hayırlı olsun. allah kazasız belasız kulanmak nasip etsin.:cat:
Yakışmamı heççççççç:mrgreen: :queen: Sana da çok yakışmış....
![]()
2003 model 16 bin km de.. Çok yönlü derken.. :silent:
güzel motor , hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insalla
Ne kadar güzel bir motormuş, güle güle, kazasız belasız kullanırsın inşaAllah. Honda'nın sitesinde göremedim, satıştan kaldırmışlar bu güzel motoru. sahibinden.com'da birkaç tane var. İzmir plakalı olan gayet temiz görünüyor. Acaba ben de böyle bir motosiklet kullanabilir miyim günün birinde, nasip...
achille kardesim hayirli olsun tekerine tas degmesin. Bu motorlarda vibrasyon olayi nasil? Yuksek devirlerde titresim var mi?
ne kadar bu alet güzel bişiye benziyo
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan...
2004 model 7850 km 6500 ytl'ye aldım![]()