sato ben edirnede 3 yıl kaldım okul bitti gibi bişey bu sene ist a geldim süloglunuda bilirim. çetin abinin internet cafeyi ben kurdum![]()
arada sık sık gelirim çetin abinin yigenini düğünü var ona gelicem 24 unde umarım görüşürüz..
o Saman Sen elektrobil de çaLıŞıodun Cenk Sipahide. bi kaÇ foto koyuyom umarım biŞey hatırLarSın
aynen öyle adamım..
hatırlamamı ya kaç kere sabahladım..sen yenimi girdin orda işe
hayırlısı olsun...
cem in düğüne gelirsen görüşürüz.. saglıcakla kazasız belasız..
kardes modifiye show yapmıssın resmen kazasız belasız süratler o ayrıca o bebeğe ii bak:cat:
takuma sato var formula 1 pilotu, ona benziyor bu adam yaa