hayalımdekı motorumu aldım sonunda NX4 FALCON

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yakışmamı heççççççç :p :mrgreen: :queen: Sana da çok yakışmış.... :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebikler valla adına çok sevindim nice nice motorlşara kazasız belasız sürüşlere
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hayırlı ugurlu olsun.. kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle... güle güle kullan...:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Heee o mesele, resim bol canım, şimdi albümü taşımayayim buraya.. :mrgreen: Benim ekürüm var, sağolsun hiç yanlız bırakmıyor beni :) ::blushani
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Hayırlı Uğurlu Olsun...

kazasız belasız kullanman dileğiyle

41 kere + 25 kere maşallah diyorum...

:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
hayırlı olsun Allah kazasız belasız bindirmeyi nasip etsin inş...:rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
iyi günlerde kullanman dileğiyle...hayırlı uğurlu olsun:cat:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Ne kadar güzel bir motormuş, güle güle, kazasız belasız kullanırsın inşaAllah. Honda'nın sitesinde göremedim, satıştan kaldırmışlar bu güzel motoru. sahibinden.com'da birkaç tane var. İzmir plakalı olan gayet temiz görünüyor. Acaba ben de böyle bir motosiklet kullanabilir miyim günün birinde, nasip...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
achille kardesim hayirli olsun tekerine tas degmesin. Bu motorlarda vibrasyon olayi nasil? Yuksek devirlerde titresim var mi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Ne kadar güzel bir motormuş, güle güle, kazasız belasız kullanırsın inşaAllah. Honda'nın sitesinde göremedim, satıştan kaldırmışlar bu güzel motoru. sahibinden.com'da birkaç tane var. İzmir plakalı olan gayet temiz görünüyor. Acaba ben de böyle bir motosiklet kullanabilir miyim günün birinde, nasip...

dusunursem degıl keske kullanıpda karar verebılsen,trafıkde cok cılgın bır makına oldugunu anlamıs olurdun,ısmaıl abı sen bence al..:)

achille kardesim hayirli olsun tekerine tas degmesin. Bu motorlarda vibrasyon olayi nasil? Yuksek devirlerde titresim var mi?

tsk ler kardesım,aksıne uzun yolda koltuk cok rahat yorgunluk hıssetmıyorsun oto banda 160 a kadar cıktım sadece ruzgarın etkısı fazla oluyor sonucda enduro makına....

ne kadar bu alet güzel bişiye benziyo

6500 ytl.sorunsuz bır makına.

Hayırlı olsun iyi günlerde kullan...

tsk ler dostum:)umarım senınde olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam nazar değmesin Maşaallah diyelim, hayırlı olmasını temenni ederiz.. paranın ne önemi var.. önemli olan miktarı.. 5500 lira verip çin malı(sözde motosiklet) alanlar'da var değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst