mersin dönüşü petrolde

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
www.img442.imageshack.us/my.php?image=dsc00085zj9.jpg
aynadan yakaladım.akkumdan dönüş...mersin tarsus arası otobandaki tek petrol
.....................yine olmadı.herşeyi normal yapıyorum fakat sayfada normal çıkmıyor,link olarak çıkıyor.biri açıklasın...
tekrar deneme
camerabuy.php
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi süpersin valla ne yapmışsın sen öyle ya:queen::queen::queen:

Dur sana yardım ediyim ben www.imageshack.us buraya gir abi gozat butonuna tıkla resimi seç host it yazan yere tıkla bekle alttaki hot link 1 yazan yerdeki linki kopyala buraya yapıştır hadi kolay gelsin inşallah yaparsın :queen: Bu işler Er-5 Kullanmaya benzemez abicim görüşmek üzre:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selam gürsel abi. hayırdır, mersin dönüşünde ne yaşadın ki? adanaya gittiğimde, hiç tanımadığı halde kask konusunda elinden gelen yardımı yapan, gece vardiyasından çıkmış olmasına rağmen saatlerini bana harcayan ve güleryüzünü eksik etmeden beni uğurlayan abime ne oldu? yapabileceğim birşey varsa haberim olsun abi. görüşmek üzere :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar ilginize teşekkür ederim.kaç kez denedim sayfaya direk açılmadı.
bundan sonra resim ekleyecegim zaman linki yazayım siz bi zahmet düzenlemeleri yapın:queen:
çok teşekkürler.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
demirciğim işin zor bende ilk seferde çok sıkıntı çektim sonra işi bilen bi arkadaşım otomotik olarak ayarladı şimdi çok rahat yüklüyorum kolay gelsin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu topigi dünden beri takip ediyorum.Açık konuşmak gerekirse birşey anlamadım.

Koskoca topigi 2-3 resim eklemek için mi açtın:silent::p:mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
demirciğim işin zor bende ilk seferde çok sıkıntı çektim sonra işi bilen bi arkadaşım otomotik olarak ayarladı şimdi çok rahat yüklüyorum kolay gelsin
abi bunun otomatiği nasılsa banada bi anlatıver


Bişey değil de bir de olayı anlasaydık :mrgreen:
dedim ya resim yüklemeyi öğrenmeye çalışıyorum.eyer normal yapabilsem olay olacak ama hala şüpheli gidiyor


Bu topigi dünden beri takip ediyorum.Açık konuşmak gerekirse birşey anlamadım.
abi resim yüklemeyi öğrensem gezi yükleyecegim.ok.:cat:

Koskoca topigi 2-3 resim eklemek için mi açtın:silent::p:mrgreen:
çoğalacak ama becerebilirsem.

anlarız inşallah zamanı gelince

anlatabildim sanırım...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst