MT[GAZİANTEP] cuma toplantısi (mekan güzel) resimli

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Artık geleneksel olan Gaziantep MT cuma toplantılarının birini daha Gaziantep bin efsane başkanı Celal DOGAN nın :rendeer::rendeer::rendeer: bizlere hediye etmiş oldugu ve kendi adını verdıgı bircok avrupa ülkesının beledıye başkanlarının gelip kopyasını cekerek kendı ülkelerine yaptırdıgı o mükemmel parkta yapmiş bulunmaktayız ilk 20 dakkası ne kadar gergın gecsede (benım için) toplantımızın yınede muabbetı bol saygı sevgı cercevesı içerısınde hoş bir ortamda geçmiştır

Toplantıdan cıkan sonuç ben ve arkadaşlarım daha sıkı birbirimize baglı olması gerektıgı sonucu cıkmiştır bir kaç kendını bilmesın hakımızda yaptıgı yorumlar Gaziantep MT yı daha cok birbirine baglamiştır ve bizim hakkımızda yapılan yorumların MT nın sayın modları tarafından dıkkade alınmaması ve bir arkadaşimiza bu konu hakkında uyarı verılmesı bızı daha cok uzmüştur :pale::pale::pale:

konuyu fazla uzatmadan buyurum o mükemmel parktan bir kaç foto

s7302264wi0.jpg
[/URL][/IMG]

s7302274az4.jpg
[/URL][/IMG]

bu da Gaziantep MT ye yeni katılan arkadaşimiz ahmet tekrar hoşgeldın aramıza kardeşim (solda)

s7302276ov8.jpg
[/URL][/IMG]

s7302278ed3.jpg
[/URL][/IMG]

ne karızmatık foto ama

s7302280pf0.jpg
[/URL][/IMG]

s7302288kl4.jpg
[/URL][/IMG]

s7302282ik2.jpg
[/URL][/IMG]

s7302289du6.jpg
[/URL][/IMG]

bunlarda makınelerımız ve bizler

s7302296wd2.jpg
[/URL][/IMG]

s7302299jw7.jpg
[/URL][/IMG]

Tüm MT ye GAZİANTEP MT den sevgiler saygılar...:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
harika bir yer ve güzel bir toplantı oldu. Katılan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Her nekadar başlangıcı biraz gergin olsada sonu tatlıya bağlandı. Artık aramıza eleman alırkan daha seçici olacağız.
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
abi süpersiniz hepinizi çok seviyorum:rendeer:sizlerle böyle organizasyonlara imza atmak beni hem motorsiklet aşkına daha bi baglıyor hemde yorucu bir haftalık iş stresimi atmamı saglıyor.inşallah zamanla dahada büyüyüp daha güzel organizasyonlar yapacagız hepinize teşekkür ediyorum.iyiki sizleri tanımışım iyiki varsınız.ali abi ellerine saglık emek verip buraya koydugun için teşekkür ederim.ahmet abi aramıza tekrar hoş geldin:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yine yapmış buluşmasını Gaziantep,tebrik ediyorum böylesine motosiklete kısıtlamalar getirilen bir ilde böylesine güzel buluşmalar,geziler düzenlediği için Gaziantep MT yi...
Yüreğinize sağlık...

Şu bir arkadaşa verilen uyarı konusunu açmayalım lütfen,iki tarafında özel mesajlarının incelenmesi doğrultusunda gereken yere gerekli işlemler yapılmıştır.Kimseye yargısız infaz yapılmadı,sadece incelenip gereken yapıldı.Tekrarı olmaması temennimizdir.Gaziantep MT yi bu tür durumlarla değil,yaptığı güzel gezi ve buluşmalarla hatırlıyoruz,böyle de devam etmesini istiyoruz.

Saygılar
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
bakın benim gaziantep mt ile bir alıp veremediğim yok bunu bana tekrar tekrar söyletmeyin...gezilerinizin,toplantılarınızın birbirinize bağlı bir şekilde devaminı dilerim elbette...
ama siz halaa konuyu uzatmaya devam ediyorsunuz....beni yorum yapmaya mecbur bırakıyosunuz...ben değil siz bana bulaştınız ve mümkünse artık yorumlarınızda laf vurmalarınız olmasın...bir kaç kendini bilmezin yaptığı yorumlar demişsiniz...bakın tekrar ve son kez söylüyorum.. "ben sizin bana yansıttıklarınız sonucu yorum yaptım,karşınızda ayna oldum"kendim uydurmadım...zaten gerekeni mod arkadaşım söylemiş.....
bu konuyu kapatalım kendi muhattaplarımızla ilgilenelim....yakışanı yapalım...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
25
çoook Güzel Bi Cuma Akşami Geçirdiiik Harbiden Bütün Haftanin Yorgunlugunu We Sitresini Attim Toplantiyi Yapan Ve Düzenleyen Sewgili Başkanim Ali Abiye Teşekkürlerimi Sunuyorum

Ahmet Abi Aramiza Hoş Geldin


Not::::biz Gaziantep Mt Olarak Birbirimize Adeta Bütünleşmiş Biçimdeyiz Biz Ayirmaya Kimsenin Gücü Yetmez
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle Gaziantep Mt'ye Yeni katılan değerli abimiz Ahmet abiye aramıza hoşgeldin demek istiyorum..Toplantımız çok güzel bi ortamda gerçekleşti...
Ali abi eline sağlık güzel resimler yakalamışsın toplantıya katılan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum pazar günü gezide goruşmek üzre kendinize çok iyi bakın arkadaşlar........
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş elinize saglık. fakattttttttttttttttttttttttttttttttttt ;

Gezide mangal olmaması büyük eksiklik::miiz::::miiz::

:p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
harika bir yer ve güzel bir toplantı oldu. Katılan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Her nekadar başlangıcı biraz gergin olsada sonu tatlıya bağlandı. Artık aramıza eleman alırkan daha seçici olacağız.

evet yahya dogru söyluyorsun bende sana teşekür ederim

abi süpersiniz hepinizi çok seviyorum:rendeer:sizlerle böyle organizasyonlara imza atmak beni hem motorsiklet aşkına daha bi baglıyor hemde yorucu bir haftalık iş stresimi atmamı saglıyor.inşallah zamanla dahada büyüyüp daha güzel organizasyonlar yapacagız hepinize teşekkür ediyorum.iyiki sizleri tanımışım iyiki varsınız.ali abi ellerine saglık emek verip buraya koydugun için teşekkür ederim.ahmet abi aramıza tekrar hoş geldin:)

eyvallah abim inşallah daha iyi olacagız

Yine yapmış buluşmasını Gaziantep,tebrik ediyorum böylesine motosiklete kısıtlamalar getirilen bir ilde böylesine güzel buluşmalar,geziler düzenlediği için Gaziantep MT yi...
Yüreğinize sağlık...

Şu bir arkadaşa verilen uyarı konusunu açmayalım lütfen,iki tarafında özel mesajlarının incelenmesi doğrultusunda gereken yere gerekli işlemler yapılmıştır.Kimseye yargısız infaz yapılmadı,sadece incelenip gereken yapıldı.Tekrarı olmaması temennimizdir.Gaziantep MT yi bu tür durumlarla değil,yaptığı güzel gezi ve buluşmalarla hatırlıyoruz,böyle de devam etmesini istiyoruz.

Saygılar

ilgin alakan için teşekürler forrap modum

saygılar bizden sana :cat::cat::cat::cat:

bakın benim gaziantep mt ile bir alıp veremediğim yok bunu bana tekrar tekrar söyletmeyin...gezilerinizin,toplantılarınızın birbirinize bağlı bir şekilde devaminı dilerim elbette...
ama siz halaa konuyu uzatmaya devam ediyorsunuz....beni yorum yapmaya mecbur bırakıyosunuz...ben değil siz bana bulaştınız ve mümkünse artık yorumlarınızda laf vurmalarınız olmasın...bir kaç kendini bilmezin yaptığı yorumlar demişsiniz...bakın tekrar ve son kez söylüyorum.. "ben sizin bana yansıttıklarınız sonucu yorum yaptım,karşınızda ayna oldum"kendim uydurmadım...zaten gerekeni mod arkadaşım söylemiş.....
bu konuyu kapatalım kendi muhattaplarımızla ilgilenelim....yakışanı yapalım...

ben size bu konuda cevap yazmıyacam çünkü ben bayanlarla nasıl konuşacagımı bilmiyorum ........::shutup::::shutup::::shutup::::shutup::::shutup::

bayanlarla nasıl konuşmam gerektıgı konusunda egtım almam gerektını düşünen kişiler var kişiler var :flower::flower::flower::flower::flower:

çoook Güzel Bi Cuma Akşami Geçirdiiik Harbiden Bütün Haftanin Yorgunlugunu We Sitresini Attim Toplantiyi Yapan Ve Düzenleyen Sewgili Başkanim Ali Abiye Teşekkürlerimi Sunuyorum

Ahmet Abi Aramiza Hoş Geldin


Not::::biz Gaziantep Mt Olarak Birbirimize Adeta Bütünleşmiş Biçimdeyiz Biz Ayirmaya Kimsenin Gücü Yetmez

ben katıldınız için teşekür ederım kenan dedıklerınede aynen katılıyorum

Öncelikle Gaziantep Mt'ye Yeni katılan değerli abimiz Ahmet abiye aramıza hoşgeldin demek istiyorum..Toplantımız çok güzel bi ortamda gerçekleşti...
Ali abi eline sağlık güzel resimler yakalamışsın toplantıya katılan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum pazar günü gezide goruşmek üzre kendinize çok iyi bakın arkadaşlar........

sagol harun

Güzel gezi olmuş elinize saglık. fakattttttttttttttttttttttttttttttttttt ;

Gezide mangal olmaması büyük eksiklik::miiz::::miiz::

:p

ELINT mangal pazara yakılacak senın içinde kebab yıyecegım nede olsa fahrı hemşerımızsın saygılar:cat::cat:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
doğru söze diyecek bişeyiniz olmadığı için konuşamadınız...demekki kabul ettiniz eğitim almanız gerektiğini...hadi hayırlısı bu da doğru söz bişey denmez....:wiinkk:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş elinize saglık. fakattttttttttttttttttttttttttttttttttt ;

Gezide mangal olmaması büyük eksiklik::miiz::::miiz::

:p

Elint kardeş asıl bombamızı pazar günü patlatacağız inş nasipse:cat::cat::cat:
Toplantılarda mangal yakma tarzımız değil valla ama yani düşünmedik hiç ilerleyen günlerde iyice çıldırır onuda yaparız gibime geliyor görüşmek üzre..:wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
doğru söze diyecek bişeyiniz olmadığı için konuşamadınız...demekki kabul ettiniz eğitim almanız gerektiğini...hadi hayırlısı bu da doğru söz bişey denmez....:wiinkk:

hiç gülesim yoktu bak sennnnnnnnn cevap vermememin sebebi sizinle muatap olmamamdandır.......

sende ne benımle nede grupla muatap olma anlarsan tabiiiiii
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Konu dışı-tartışma içerikli mesajlar foruma YAZILAMAZ ! Konunun uzatılmaması konusunda daha önce de mesaj yazmıştım.Ancak görüyorum ki çok ilgi çekmemiş.Bu yazı bir uyarıdır.Eğer bu şekilde konu dışı,tartışma içerikli yazışmalar devam ederse cezai işlem uygulanacaktır.

Saygılar.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
Tebrikler böyle güzel toplantılar düzenlediginiz için.Eminimki çok güzel geçiyordur bende bir mt tutkunu olarak sizin adınıza sevindim yaşadıgım şehirde böyle aktifelerin olması beni sevindirdi dogrusu.

Ben yeni üyeyim gerkese burdan selam arkadaşlar toplantılarınızın devamını
dilerim.:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Tebrikler böyle güzel toplantılar düzenlediginiz için.Eminimki çok güzel geçiyordur bende bir mt tutkunu olarak sizin adınıza sevindim yaşadıgım şehirde böyle aktifelerin olması beni sevindirdi dogrusu.

Ben yeni üyeyim gerkese burdan selam arkadaşlar toplantılarınızın devamını
dilerim.:cat:

hoş geldın aramıza cılgın reis senıde falıyetlerde görmek isteriz özelde mesaj atacam
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
kardes bu laf banamıydı ? hani yeni geldim ya : ))) ama gerçek bir şey var harıka bır ortam dı tüm antep mt arkadaşlar teşekkurler harıka bir toplantıydı beklediğimden sıcak karşılandım teşekkürler arkadasşlar Ali usta,Rossi.harun gokhan ali yahya ve aını sayamadıgım dıgerlerı : )))
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
yine bombayı patlatmışsınız.. valla resimlerde on numara olmuş. manzarada şahane. ah işte orda olabilseydim. tam süper olacaktı... ama gönüller bir olsun. yolu mt. den geçen herkesle bir gün biryerde buluşuruz..selam ve sevgilerimle..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın senide bekliyoruz sertac abi ona gore bu sefer ekmezsin inş bizi görüşmek üzre abi..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
sertac abi pazar günki gezimizde seni aramızda görmek isteriz. Bu kadar kişinin ricasını kırmazsın umarım. Hem öyle uzak bir yere gitmeyeceğiz. Hayvanat bahçesine gideceğiz.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
arkadaşlar toplantı gercekten mukemmel gecti iki hafta sonra o degerli arkadaşlarımı gordum gercekten mutlu oldum {gerci her hafta toplantı ama } ben yoktum gecen hafta emegi gecen tum arkadaşlara teşekkur ediyorum herkes kendine iyi baksın saygılarımla
,:cat::cat::cat::cat::cat::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst