- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
apchenin yeni motoruyla bile kıyaslasak (TVS Apache RTR160) ile genede ben cbr 125 derim.tasarım açısından çok güzel yapmışlar:wiinkk::bounce:
not:TVS Apache RTR160ı merak edenler için.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/33116-tvs-apache-rtr160.html
not:TVS Apache RTR160ı merak edenler için.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/33116-tvs-apache-rtr160.html



