletçileri ayırması gerekirdi diye düşünüyorum..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Motosiklet terörü ile ilgili köşe yazısı yazan sayın Yurtsan Atakan bu haberi bana link olarak yolladı arkadaşlar...


OOoo Yurtsan Abi sağolsun alakalı bu konularla...:rendeer:


Ben içinizdeki İRLANDALIYIM.....:queen:tekrar yazıyorum...kendisi haklıdır...:bounce:herkes elini taşın altına sokarsa anlar...ama eleştirmek en kolayı...özeleştiri yapmadan atıp tutmak en kolayı...:pale:

Motosiklet terörü ile ilgili köşe yazısı yazan sayın Yurtsan Atakan bu haberi bana link olarak yolladı arkadaşlar.Ben kendisine genelleme yaparak yanlış yaptıgını yazmıştım.Bu haberdeki kişilerle kurallara uyan,korumalarıyla seyahat eden sürücüleri ayırması gerektigini anlatmıştım..Gelen cevapta "siz azınlıksınız maalesef" dedi kendisi..Eğer siz kurallara uyuyorsanız gocunmanıza gerek yok yarası olan gocunur diye de eklemiş..Bu tip haberleri gorunce kendisine bazı konularda hak veriyorum fakat yine de bu gibi insanlarla azınlık diye tabir ettiği kurallara uyan motosikletçileri ayırması gerekirdi diye düşünüyorum..



bu arada bu bir haber değil...benim paylaşımımdır...:p:bounce:

lütfen kaynak belirtelim...

Kaynak...BEN..egoyu bastım iyice...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
2
Ve işte başrollerde yine METE-HAN

Bu Yurtsan ATAKAN isimli hürriyet gazetesi yazarı bir yazısında şöyle yazdı..;

Caddelerde motorcu terörü

Sabah gazetesinin kapağında bir fotoğraf.
Gazetenin muhabiri Nurdeniz Kutsal, Dünya Supersport Motorsiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu’nun arkasında motosikletle hız yapıyorlar.

İkisi de kasksız.
Fotoğraf tam da gençleri özendirecek türden. Herkesin imrendiği, gıpta ettiği Dünya Şampiyonu bir genç motosiklette, arkasında ise genç ve alımlı bir kız. Asi ruhlu genç ekek ve özgürlüğünü ilan etmiş genç kız imajı çizilmek istenmiş mizansen fotoğrafta.

Tevekkeli değil motorcular caddelerde terör estiriyor, neredeyse her gün bir motosikletçi kazada ölüyor.
Kelle koltukta, Allah’a emanet gittiğimiz trafikte bir de motorsikletliler çıktı başımıza.

Hiçbir kurala uymuyorlar, deli gibi motosiklet kullanıyorlar.
Kask takmıyorlar. Kendi kask takıp, arkasına aldığı arkadaşını kasksız bırakacak kadar bencilleri de var.

Yavaş ilerleyen trafikte, araçlar arasında slalom yapıyorlar. Duran trafikte, her an birisinin kapı açma riskine rağmen araçlarla kaldırım arasında süratle yol alıyorlar. Sokaklara ters yönden girip, otomobillerle burun buruna geliyorlar. Trafikte her türlü terörü estiriyorlar çünkü trafik polisi bunları denetlemiyor. Ceza kesmiyor. Uyarmıyor.
Ve üstüne üstlük gençleri motorsiklete kasksız binmeye özendiren Sabah gibi gazeteler de çıkıyor.

Kapağında gençleri kasksız motosiklet kullanmaya özendirecek kadar sorumsuz davranabilen Sabah, birkaç gün geçmez acı bir motosiklet kazasının haberini "kask takmadı öldü" diye haber de yapar utanmadan.

Yurtsan ATAKAN


Gazetede yayınlanan bu yazısından sonra birçok tepki e-maili gittiğine eminim kendisine bende bu işe yıllarını vermiş biri olarak bir e-mail attım kendilerine

( hurriyet ekibinede ek olarak yollanmıştır )

Yurtsan ATAKAN adlı yazarınızın 17 Ağustos 2007 tarihinde yayınlanan yazısında ''Caddelerde motorcu terörü'' başlığını kullandığını üzüntüyle okudum, hayatında hiçbir sosyallik yaşamamış insanlara bile motosiklet sevgisi aşılamaya çalışırken ve bu işi sevdirirken senelerini üniversitelerde harcamış, gazete binalarında sabahlamış, sosyal çevreye sahip bu yazara kim ne yapmıştıki bu kadar öfke ve nefretle söz ediyordu motorculardan..

Binlerce motorcu trafikte otomobil sürücülerinin kendilerini fark etmesi için çabalarken, eylemler yaparken hatta gazetelere dergilere ilanlar verirken bir yandanda her hafta bilinçsiz bir araç sürücüsünün çarparak öldürdüğü motorcu dostlarına göz yaşı döküyor.. Biz toplumu bu konuda eğitmeye çalışırken, saygılarını kazanmaya çalışırken en azından dikiz aynalarına bakıldığında bizler için bir kez daha bakılmasını dilerken Türkiye'nin en büyük gazetelerinde yazarlık yapan yüzbinlerce okuru olan bir yazar ''Caddelerde motorcu TERÖRÜ'' başlığını atıyor.. BEN TERÖRİST DEĞİLİM !! Ben kimmiyim ? Ben Sevgili yazarınız Yurtsan ATAKAN'ın belki doktoruyum belki komşusuyum, belki okul arkadaşıyım, belki dostuyum belkide akrabasıyım Ben BU ÜLKENİN BİR VATANDAŞIYIM..

Kendi özgür irademi kullanarak ve yıllarca emek harcayıp alın terim ile aldığım motorumla caddede gezmeyi seviyorum, ben İstanbul'un en güzel renklerinden birisiyim. Siz evlerinizde patlamış mısırlarınızı yerken ben her akşam hayatın bilinmeyenlerine yolculuk yapıyorum, ben alırken onlarca vergi,ötv,kdv sini ödediğim motorumla trafikde 10 otomobil sürücüsünden daha dikkatliyim ben canımı onlardan daha çok seviyorum, ben hayatın içinden birisiyim.BEN TERÖRİST DEĞİLİM..

Başka bir gazetenin haberini kötülemek için Türkiye'deki yüzbinlerce motorcuya TERÖRİST diyen, bu yetkiyi kendisinde bulan sevgili yazarınız Yurtsan ATAKAN dan bir özür alacaklı olduğumuzu düşünüyorum VE umuyorumki Yurtsan ATAKAN' ın da oğlu veya kızı bir gün motosiklete biner ve oda bizi daha iyi anlar.
Eren BAŞUSTA



Ben kendisinden güzel bir cevap en azından ''evet biraz abartmışım'' demesini beklerken kendisi bana cevap olarak şu anda mesaj yazdığım konunun linkini yollamış... Ne kadar üzücü, ne kadar düşündürücü... Ticari olarak kullanılan bir scooter ın hatasını bana örnek gösteriyor peki o zaman buyrun size bende bir iki küçük örnek göstereyim..

milliyet gazetesinde 2 motosiklet haberi..

Şimdi gelelim konunun detaylarına Hadi bu gazeteci yazıcak bişey bulamamış oturmuş bunları karalamış peki bu METE-HAN ? Açık konuşayım ben başka bir forumda bu METE-HAN isimli üye ile RACE makinalar hakkında yapmış olduğu garip, anlamsız mesajlarından ötürü tartışmıştım, kendisine o zamanda söyledim BENİ VEYA MOTOSİKLETÇİLERİ ELEŞTİREN ADAM ÖNCE İYİ BİR MOTOSİKLETÇİ OLUCAK, BİŞEYLERİ AŞMIŞ OLUCAKKİ BENİ ELEŞTİREBİLME HAKKINA SAHİP OLSUN.. Ama klasik olarak ve en karlı iş olan YALAKALIK işini çok iyi benimseyebilen bir yapıya sahip olduğundan bu konudada bunu uzman bir şekilde başarmış... Bir çok motosiklet sitesinden defalarca atılan, uzaklaştırmalar alan bu şahsın motosikletçiyim demesi bile tüylerimi diken diken ediyor biraz üstüne gidildiğindede hemen çocuklarının arkasına saklanabiliyor ''Ben babayım, ben çocuk sahibiyim vs vs'' Sevgili METE-HAN sen hiçbir zaman motosikletçi olamadın ve olamayacaksın motosiklet sürmeyi biliyor olman veya motosiklet sahibi olman seni motosikletçi yapmaz çünkü sende bu işin ruhu yok, bomboşsun bu konuda VE artık lütfen bizi yalnız bırak kapat bilgisayarını evine git ve çocuklarına zaman ayır...

YETER ARTIK; BEN BU ÜLKEDE BİR MOTOSİKLET KULLANICISIYIM, BU İŞİ SEVİYORUM. HAYATLARINDA HİÇBİR HAYALİ OLMAYAN BABALARININ ZORUYLA OKUDUKLARI ÜNİVERSİTELERDEN MEZUN OLARAK İŞ SAHİBİ OLAN, HAYATLARINDA KENDİLERİNE AİT HİÇBİR BAŞARIYA SAHİP OLMAYAN GÜVENSİZ,CESARETSİZ VE KİMLİKSİZ KİŞİLERİN BENİM VE SEVDİĞİM ŞEYLER HAKKINDA HİÇBİR HAKLARI VE BİLGİLERİ OLMADAN ELEŞTİRİ YAQPMASINDAN SIKILDIM ARTIK... HERKEZ LÜTFEN ÇAPINI BİLSİN, HERKEZ ÖNCE Bİ KENDİ HAYATINA BAKSIN.. LÜTFEN.....
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Anlaşılan herkese aynı kopyala/yapıştır cevabı göndermiş! Bu nasıl bir zihniyettir ki yarayı kaşıyarak, yakarak tedavi etmeyi marifet sayar merhem sürmeyi aklına bile getirmez... :farao:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bay yurtsan olayına hiç birşey yazmadım basın'dan arkadaşlarım'dan kendisi hakkın'da aldığım bilgiler'de (bu bende kalsın) hiç birşey yazmam yorum yapmamın anlamsız olduğunu inandım.
sadece kendisini araştırmaya ve yazmak için yazmamaya davet ediyorum
ha sen kimsin derse? bu şahıs veya forum arkadaşlarım beni yazdıklarımdan değil ürettiklerim'den' motosiklet'ci adına mücadelemden bilen bilir.
motosiklet'ci şarkılarım...
tv programlarım'da motosiklet'ci anlatımlarım...
ana okulu öğretmeni olmam vesilesiyle ana okulu öğrencilerime motosiklet'i motosiklet'ciyi anlatmam ...
birçok basından gazeteci'lerin hakkımda yazdığı yaptığı motosiklet'ci haberleri.
Evet benim gibi bu sektöre bu tutkunun insanlarına emek veren insanları sahip çıkan herkezi sevgiyle kucaklıyorum.
benim bu yolum'da tek başıma değildim hep sizler vardınız admin'ler mod'lar vardı motosiklet'ci gazeteciler vardı hep el elede devam edeceğiz
genç kardeşlerimizi ölüme terketmek istemiyor motosiklet'e bakışı değiştirmek istiyoruz .
bay yurtsan yazmış benim çok güldüğüm sevdiğim hanro'da onun çıkışını onaylamış!!!
handrom mete'cim seni seviyorum ama sana katılmıyorum!!!
yurtsan bey'den uzak dur çünkü o samimi değil objektif değil bunu sende biliyorsun sana kardeşin olarak son yazımı yolluyorum YA SEV YA TERKET
...................................işte bi gazeteci daha
Motosiklet kullanabilecek A2 ehliyetim yok ve henüz bir motosiklete de sahip değilim; ama artan trafik karşısında ufaktan ufaktan bir başlangıç yapmayı düşünenler arasındayım.

Ne var ki bu yaz önceki yıllara göre oldukça öne çıkan `kaza` haberleri nedeniyle birçok insan gibi ben de `acaba` demeye başladım. Nihayetinde İstanbul `da iri iri ciplerin, minibüslerin, otomobillerin arasında iki tekerlekli bir araç kullanmak sanıldığı kadar kolay değil. Birçok yanlış uygulama var; ana yollarda ve caddelerde bisikletin de içinde olabileceği iki tekerlekliler için ayrı bir yol yok. Bazı caddelerde yayalar için bile yeterli yol olmadığını düşününce bundan sonra da bisiklet yolu beklemek biraz lüks olacak.

Birçok sürücü için motosikletler henüz trafikte bir araç olarak algılanmıyor! Bazı motosiklet sürücüleri de iki tekerlekli bir araç üzerinde olmanın her yerde öncelikli olarak geçme üstünlüğü sağladığını düşünüyor! İşte bu iki düşünce tarzı nedeniyle on binlerce insanın büyük şehirlerde daha pratik olmasına rağmen motosiklete geçemediği ortaya çıkıyor.

Motosiklet konusuna ilgi duyanlar açısından geçtiğimiz günlerde biri iyi diğerleri kötü iki tür haberler vardı; Kenan Sofuoğlu , Supersport Dünya Şampiyonası `nda sezonun bitimine daha 3 yarış kala şampiyonluğunu ilan etti. Hanspree Ten Kate Honda takımı adına yarışan Sofuoğlu , böylece motor sporlarında dünya şampiyonu olan ilk Türk unvanını kazandı. Formula 1 yarışlarında, Dünya Ralli Şampiyonası ana takımlar klasmanında ve daha benzer otomobil sporu organizasyonlarında esamesi okunmayan Türkiye şimdi sessiz bir kahramanla motosiklet dünyasında `ben de varım ` demeye başladı. Bu başarı başka isimlerin de bu alanda kendini geliştirmesinde öncülük yapacak. Sofuoğlu `nun motosiklet tamircisi babasının dükkanında gizli gizli başladığı motosiklet sevdası genç yaşta zirveye çıkmasını ve haklı olarak başarısıyla gazetelerin sürmanşetlerini süslemesini sağladı.

Aynı hafta içinde gazetelerin sürmanşetinde yine bir motosiklet haberi vardı; ama bu kez bir başarı değil alkolle gelen bir hazin hikayeydi haber olan. Alkollü olarak motosikletin direksiyonuna geçen kurye arkasında oturan kız arkadaşını E-5 yolu üzerinde düşürdü. Genç kız ise hiçbir anne babanın görmek istemeyeceği bir şekilde hayata veda etti. Kazalar Türkiye için terörden daha fazla insan kaybı anlamına geliyor. Bir gün içerisinde 30-40 kilometre yol yaptığınızda birkaç maddi hasarlı kazayla karşı karşıya kalmanız içten bile değil. Son yıllarda trafiğe yoğun bir şekilde katılan motosikletler de artık bu kazaların bir parçası olmaya başladı.

Motosikletli kaza haberi bu yaz ilk kez gündeme gelmiyor; önce bir gazeteci, sonra bir motosiklet tutkunu doktor, İzmir Çeşme otobanında iki kişi, Edirne `de bir kişi, Manavgat `ta bir kişi öldü. Her ne kadar otomobilin aksine motosiklette çarpan ya da çarpılan taraf olmak çok fark etmese de olan kazalarda genellikle motosiklet çarpılan tarafa oluyor. Bir istatistik tutmadım ama çarpanların en az üçte biri alkollü. Yani, muhtemelen motosikleti görmüyor ya da tam olarak seçemiyor. Kask kullanmak önemli oranda güvenlik sağlasa da motosiklet kullananlar açısından en önemli konu, kontrol edilebilecek süratin üzerine asla çıkmamak olmalı. [email protected]
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ve işte başrollerde yine METE-HAN

Bu Yurtsan ATAKAN isimli hürriyet gazetesi yazarı bir yazısında şöyle yazdı..;

Caddelerde motorcu terörü

Sabah gazetesinin kapağında bir fotoğraf.
Gazetenin muhabiri Nurdeniz Kutsal, Dünya Supersport Motorsiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu’nun arkasında motosikletle hız yapıyorlar.

İkisi de kasksız.
Fotoğraf tam da gençleri özendirecek türden. Herkesin imrendiği, gıpta ettiği Dünya Şampiyonu bir genç motosiklette, arkasında ise genç ve alımlı bir kız. Asi ruhlu genç ekek ve özgürlüğünü ilan etmiş genç kız imajı çizilmek istenmiş mizansen fotoğrafta.

Tevekkeli değil motorcular caddelerde terör estiriyor, neredeyse her gün bir motosikletçi kazada ölüyor.
Kelle koltukta, Allah’a emanet gittiğimiz trafikte bir de motorsikletliler çıktı başımıza.

Hiçbir kurala uymuyorlar, deli gibi motosiklet kullanıyorlar.
Kask takmıyorlar. Kendi kask takıp, arkasına aldığı arkadaşını kasksız bırakacak kadar bencilleri de var.

Yavaş ilerleyen trafikte, araçlar arasında slalom yapıyorlar. Duran trafikte, her an birisinin kapı açma riskine rağmen araçlarla kaldırım arasında süratle yol alıyorlar. Sokaklara ters yönden girip, otomobillerle burun buruna geliyorlar. Trafikte her türlü terörü estiriyorlar çünkü trafik polisi bunları denetlemiyor. Ceza kesmiyor. Uyarmıyor.
Ve üstüne üstlük gençleri motorsiklete kasksız binmeye özendiren Sabah gibi gazeteler de çıkıyor.

Kapağında gençleri kasksız motosiklet kullanmaya özendirecek kadar sorumsuz davranabilen Sabah, birkaç gün geçmez acı bir motosiklet kazasının haberini "kask takmadı öldü" diye haber de yapar utanmadan.

Yurtsan ATAKAN


Gazetede yayınlanan bu yazısından sonra birçok tepki e-maili gittiğine eminim kendisine bende bu işe yıllarını vermiş biri olarak bir e-mail attım kendilerine

( hurriyet ekibinede ek olarak yollanmıştır )

Yurtsan ATAKAN adlı yazarınızın 17 Ağustos 2007 tarihinde yayınlanan yazısında ''Caddelerde motorcu terörü'' başlığını kullandığını üzüntüyle okudum, hayatında hiçbir sosyallik yaşamamış insanlara bile motosiklet sevgisi aşılamaya çalışırken ve bu işi sevdirirken senelerini üniversitelerde harcamış, gazete binalarında sabahlamış, sosyal çevreye sahip bu yazara kim ne yapmıştıki bu kadar öfke ve nefretle söz ediyordu motorculardan..

Binlerce motorcu trafikte otomobil sürücülerinin kendilerini fark etmesi için çabalarken, eylemler yaparken hatta gazetelere dergilere ilanlar verirken bir yandanda her hafta bilinçsiz bir araç sürücüsünün çarparak öldürdüğü motorcu dostlarına göz yaşı döküyor.. Biz toplumu bu konuda eğitmeye çalışırken, saygılarını kazanmaya çalışırken en azından dikiz aynalarına bakıldığında bizler için bir kez daha bakılmasını dilerken Türkiye'nin en büyük gazetelerinde yazarlık yapan yüzbinlerce okuru olan bir yazar ''Caddelerde motorcu TERÖRÜ'' başlığını atıyor.. BEN TERÖRİST DEĞİLİM !! Ben kimmiyim ? Ben Sevgili yazarınız Yurtsan ATAKAN'ın belki doktoruyum belki komşusuyum, belki okul arkadaşıyım, belki dostuyum belkide akrabasıyım Ben BU ÜLKENİN BİR VATANDAŞIYIM..

Kendi özgür irademi kullanarak ve yıllarca emek harcayıp alın terim ile aldığım motorumla caddede gezmeyi seviyorum, ben İstanbul'un en güzel renklerinden birisiyim. Siz evlerinizde patlamış mısırlarınızı yerken ben her akşam hayatın bilinmeyenlerine yolculuk yapıyorum, ben alırken onlarca vergi,ötv,kdv sini ödediğim motorumla trafikde 10 otomobil sürücüsünden daha dikkatliyim ben canımı onlardan daha çok seviyorum, ben hayatın içinden birisiyim.BEN TERÖRİST DEĞİLİM..

Başka bir gazetenin haberini kötülemek için Türkiye'deki yüzbinlerce motorcuya TERÖRİST diyen, bu yetkiyi kendisinde bulan sevgili yazarınız Yurtsan ATAKAN dan bir özür alacaklı olduğumuzu düşünüyorum VE umuyorumki Yurtsan ATAKAN' ın da oğlu veya kızı bir gün motosiklete biner ve oda bizi daha iyi anlar.
Eren BAŞUSTA



Ben kendisinden güzel bir cevap en azından ''evet biraz abartmışım'' demesini beklerken kendisi bana cevap olarak şu anda mesaj yazdığım konunun linkini yollamış... Ne kadar üzücü, ne kadar düşündürücü... Ticari olarak kullanılan bir scooter ın hatasını bana örnek gösteriyor peki o zaman buyrun size bende bir iki küçük örnek göstereyim..

milliyet gazetesinde 2 motosiklet haberi..

Şimdi gelelim konunun detaylarına Hadi bu gazeteci yazıcak bişey bulamamış oturmuş bunları karalamış peki bu METE-HAN ? Açık konuşayım ben başka bir forumda bu METE-HAN isimli üye ile RACE makinalar hakkında yapmış olduğu garip, anlamsız mesajlarından ötürü tartışmıştım, kendisine o zamanda söyledim BENİ VEYA MOTOSİKLETÇİLERİ ELEŞTİREN ADAM ÖNCE İYİ BİR MOTOSİKLETÇİ OLUCAK, BİŞEYLERİ AŞMIŞ OLUCAKKİ BENİ ELEŞTİREBİLME HAKKINA SAHİP OLSUN.. Ama klasik olarak ve en karlı iş olan YALAKALIK işini çok iyi benimseyebilen bir yapıya sahip olduğundan bu konudada bunu uzman bir şekilde başarmış... Bir çok motosiklet sitesinden defalarca atılan, uzaklaştırmalar alan bu şahsın motosikletçiyim demesi bile tüylerimi diken diken ediyor biraz üstüne gidildiğindede hemen çocuklarının arkasına saklanabiliyor ''Ben babayım, ben çocuk sahibiyim vs vs'' Sevgili METE-HAN sen hiçbir zaman motosikletçi olamadın ve olamayacaksın motosiklet sürmeyi biliyor olman veya motosiklet sahibi olman seni motosikletçi yapmaz çünkü sende bu işin ruhu yok, bomboşsun bu konuda VE artık lütfen bizi yalnız bırak kapat bilgisayarını evine git ve çocuklarına zaman ayır...

YETER ARTIK; BEN BU ÜLKEDE BİR MOTOSİKLET KULLANICISIYIM, BU İŞİ SEVİYORUM. HAYATLARINDA HİÇBİR HAYALİ OLMAYAN BABALARININ ZORUYLA OKUDUKLARI ÜNİVERSİTELERDEN MEZUN OLARAK İŞ SAHİBİ OLAN, HAYATLARINDA KENDİLERİNE AİT HİÇBİR BAŞARIYA SAHİP OLMAYAN GÜVENSİZ,CESARETSİZ VE KİMLİKSİZ KİŞİLERİN BENİM VE SEVDİĞİM ŞEYLER HAKKINDA HİÇBİR HAKLARI VE BİLGİLERİ OLMADAN ELEŞTİRİ YAQPMASINDAN SIKILDIM ARTIK... HERKEZ LÜTFEN ÇAPINI BİLSİN, HERKEZ ÖNCE Bİ KENDİ HAYATINA BAKSIN.. LÜTFEN.....

herkes çapını bilecek mazot bir ytl olacak :p , ehehe ortalık karışmış :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
38
Yurtsan ATAKAN isimli yazar yolladıgımız tepki mesajlarına cevap olarak bize bu konunun linkini yollamıştır arkadaşlar , oysaki ben mailde bizi o kuryeci ve pizacı motorcularla bir tutmayın demiştim ama görüyorum ki bu yazar ya da şahıs diyim yazar kelimesi yakışmıyor, ısrarla laf sokarcasına bize bu linki vererek ve bize siz sadece küçük bir azınlıksınız diyerek hiç bir özür dileme girişiminde bulunmamıştır. Bence bu şahış tepki göstermeyi gerektirmeyecek kadar seviyesiz biridir biz mail yolladıkca kendini birşey sanacaktır .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ve işte başrollerde yine METE-HAN

Bu Yurtsan ATAKAN isimli hürriyet gazetesi yazarı bir yazısında şöyle yazdı..;

Caddelerde motorcu terörü

Sabah gazetesinin kapağında bir fotoğraf.
Gazetenin muhabiri Nurdeniz Kutsal, Dünya Supersport Motorsiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu’nun arkasında motosikletle hız yapıyorlar.

İkisi de kasksız.
Fotoğraf tam da gençleri özendirecek türden. Herkesin imrendiği, gıpta ettiği Dünya Şampiyonu bir genç motosiklette, arkasında ise genç ve alımlı bir kız. Asi ruhlu genç ekek ve özgürlüğünü ilan etmiş genç kız imajı çizilmek istenmiş mizansen fotoğrafta.

Tevekkeli değil motorcular caddelerde terör estiriyor, neredeyse her gün bir motosikletçi kazada ölüyor.
Kelle koltukta, Allah’a emanet gittiğimiz trafikte bir de motorsikletliler çıktı başımıza.

Hiçbir kurala uymuyorlar, deli gibi motosiklet kullanıyorlar.
Kask takmıyorlar. Kendi kask takıp, arkasına aldığı arkadaşını kasksız bırakacak kadar bencilleri de var.

Yavaş ilerleyen trafikte, araçlar arasında slalom yapıyorlar. Duran trafikte, her an birisinin kapı açma riskine rağmen araçlarla kaldırım arasında süratle yol alıyorlar. Sokaklara ters yönden girip, otomobillerle burun buruna geliyorlar. Trafikte her türlü terörü estiriyorlar çünkü trafik polisi bunları denetlemiyor. Ceza kesmiyor. Uyarmıyor.
Ve üstüne üstlük gençleri motorsiklete kasksız binmeye özendiren Sabah gibi gazeteler de çıkıyor.

Kapağında gençleri kasksız motosiklet kullanmaya özendirecek kadar sorumsuz davranabilen Sabah, birkaç gün geçmez acı bir motosiklet kazasının haberini "kask takmadı öldü" diye haber de yapar utanmadan.

Yurtsan ATAKAN


Gazetede yayınlanan bu yazısından sonra birçok tepki e-maili gittiğine eminim kendisine bende bu işe yıllarını vermiş biri olarak bir e-mail attım kendilerine

( hurriyet ekibinede ek olarak yollanmıştır )

Yurtsan ATAKAN adlı yazarınızın 17 Ağustos 2007 tarihinde yayınlanan yazısında ''Caddelerde motorcu terörü'' başlığını kullandığını üzüntüyle okudum, hayatında hiçbir sosyallik yaşamamış insanlara bile motosiklet sevgisi aşılamaya çalışırken ve bu işi sevdirirken senelerini üniversitelerde harcamış, gazete binalarında sabahlamış, sosyal çevreye sahip bu yazara kim ne yapmıştıki bu kadar öfke ve nefretle söz ediyordu motorculardan..

Binlerce motorcu trafikte otomobil sürücülerinin kendilerini fark etmesi için çabalarken, eylemler yaparken hatta gazetelere dergilere ilanlar verirken bir yandanda her hafta bilinçsiz bir araç sürücüsünün çarparak öldürdüğü motorcu dostlarına göz yaşı döküyor.. Biz toplumu bu konuda eğitmeye çalışırken, saygılarını kazanmaya çalışırken en azından dikiz aynalarına bakıldığında bizler için bir kez daha bakılmasını dilerken Türkiye'nin en büyük gazetelerinde yazarlık yapan yüzbinlerce okuru olan bir yazar ''Caddelerde motorcu TERÖRÜ'' başlığını atıyor.. BEN TERÖRİST DEĞİLİM !! Ben kimmiyim ? Ben Sevgili yazarınız Yurtsan ATAKAN'ın belki doktoruyum belki komşusuyum, belki okul arkadaşıyım, belki dostuyum belkide akrabasıyım Ben BU ÜLKENİN BİR VATANDAŞIYIM..

Kendi özgür irademi kullanarak ve yıllarca emek harcayıp alın terim ile aldığım motorumla caddede gezmeyi seviyorum, ben İstanbul'un en güzel renklerinden birisiyim. Siz evlerinizde patlamış mısırlarınızı yerken ben her akşam hayatın bilinmeyenlerine yolculuk yapıyorum, ben alırken onlarca vergi,ötv,kdv sini ödediğim motorumla trafikde 10 otomobil sürücüsünden daha dikkatliyim ben canımı onlardan daha çok seviyorum, ben hayatın içinden birisiyim.BEN TERÖRİST DEĞİLİM..

Başka bir gazetenin haberini kötülemek için Türkiye'deki yüzbinlerce motorcuya TERÖRİST diyen, bu yetkiyi kendisinde bulan sevgili yazarınız Yurtsan ATAKAN dan bir özür alacaklı olduğumuzu düşünüyorum VE umuyorumki Yurtsan ATAKAN' ın da oğlu veya kızı bir gün motosiklete biner ve oda bizi daha iyi anlar.
Eren BAŞUSTA



Ben kendisinden güzel bir cevap en azından ''evet biraz abartmışım'' demesini beklerken kendisi bana cevap olarak şu anda mesaj yazdığım konunun linkini yollamış... Ne kadar üzücü, ne kadar düşündürücü... Ticari olarak kullanılan bir scooter ın hatasını bana örnek gösteriyor peki o zaman buyrun size bende bir iki küçük örnek göstereyim..

milliyet gazetesinde 2 motosiklet haberi..

Şimdi gelelim konunun detaylarına Hadi bu gazeteci yazıcak bişey bulamamış oturmuş bunları karalamış peki bu METE-HAN ? Açık konuşayım ben başka bir forumda bu METE-HAN isimli üye ile RACE makinalar hakkında yapmış olduğu garip, anlamsız mesajlarından ötürü tartışmıştım, kendisine o zamanda söyledim BENİ VEYA MOTOSİKLETÇİLERİ ELEŞTİREN ADAM ÖNCE İYİ BİR MOTOSİKLETÇİ OLUCAK, BİŞEYLERİ AŞMIŞ OLUCAKKİ BENİ ELEŞTİREBİLME HAKKINA SAHİP OLSUN.. Ama klasik olarak ve en karlı iş olan YALAKALIK işini çok iyi benimseyebilen bir yapıya sahip olduğundan bu konudada bunu uzman bir şekilde başarmış... Bir çok motosiklet sitesinden defalarca atılan, uzaklaştırmalar alan bu şahsın motosikletçiyim demesi bile tüylerimi diken diken ediyor biraz üstüne gidildiğindede hemen çocuklarının arkasına saklanabiliyor ''Ben babayım, ben çocuk sahibiyim vs vs'' Sevgili METE-HAN sen hiçbir zaman motosikletçi olamadın ve olamayacaksın motosiklet sürmeyi biliyor olman veya motosiklet sahibi olman seni motosikletçi yapmaz çünkü sende bu işin ruhu yok, bomboşsun bu konuda VE artık lütfen bizi yalnız bırak kapat bilgisayarını evine git ve çocuklarına zaman ayır...

YETER ARTIK; BEN BU ÜLKEDE BİR MOTOSİKLET KULLANICISIYIM, BU İŞİ SEVİYORUM. HAYATLARINDA HİÇBİR HAYALİ OLMAYAN BABALARININ ZORUYLA OKUDUKLARI ÜNİVERSİTELERDEN MEZUN OLARAK İŞ SAHİBİ OLAN, HAYATLARINDA KENDİLERİNE AİT HİÇBİR BAŞARIYA SAHİP OLMAYAN GÜVENSİZ,CESARETSİZ VE KİMLİKSİZ KİŞİLERİN BENİM VE SEVDİĞİM ŞEYLER HAKKINDA HİÇBİR HAKLARI VE BİLGİLERİ OLMADAN ELEŞTİRİ YAQPMASINDAN SIKILDIM ARTIK... HERKEZ LÜTFEN ÇAPINI BİLSİN, HERKEZ ÖNCE Bİ KENDİ HAYATINA BAKSIN.. LÜTFEN.....

seninle aynı duyguları paylaşıyoruz bilgisayarın başına oturupta yazı yazmayla degil motosiklet kulanarak yaşayıp yazmak o insanları uyarabilmek burdan degil yüz yüze
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
46
hepsi artist bunların hiçbirine acımıyorum:farao: şuna bak tshırt,kapri,kask yok bunlar kendilerine acımıyo biz niye acıyalım.iyi olmuş ders alsınlar
son derece haklısın sonuna kadar katılıyorum sana bende acımıyorum hiçbirine. yerı gelıyor aldıkları bahşişlerle aylık kazançları benım mmaaşımı 4 e katlıyor ama kendılerıne yatırım yapmıyorlar kask takmayarak kendılerını teshır edıp pıyasa yapmaya calışıyorlar sankı hayabusa ıle servıs yapıyor dötü pohlu actıva ıle gorunse ne olacaksa.mantıksız hareket edıyorlar gecen şaşkınbakkalda bı tanesı benle yarısmaya kalkıyor sıkısık trafıkte arada var 100 bg fark trafık adım adım ılerlıyor adam onu bıle ıdrak edemıyorkı buna kask taksan ne olur takmasan ne olur
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
25
OOoo Yurtsan Abi sağolsun alakalı bu konularla...:rendeer:


Ben içinizdeki İRLANDALIYIM.....:queen:tekrar yazıyorum...kendisi haklıdır...:bounce:herkes elini taşın altına sokarsa anlar...ama eleştirmek en kolayı...özeleştiri yapmadan atıp tutmak en kolayı...:pale:





bu arada bu bir haber değil...benim paylaşımımdır...:p:bounce:

lütfen kaynak belirtelim...

Kaynak...BEN..egoyu bastım iyice...:cherry:

Hocam başrolde yine Honda Activa demek ne demek? Bu durumda senin tüm motosiklet kullananlara terörist diyen adamdan farkın ne? Öyle bir başlık atmışsın ki sanki tüm Honda Activa kullanıcıları ve bu motosiklet yollarda terör estiriyor.Başka biri de çıkıp "YBR terörü" diye bir başlık açsa ve kuryelere dil uzatsa o zaman da evet haklısın elimizi taşın altına koyalım mı diyeceksin..
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
2
evet arkadaşlar BOMBAYA BAKIN BEN Syn ATAKAN a bir e-mail daha attım ve son gelen cevap..

GÖNDERDİĞİM E-MAİL

Sizin bu aciz cevabınızdan ötürü şahsınıza acıdım, bu işten anlamadığınız açıktır.. Cevapları yollarken bile nasıl terlediğinizi tahmin edebiliyorum, sayın ATAKAN emin olunuzki sizin gazetecilikteki başarınızın kat kat fazlası başarılar sahibiyiz motosikletler konusunda... Bir hata yaptınız, bu hatayı düzeltmeye çalışmaktansa hani şu suratı çilli küçük inatçı çocuklar gibi çomakla üstüne üstüne gidiyorsunuz, fark edin bir hatanın içindesiniz...

Size sadece milliyet gazetesinde çıkan bir haberi yolluyorum,

http://www.milliyet.com/2007/07/25/yasam/yas03.html buyrun,


VE İŞTE YURTSAN ATAKAN'dan gelen muhteşem cevap

İkile... Yarası olan gocunur.

------------------------

Yukarıdaki cevaba bakın arkadaşlar bunu bana bir gazeteci yolladı ??? :) Gülelimmi ağlayalımmı ??
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
.:pr:..yasalar suçlu bence neden derseniz bu çocuklar15-16-17 yasında ..ehliyet alabilmek için yaşları tutmuyor ,ehliyet almadanda bilinçli motosiklet sürücüsü olamıyolar malesef eğitim yok..patronlarda sadece ehliyetli olanları işe alsalar bu çocuklar ne iş yapacak?? iş bulamazsa belkide hırsızlık yada ne bileyim kapkaççılık yapacaklar bence motosiklet ehliyet alma yaşı AB deki gibi 16 ya çekilmeli ama ciddi olarak eğitmeli gerek pratik gerek teorik yani şu an olduğu gibi göstermelik os.ruktan değil...inanın bu intenete taşınan motokaza haberleri deryada bi damla benim gördüğüm kadarıyla çok fazla kaza oluyor sadece istanbulda.. sayın hükümet yetkililerine buradan sesleniyorum:bounce:motosiklet ehliyet alma yaşını aşağıya çekin, aşagıya çekin, aşağıya çekin..eğitim şart, şart,şart...:queen:

ganga şu siteye gir...banada dua et...:wiinkk:


http://www.sabetay.50g.com/

Türkiyeyi kim yönetiyor..öğren...:)

http://www.sabetay.50g.com/Liste/liste.html

...oooha be abi one öyle yaww bu listedeki isimler gerçekten sabetayistse olay bitmiş abi, adamlar okeye dönüyor. her türlü kucağa oturmuşuz --afedersiniz ama öyle--haberimiz yok..pr:benim ülkem kapiş, finito:farao:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bana gelen cevapta bu
http://www.motosiklet.net/forum/taz...686-basrolde-yine-honda-activa-suclu-kim.html

Halis Demir wrote:
Yazınızı okudum burada bir geneleme yapmışsınız böyle olunca tüm motosiklet kullanıcılarını suçluyorsunuz her vasıtayı kullananlar gibi bizlerin arkasındanda bu tipler çıkabilir burada birazda ayrım yaparak yazsaydınız daha çok güzel olabilirdi daha gecen günlerde bir doktor motor sevdalısı arkadaşımız kaybettik ve onun gibi niceleri bu yolarda sürücü hataları yüzünden ölüyor sizce her motor kazasında motosikleti kullanan mı suçlu sizin yazınızdan ben bunu çıkardım siz basın mensuplarında böyle düşünürse bizler daha çok ölürüz sizde arkamızdan bir pislik daha öldü dersiniz

Yazınızı esefle kınıyorum..



Halis demir



--------------------------------------------------------------------------------
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.476 / Virus Database: 269.11.19/955 - Release Date: 15.08.2007 16:55

bizimle dalga geciyor icimizde ler sayesinde

evet bana gelende cevap bu başrolerde metehan ne farkı kaldı bizim yazarla metehanın

http://www.motosiklet.net/forum/taz...686-basrolde-yine-honda-activa-suclu-kim.html

Halis Demir wrote:
Yazınızı okudum burada bir geneleme yapmışsınız böyle olunca tüm motosiklet kullanıcılarını suçluyorsunuz her vasıtayı kullananlar gibi bizlerin arkasındanda bu tipler çıkabilir burada birazda ayrım yaparak yazsaydınız daha çok güzel olabilirdi daha gecen günlerde bir doktor motor sevdalısı arkadaşımız kaybettik ve onun gibi niceleri bu yolarda sürücü hataları yüzünden ölüyor sizce her motor kazasında motosikleti kullanan mı suçlu sizin yazınızdan ben bunu çıkardım siz basın mensuplarında böyle düşünürse bizler daha çok ölürüz sizde arkamızdan bir pislik daha öldü dersiniz

Yazınızı esefle kınıyorum..



Halis demir



--------------------------------------------------------------------------------
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.476 / Virus Database: 269.11.19/955 - Release Date: 15.08.2007 16:55
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst