Bu Sabah AZRAİL Merhaba Dedi...Muhatap Olmadım Kendisiyle

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
OOoo neoncu gardaş sağolasın...Bugün Fulyadan Levent çıktım...kısmet artık...saygılar...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
26
abi gelmiş geçmiş bugün bende kaza yaptım benim burnum kırıldı sadece ama motorum trafikten men edilecekmiş keşke ölseydimde bu haberi almasaydım.SAna tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi gelmiş geçmiş bugün bende kaza yaptım benim burnum kırıldı sadece ama motorum trafikten men edilecekmiş keşke ölseydimde bu haberi almasaydım.SAna tekrar geçmiş olsun


töbe de la...burnun kırılmış...bundan daha kötü bir haber olamaz...ben uzun yıllardır ehliyetsiz gezdim...ama bi yere kadar...artık daha düzgün bir sürücü olmaya karar verdim...kendimi değil artık trafikteki diğer kişileride önemsiyorum...hayatın ne getireceği belli olmaz...

ii de abicim karıştırma orasını
sosyal msj veiroz burda:cat::queen:


kanka yakışıklı efendi çocuksun...fazla basma...her gaz açtığında beni hatırla...Mete Han kızardı şimdi kendini frenle.:pkm göstergene bi fotomu koy...:p..canavar olma...severiz seni...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
ciddi anlamda bunun gibileri dövüp haberlere çıkmadıkça akıllanmazlar.Bu hayvanların şunu demesi lazım

-lan herifte kask var bulaşmayım bir kafa atsan paramparça olurum

yani bu herifleri korkutmamız lazım.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Geçmiş olsun Mete, işine erken git börek yiyeceğine bisküvi ye trafikte dikkatini dağıtma diyorum, güvenlik önlemlerini almadığın içinse hiçbir şey demiyorum, kendin diyeceğini demişsin. :)

Not: Yahu yönetici arkadaşlar şu giripte sonradan sitenin kullanıcıyı atması bir tek bende mi oluyor. Hergün yeni şifre alıyorum öyle giriyorum bu ne iştir? Zaten eve de çektiremedim adsl zaman yok, bir zahmet bakıverin nedir bu sorun günlerdir eziyet çekiyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne halin varsa gör len...... Bidaha bişey yazarsam 2 olsun.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ciddi anlamda bunun gibileri dövüp haberlere çıkmadıkça akıllanmazlar.Bu hayvanların şunu demesi lazım

-lan herifte kask var bulaşmayım bir kafa atsan paramparça olurum

yani bu herifleri korkutmamız lazım.

kaskla kafa atarsın ama kavgada reflekslerin azalır...o seni yere düşürürse vay haline...:p

Geçmiş olsun Mete, işine erken git börek yiyeceğine bisküvi ye trafikte dikkatini dağıtma diyorum, güvenlik önlemlerini almadığın içinse hiçbir şey demiyorum, kendin diyeceğini demişsin. :)

Not: Yahu yönetici arkadaşlar şu giripte sonradan sitenin kullanıcıyı atması bir tek bende mi oluyor. Hergün yeni şifre alıyorum öyle giriyorum bu ne iştir? Zaten eve de çektiremedim adsl zaman yok, bir zahmet bakıverin nedir bu sorun günlerdir eziyet çekiyorum.

sağolasın...

Ne halin varsa gör len...... Bidaha bişey yazarsam 2 olsun.....

taam taam len şaka...cenazeme gelebilirsin..ama arka saflarda ol bari...:queen:helvamıda afiyetle yi...:p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
mete be yuh en ciddi kazalarda bile bu kadar uzamıyo olay .. hani bi laf vardır kedi arkasını görmüş yaram var demiş aynı hesap..:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
mete be yuh en ciddi kazalarda bile bu kadar uzamıyo olay .. hani bi laf vardır kedi arkasını görmüş yaram var demiş aynı hesap..:cherry:

Artık bir kit yapmanın zamanı geldi dimi.... İyiki kaza felan yapmadı...Bide yapsa tamam ha.....:wiinkk::wiinkk::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
mete be yuh en ciddi kazalarda bile bu kadar uzamıyo olay .. hani bi laf vardır kedi arkasını görmüş yaram var demiş aynı hesap..:cherry:

al bendende o kadar...adam polemik olsunda atılan mesaj sayısı ve geyik artsın diye her yazılan şeye üşenmeden alıntı yapıp cevap yazıyo yaw ben bayılacam burda nerdeyse...:mrgreen:::koop::::144::
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yahu ben hep diyorum.. Honda bu cevheri fark etmeli.. Foruma her Honda yazdiginda prim verilmeli bu saygideger zat'a.. Reklam sorumlusu falan yapilmali.. Hit'i cok adamin adam ne yapsin :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Geçmiş olsun mete hocam.
Sana bir şey olmasını istemiyorum.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Abi geçmiş olsun yeni gördüm yazını.Büyük geçmiş olsun.Bazen bende soğuyorum motordan bakalım hayırlsı olsun. Birde şu lafına gülmeden edemedim.:)
""yürekleri yetip inseler problemi şiddetle çözücez...""
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
geçmiş olsun mete abi.

ya noluyor bu aralar hep bir kaza haberleri:pale:
daha ehliyeti alamadan motordan soğuyucam yaw:salut:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Birkaç gündür girmiyordum siteye Geçmiş olsun Mete kardeş

25 25 diye diye çağırdın 25'i bak :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst