- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar sizce çokmu sanssızım olaylar şöle başladı;
ilk motoru aldıgım gün ön tarafı daattı kardeşim kaldırıma girdi allahtan kimseye bişey olmadı snr motor için bi arkadaştan borç almıstım onu vericem motora artık rahat binicem derken martıyla çarpıştım kolumu kırdım hadi onada eyv dedik iileşince ilk iş ii bi kask almak oldu ama o aksam motorla devrildim bi virajda baya bi suruklendim motorda biraz hasar vardı bende bişey yoktu tamam oda olur dedik ama bugün giitim kendime dizlik aldım yarım saat snr yagmurun azizliginden bikere daha devrildim busefer alışkınım ya düşmeye hiç bşy olmadı ama benim korkum şu bikaç gün snr mont almayı düşünüom acaba onuda ilk aldıgım gün kaza yapıcakmıyım:salut:
ilk motoru aldıgım gün ön tarafı daattı kardeşim kaldırıma girdi allahtan kimseye bişey olmadı snr motor için bi arkadaştan borç almıstım onu vericem motora artık rahat binicem derken martıyla çarpıştım kolumu kırdım hadi onada eyv dedik iileşince ilk iş ii bi kask almak oldu ama o aksam motorla devrildim bi virajda baya bi suruklendim motorda biraz hasar vardı bende bişey yoktu tamam oda olur dedik ama bugün giitim kendime dizlik aldım yarım saat snr yagmurun azizliginden bikere daha devrildim busefer alışkınım ya düşmeye hiç bşy olmadı ama benim korkum şu bikaç gün snr mont almayı düşünüom acaba onuda ilk aldıgım gün kaza yapıcakmıyım:salut: