yeni bişey alırımda kaza yapmammı:)

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
arkadaşlar sizce çokmu sanssızım olaylar şöle başladı;
ilk motoru aldıgım gün ön tarafı daattı kardeşim kaldırıma girdi allahtan kimseye bişey olmadı snr motor için bi arkadaştan borç almıstım onu vericem motora artık rahat binicem derken martıyla çarpıştım kolumu kırdım hadi onada eyv dedik iileşince ilk iş ii bi kask almak oldu ama o aksam motorla devrildim bi virajda baya bi suruklendim motorda biraz hasar vardı bende bişey yoktu tamam oda olur dedik ama bugün giitim kendime dizlik aldım yarım saat snr yagmurun azizliginden bikere daha devrildim busefer alışkınım ya düşmeye hiç bşy olmadı ama benim korkum şu bikaç gün snr mont almayı düşünüom acaba onuda ilk aldıgım gün kaza yapıcakmıyım:salut:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bence sende bişey var....:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
bahtsız bedevi misali olmuşsun :)
geçmiş olsun. ALLAH (CC) beterinden korusun.:rendeer:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
hocam her koruma alışında birebir teste tabi tutuyorsun anlaşılan... iyi bi şey gerekli aslında geçmiş olsun diyorum....
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
o konu zaten aşikar motorda elektirik carpıo diom ustaya 3 defa gösterdim adam bsy yok senden bişey var diyip duruyo bu ara herkes bende bsy oldugunu sölüyo hadi bakalım hayırlısı:queen:

boşuna demiyorum ben anladım hemen:) kızma ama acemimisin yada bilinçsiz kullanıyosun.bundan sonra dikkat et derim sana.hele korumasız binme.Allah beterinden saklasın...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
geçmiş olsun.buna şansızlık falan demak zor doğrusu.biraz daha dikkat.:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
boşuna demiyorum ben anladım hemen:) kızma ama acemimisin yada bilinçsiz kullanıyosun.bundan sonra dikkat et derim sana.hele korumasız binme.Allah beterinden saklasın...

acemiyim daha 5000kmlik bi mazim var ama acemiligim sadece ilk kaydıgım zamandı martı carpmasıda acemilik olurmu be hocam:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah korusun da, ben olsam yeni bişey almam. :mrgreen: Birilerinin eskisini giy :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
diğer taraftan aldığın ekipmanların işlevselliği konusunda endişelerin olmayacak.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bahtsiz motosiklet surucusune yolda marti denk gelirmis diye duzeltelim ozlu sozumuzu o zaman :) Gecmis olsun.. Mont almayi ihmal etme ama :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
acemiyim daha 5000kmlik bi mazim var ama acemiligim sadece ilk kaydıgım zamandı martı carpmasıda acemilik olurmu be hocam:p

bir martı kanyonun önündeki ışıklarda alçaktan süzülerek üzerime geliyordu hemen eğildim. senin martı daha hızlı çıkmış anlaşılan direk hedefe pike:p:queen:
geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bir martı kanyonun önündeki ışıklarda alçaktan süzülerek üzerime geliyordu hemen eğildim. senin martı daha hızlı çıkmış anlaşılan direk hedefe pike:p:queen:
geçmiş olsun :rendeer:

hiç sorma soldan direk koluma girdi ordan kucagıma:p karşıdan olsa kaçma sansım olurdu belki senn yaptıgın gibi:bounce:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Valla dostum bi kurşun döktür diyeceğim ama seninki onu geçmiş seni direk diyanet işlerine havale etmek lazım! :)

Şakası bir yana aslında hiçte gülünecek birşey değil bu! Eğer acemilikten olduğunu düşünüyorsan lütfen eğitim al! Her daim tam koruma gez! Buna rağmen devam ediyorsa komik gelebilir ama bir kulak burun boğaz doktoruna görün.. Belkide kulakta yani denge organında bir sorun vardır..

Her bir hikayen için ayrı ayrı geçmiş olsun.. :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
57
kardeşim sende hiç bi şeyi kabul etmiyorsun o zaman motorun yanına ilave teker takalım 4 teker olurmu:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
İlk defa bi kaza haberine gülüyorum.Öyle anlatmışsın ki gülmemek elde değil gerçekten.Neyseki hala neşeyle anabiliyorsun o günleri.Daha ciddi birşeyler olmadan iyi bir eğitim al bencede
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst