yeni bişey alırımda kaza yapmammı:)

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Sence bence motoru cok ıstedın ve Ahtın var sanırım onu yerıne getırmemıssın habıre kısmet olmuyo motorla duzgun gıtmek :) Aman Beterı olmasın Allah korusun.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Sence bence motoru cok ıstedın ve Ahtın var sanırım onu yerıne getırmemıssın habıre kısmet olmuyo motorla duzgun gıtmek :) Aman Beterı olmasın Allah korusun.

kesinlikle bende böle düşünüyom cnk acemiligi attım ustumden suanda motorumun ne yapıp yapamıcagını tam olarak biliorum diebilirim size hani burda bikaç kazadan bahsettim ama ustalıkla atlattıgım okdr cogu varki nası yaptıgımı bazen ben anlayamıorum bunlar ufak kazalar ve sadece yeni bişey aldıgım gun basıma gelio oyuzden bunları soledim arkadaslar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bende motosiklet cok ıstıyordum ve sanırım bende Alırsam sole yapacam falan fılan demısım ama hatırlamıyorum ve aldıgımdan berı sorunları bıtmedı hıc tad aalamdım bıde 2. ayı cok buyuk kaza yaptım araba ıle carpıstım sonra 2 ay gectı bı daha yaptım ama basım beladan kurtulmuyo belkı bazı arkadaslara sacma gelebılr ama bı yaslı emeklı hoca vardı ona gıttım sordum dedıkı motoru cok mu ıstedın Ahtın varmı dedı bende belkı vardır hatırlamıyorum dedım oda hatırlasan yerıne getırsen daha ıyı olur dedı ama hıc olmazsa bı fakıre para ver dedı bende hemen bırını buldum yardım solenmes aslında ama fakırın bırını 50 ytl verdım ondan sonra cok sukuru basıma bısı gelmedi.Belkı sans belkı kader dı ama ıcımdekı kusku ve sıkıntıyı atlatmıs olduım.Allah bı daha kaza bela vermesın.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
dostum geçmiş olsun sen bi hocaya git nazar var sende nazar

he bide deniz kenarında motura binme :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Bende motosiklet cok ıstıyordum ve sanırım bende Alırsam sole yapacam falan fılan demısım ama hatırlamıyorum ve aldıgımdan berı sorunları bıtmedı hıc tad aalamdım bıde 2. ayı cok buyuk kaza yaptım araba ıle carpıstım sonra 2 ay gectı bı daha yaptım ama basım beladan kurtulmuyo belkı bazı arkadaslara sacma gelebılr ama bı yaslı emeklı hoca vardı ona gıttım sordum dedıkı motoru cok mu ıstedın Ahtın varmı dedı bende belkı vardır hatırlamıyorum dedım oda hatırlasan yerıne getırsen daha ıyı olur dedı ama hıc olmazsa bı fakıre para ver dedı bende hemen bırını buldum yardım solenmes aslında ama fakırın bırını 50 ytl verdım ondan sonra cok sukuru basıma bısı gelmedi.Belkı sans belkı kader dı ama ıcımdekı kusku ve sıkıntıyı atlatmıs olduım.Allah bı daha kaza bela vermesın.

bende ole bişey yapmalıyım galiba arkadaşım acemilik konusu eyv ama kazaları ben biliom teki dısında acemilikle ilgisi yoktu hatta profesyonel tavranıp cok buyuk hasarlardan kurtardım kendimi diyebilirim..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İstanbulda martı çarpıyosa motora binilmez orda.....

Ya kastamonu dakiler ne yapsın...Dua edin martıya.......:queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
kıllıtarkan;756935' Alıntı:
kardeşim martı yüzücü değil uçucu
sanki minübüs yoluna gelemez :p

sahil fln demişsn abi ondan ole dedim yoksa e5de gdrkende tepemde dolasıolar benim martılara ilgim vardı biara fotografla ugrasırken cok kostum peşlerinden smd onlar benm peşimden kosuyo:queen:
bu fotograflarımdan bikaçı:)
87c70c7353976d28c5669d3fa9a7f5bc.jpg

6a6a2491250da866f5460c15bcafa721.jpg

37129abb971dab709931f90daccb4ea1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi yaaa walla bi imam haip mezunu olarak onerecegim ilk once bi hamam arkasından bi imam arkasından bi sadaka ver inşallah düzelirsin hala olmadıysa acil tarafından boğaz manzaralı bi mezar ayarla kendine
neyse işi şakası bi tarafa çok gecmıs olsun allah kazadan beladan korusun
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi yaaa walla bi imam haip mezunu olarak onerecegim ilk once bi hamam arkasından bi imam arkasından bi sadaka ver inşallah düzelirsin hala olmadıysa acil tarafından boğaz manzaralı bi mezar ayarla kendine
neyse işi şakası bi tarafa çok gecmıs olsun allah kazadan beladan korusun

mezarlık diilde ben 2 tekerin seklini degişcem bu gidişle sandelyeli olandan akülüsünü aldımmı 15-20 yapar oda herhalde:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bulaşmadıgın husumet kalmamış ya:)
Korumaları tamamladıktan sonra artık rahat rahat düşersin
Hehe geçmiş öenmli olan sende birşey olmaması
Bu arada martılarda güzel çıkmış:)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Bulaşmadıgın husumet kalmamış ya:)
Korumaları tamamladıktan sonra artık rahat rahat düşersin
Hehe geçmiş öenmli olan sende birşey olmaması
Bu arada martılarda güzel çıkmış:)

bazen o martıda fotograf cektirmek içinmi geldi bana die düşünüyom yapsamıydım onada bi vesikalık:bounce:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
abı bende kaydım dustum bugun bu keeway ler kuru yol motorumu anlamadım.bıde su martı konusunu bıraz acsaydın nasıl oldu.martıda bısey varmı.nerde nasıl carptın.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
İstanbulda yağmura dikkat...

Uzun süredir yağmıyor ; sorun yaşamayın arkadaşlar...

(Arkadaşmıza çok geçmiş olsun diyorum bende)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
geçmiş olsun süper ilk anlattığın kardeşinin kazasını bende yaptım kaldırıma girdim...abi senin tecrübene laj yok bea:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Martı! Nasıl yani?:silent:. Hoş bu adi kuşların asabi olduğunu bilirimde motorluya direk saldırılarını ilk duyuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst